همين مسكن مهر مزخرف پاشنه آشيل روحاني در انتخابات مي شود

خبر ويژه 
همين مسكن مهر مزخرف پاشنه آشيل روحاني در انتخابات مي شود 12 آبان – 95
سرنخ بحران و رکود اقتصادی بر می گردد به تز اقتصاد خری بنیانگذار رژیم وارونه ی ولایت فقیه که با پسوند اسلامی و آویزان شدن به ا لگوی 1400 سال پیش بود .از طرف دیگر عدم باور به تئوری های اقتصادی ا حمدی نژاد که مورد حمایت خامنه ای بوده است .همچنین اقتصاد جهادی- مقاومتی – قرارگاه خاتم پاسداران که با شدت مورد پشتیبانی خامنه ای  است که 34% اقتصاد کشوررا دراختیار خود دارد . مهمتراینکه مخالفت با برجام موجب حادشدن بحران و رکود اقتصادی شده است . بنابراین هرگونه باز کردن مقوله اقتصادی ودامن زدن به آن نه فقط گریبان دولت روحانی که کل رژیم وارونه ی ولایت فقیه گرفته خواهد شد.

يک روزنامه زنجيره اي مي گويد اقتصاد و مسکن مهر در آستانه انتخابات، پاشنه آشيل دولت است.
    روزنامه آفتاب يزد نوشت: سير صعودي فشارها به دولت روحاني با نزديک شدن به زمان انتخابات هر چه بيشتر رنگ اقتصادي به خود خواهد گرفت. فرهنگ و سياست موضوعات مطالبات طبقه متوسط است. پاشنه آشيل، اقتصاد است و منتقدان در فشار دادن هر چه بيشتر انگشت روي يکي از دردناک ترين زخم ها يعني موضوع پرمخاطب و جمعيت شمول مسکن مهر ترديد نخواهند کرد.

    اين روزنامه افزود: مسکن مهر بي ترديد به يکي از محورهاي مهم فشار بر روحاني در زمان انتخابات بدل خواهد شد. آخوندي مديري برجسته و خوش سابقه است که کارنامه درخشاني نيز به عنوان رزومه وزارتي دارد. جريان هاي مواج سياسي و بي قاعده در کشور ما اما قابل پيش بيني نيستند. افزايش فشار کمرشکن و قابل پيش بيني چالش مسکن مهر در زمان انتخابات مي تواند اين سابقه درخشان را دچار خطر نمايد.

    دلشوره آفتاب يزد در حالي است که وزير راه و شهرسازي همچنان فاقد کارنامه در زمينه مسکن است و فقط هر چند ماه يک بار، عليه مسکن مهر بدگويي کرده و آن را مزخرف خوانده است. با اين وصف معلوم نيست اگر واقعاً مسکن مهر مزخرف بوده، چرا بايد نگران تاثير تعيين کننده آن در انتخابات 7 ماه بعد بود؟! از طرف ديگر بايد پرسيد آيا اگر غم و غصه انتخاباتي در ميان نبود، بي کفايتي و بي کارنامگي وزير يا دولت در زمينه مسکن جاي نگراني و ناراحتي نداشت؟!