ناکامی خط تخریب بزرگان نظام و انتخاباب شایسته جنتی به ریاست خبرگان

حجت‌الاسلام پورذهبی مطرح کرد
ناکامی خط تخریب بزرگان نظام و انتخاباب شایسته آیت‌الله جنتی به ریاست خبرگان 5 خرداد- 95
خبرگزاری فارس: ناکامی خط تخریب بزرگان نظام و انتخاباب شایسته آیت‌الله جنتی به ریاست خبرگان 
مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه شهید بهشتی گفت: فرآیند انتخابات خبرگان در تمام کشور نشان داد که مباحث انقلابی هنوز مدنظر ملت است و منتخبین ملت نیز نشان دادند که بر حضور افراد انقلابی در پست‌های بسیار مهم اصرار دارند.
حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شهید بهشتی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، ضمن تبریک به مناسبت انتخاب آیت‌الله جنتی به عنوان رئیس مجلس خبرگان رهبری، گفت: این انتخاب که توسط نمایندگان ملت در مجلس خبرگان انجام شد پیام‌های بسیار واضحی داشت، پیام‌هایی که پاسخ به سوالات زیادی را داد.
پورذهبی با اشاره به تلاش‌هایی که برای تخریب بزرگان نظام توسط عده‌ای صورت گرفت، ادامه داد: ما قبل از انتخابات خبرگان مشاهده کردیم که خط تخریب روی چند بزرگوار خصوصا روی آیت‌الله جنتی بسیار زیاد بود و عده‌ای تلاش می‌کردند تا بزرگان نظام را نزد ملت تخریب کنند.
وی ادامه داد: بالاخره با توجه به لیست‌هایی که وجود داشت و تلاش‌های زیادی که برای حذف برخی از بزرگان صورت گرفت آیت‌الله جنتی در تهران در رتبه آخر قرار گرفت، اما مهمتر اینکه فرآیند انتخابات خبرگان در تمام کشور نشان داد که مباحث انقلابی هنوز مدنظر ملت است و منتخبین ملت نیز نشان دادند که بر حضور افراد انقلابی در پست‌های بسیار مهم اصرار دارند و در نهایت دیدیم خط تخریب در این رابطه ناکام ماند.
پورذهبی تصریح کرد: انتخاب آیت‌الله جنتی نشان داد که خبرگان رهبری به مسئله اسلام و انقلاب و اصول و ارزشها پافشاری دارند و در نهایت دیدم که عصاره رای ملت آیت‌الله جنتی شد.
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شهید بهشتی ادامه داد: در رابطه با نفرات بعدی باز هم دیدیم دبیر جامعه روحانیت مبارز با رای خوب و بالا در نیابت اول قرار گرفت که این مسئله نشان می‌دهد توجه خبرگان به مقوله هدایت درست خبرگان بسیار زیاد است.
پورذهبی خاطرنشان کرد: با اتفاقاتی که روز گذشته در خبرگان رخ داد این امیدواری ایجاد شد که بعد از 120 سال و زمانی که نمایندگان خبرگان به انتخاب رهبری مجبور شوند، جای نگرانی وجود نداشته باشد و مطمئنیم که نمایندگان خبرگان در آن زمان بر اصول اسلامی و انقلابی پافشاری خواهند داشت و ما آینده خبرگان را بسیار شایسته و درخشان می‌بینیم.