چرا كلينتون بدتر از ترامپ است؟

خبر ويژه 
چرا كلينتون بدتر از ترامپ است؟  12 آبان - 95
فواد ایزدی  که مشتری دایم خبرگزاری پاسداران و صدا وسیما است و ابسته به باندهای مافیایی خامنه ای وپاسداران می باشد وبه شدت مخالف برجام است .اکنون موازی پوتین وهکرهایش حامی ترامپ شده است . چون ترامپ نامزد جمهوریخواهان است که با همکاری خامنه ای و پاسداران افغانستان وعراق را اشغال نظامی کردند که فقط به نفع رژیم و ارونه ی ولایت فقیه شد. برای همین اوین نامه ی کیهان سربازجو شریعت نداری ذوق زده شده خبرش را بازتاب داده است.
يک کارشناس مسائل بين الملل با اشاره به سخنراني رئيس جمهور در جمع مردم اراک در خصوص بد و بدتر بودن کانديداهاي رياست جمهوري آمريکا گفت: به نظر من خانم کلينتون بدتر است و ترامپ بد، چون کلينتون ارتباط بيشتر و نزديک تر و عميق تري با سعودي ها و رژيم صهيونيستي دارد، ترامپ هم دشمن است ولي در ارتباطات با دشمنان جمهوري اسلامي سابقه کمتري دارد، از طرف ديگر در ايجاد اجماع عليه ايران هم کلينتون موفق تر خواهد بود و ترامپ توانايي ايجاد اجماع در حزب جمهوريخواه را هم ندارد.
    
فوآد ايزدي در گفت وگو با شبکه اطلاع رساني راه دانا، در خصوص جايگاه ايران در انتخابات آمريکا اظهار داشت: طي سي سال اخير در همه انتخاباتي که در آمريکا برگزار شده، ايران مطرح بوده و اولين دليل اين موضوع بزرگي و تاثيرگذاري ايران است.
    
وي با بيان اينکه دليل مطرح بودن ايران در مناظرات انتخاباتي آمريکا به قدرت ايران بازمي گردد افزود: کشورهايي که با آمريکا همسو هستند نيازي به بحث ندارند چرا که حرف گوش کن اين دولت اند؛ دليل دوم اهميت ايران هم مربوط به رژيم صهيونيستي و لابي اسرائيلي ها در آمريکا است.
    
کارشناس مسائل بين الملل ادامه داد: به دليل ساختار سياسي آمريکا، سياستمداران آمريکايي وامدار سرمايه داران هستند و چون خيلي از سرمايه داران اين کشور صهيونيست هستند بايد به گونه اي نسبت به ايران بدگويي کنند که نظر صهيونيست ها را به خود جلب کنند تا در حوزه مالي به مشکل خاصي برنخورند. نتيجه اين دو عامل مي شود اينکه کانديداها براي اينکه خود را ضد ايراني تر نشان بدهند با يکديگر رقابت مي کنند.
    
وي با بيان اينکه «اين حرف که ما بين بد و بدتر قرار گرفته ايم» حرف درستي است ادامه داد: با توجه به اين نتيجه گيري که رئيس جمهوري از وضعيت انتخاباتي آمريکا دارند، در بهترين حالت وضعيت قوه مجريه اين کشور براي ما «بد» خواهد بود فلذا ديگر نبايد شاهد مواضعي باشيم که دولت در سه سال گذشته آن را اتخاذ کرده است.
    
ايزدي گفت: در سه سال گذشته بخشي از کشور معطل موضوع هسته اي و مذاکرات هسته اي شد ولي امروز با اين اظهارنظر معلوم مي شود سياست، سياست غلطي بوده و نبايد ادامه پيدا کند چون ما با مجموعه اي مواجه هستيم که قابليت اعتماد ندارند و برجام را طوري طراحي کردند که منافع ملي کشور ما به خطر افتاد.
    
وي ادامه داد: اگر واقعيت اين است که مقامات آمريکايي بين بد و بدتر هستند که واقعيت هم همين است. نبايد به آنها اعتماد شود و معطل آنها ماند و اميدواريم که در اين شش ماه باقي مانده اين جمله رئيس جمهوري راهبرد دولت در مسائل سياست خارجي شود.