نامه‌ها و صدای شما

نامه‌ها و صدای شما 11خرداد -95
پاسبانی با مدرک پزشکان فوق تخصص!؟
اینجانب با 76 سال سن، ستوان سوم و بازنشسته سال 1372 نیروهای مسلح و سرپرست خانوار چهار نفر می‌باشم.متاسفانه از ابتدای فروردین ماه سال 94 یارانه بنده را به دلیل اشتباه فاحش سازمان هدفمندی یارانه‌ها که اینجانب را جزو پزشکان متخصص و فوق تخصص اعلام کردند، حذف و مشکلات عدیده‌ای را برای خانواده‌ام بوجود آورده‌اند.با توجه به شرایط نامساعد جسمی و مالی، از مسئولان ذیربط تقاضای رسیدگی و پرداخت معوقه یارانه‌ام را دارم.علی اکبر صوفیابادی – سمنان
فرهنگ سازی
چرا در کشورمان با این فرهنگ غنی، موتورسوار از پیاده‌رو، عابر از وسط اتوبان، ماشین‌ها از خط اضطرار که مختص آمبولانس می‌باشد، رفت و آمد می‌کنند و در صورت اعتراض هم بعضاً با الفاظ ناپسند و زشت روبرو می‌شویم؟به مسئولان بگویید درحال حاضر به تونل توحید سری بزنند و از نزدیک متوجه موضوع می‌شوند که خط اضطرار ظاهراً فقط برای عبور موتورسوارها است!صلواتی - تهران

* علی کهنسال از تهران: پس از تصادف و بازدید کارشناس بیمه، جهت صافکاری و نقاشی پژو پارس خود را به نمایندگی‌های مجاز و مرکزی ایران خودرو در خیابان آزادی و پل مدیریت سعادت آباد بردم که کارشناس هر دو نمایندگی از پذیرش آن خودداری و گفتند ما فقط خرده‌کاری انجام می‌دهیم! ناگزیر به نمایندگی سایپا مراجعه کردم که با خوشرویی پذیرش شدم. آیا مدیران ایران خودرو نسبت به نحوه پذیرش محصولات خود در نمایندگی‌های مجاز خود نظارت کافی دارند؟
* از اهالی محل:‌ شهرداری منطقه یک اخیراً به بهانه ادامه بزرگراه شهید صیاد شیرازی، درختان خیابان گلنار مجاور بیمارستان شهید چمران را قطع کرده است. آیا نمی‌توانستند برای حفظ محیط زیست از تونل یا مسیر موازی آن برای ادامه مسیر استفاده کنند؟
* یک فرهنگی از تهران: در پارک‌ها با نصب علائم از مردم خواسته می‌شود که روی چمن‌ها تردد نکنند، اما در برنامه‌های ورزش صبحگاهی که از تلویزیون پخش می‌شود، مربی ورزش بهمراه شاگردانش روی چمن‌ها ورزش و آنرا نابود می‌کنند!