كيهان و خوانندگان

دروغ نامه ی کیهان 24 آبان - 95
كيهان و خوانندگان
    * فراموش نشده است که چگونه کودتاگران آرای انتخابات ریاست جمهوری 22 خرداد 88  منتقدان رقیبا حمدی نژاد را متهم به فتنه گران  نفوذی وجاسوس آمریکایی کردندو تا حال اینان رادرحصر خانگی نگهداشته اند.  همچنین مخالفان خیابانی را بطورو حشیانه سرکوب کردند طوریکه چندتن از معترضان خیابانی جان باختند .در حالیکه نداری  پاسدار اطلاعاتی سربازجو شریعت پیرامون رئیس جمهور شدن ترامپ شیپور راازدرگشادش نواخته است .برای اینکه درموردم عترضان آمریکایی چنین پیام قلابی ودروغ ساخته و بازتاب داده است:
 اعتراضات آمريکا صرفا درخصوص انتخابات نيست و اين شورش هاي خياباني در حال گسترش، حاکي از نارضايتي عمومي است که کشور آمريکا را محاصره کرده، گاهي برخي موارد بهانه هايي مي شود تا پديده هاي زيرپوست اجتماع خود را نشان دهند. ايران اسلامي در شرايط ايده آل قرار دارد که مي تواند در منطقه موثر واقع شود در غير اين صورت اگر منتظر رفتار ترامپ در مسائل منطقه بمانيم تغيير چنداني نخواهيم داشت.
    * اعتراضات آمريکا صرفا درخصوص انتخابات نيست و اين شورش هاي خياباني در حال گسترش، حاکي از نارضايتي عمومي است که کشور آمريکا را محاصره کرده، گاهي برخي موارد بهانه هايي مي شود تا پديده هاي زيرپوست اجتماع خود را نشان دهند. ايران اسلامي در شرايط ايده آل قرار دارد که مي تواند در منطقه موثر واقع شود در غير اين صورت اگر منتظر رفتار ترامپ در مسائل منطقه بمانيم تغيير چنداني نخواهيم داشت.
    ترکاشوند

    * ترامپ گفت که آمريکا يک کشور جهان سومي شده است. حال اگر در داخل اين را يک مسئول ايراني مي گفت به برخي از داخلي ها برمي خورد، مناظره هايي که مستقيم پخش شده گوياي ضعف آمريکا و پوشالي بودن قدرت نمايي اين کشور است، اگر مناظره ها را پخش نمي کرديم باور کنيد خيلي ها هنوز ديد مثبتي به آمريکا داشتند ولي حالاخيلي ها به ايران اسلامي بيشتر عشق مي ورزند.

    60360912
    * هر راي دهنده آمريکايي 60000 دلار بدهي خارجي دارد! کدخداي نگونبخت اول جلوي اضمحلال خودش را بگيرد بعد براي ديگران شاخ و شانه بکشد بعضي ها هم بفهمند به چه کساني اميد بسته اند که براي جوانان ما اشتغال ايجاد کنند!

    88530912
    * براي ما مردم ايران در خصوص برجام هر دو حزب دموکرات و جمهوري خواه يکسان است و فرق اساسي با هم ندارند. هر دو حزب تابع سياست هاي کلي کشورشان هستند خلاصه ما بايد از خوش بيني به دشمن دست برداريم.

    ايراني

    * چرا بايد براي يک کشور انقلابي به جاي اتکا به توان داخلي اين مهم باشد که چه فردي رئيس جمهور آمريکا مي شود؟ مگر در سياست آمريکا جز استعمار و زورگويي چيز ديگري وجود دارد که برخي در کشور به آن مي پردازند. برجام که براي ايران دستاوردي نداشته چه از سوي آمريکا پاره و چه اجرا شود براي کشور ما يک توافق نسيه و پر از خسارت بود و هست. هرگاه خود را باور کرديم، مي توانيم و هرگاه به غرب زدگي پايان داديم، مقتدريم و هرگاه توانستيم چون يک ايراني مسلمان قدم برداريم در اوج قله افتخاريم.

    37670919
    * رفتار مادر خبيث داعش در قبال کشور خودش از خيلي فتنه گران داخلي مردانه تر بود چرا که پس از انتخابات طرفدارانش را به آرامش دعوت و خود نيز به رقيب پيروزش تبريک گفت!

    29070912
    * هدف بيگانگان از راه اندازي دفتر اتحاديه اروپا در ايران سازمان دهي عناصر معاند نظام در داخل کشور و خط دادن به آنان است. دشمنان قسم خورده انقلاب قصد پشتيباني از افراد ضدانقلاب در قلب کشور را دارند مسئولان دستگاه سياست خارجي کشورمان متوجه دسيسه هاي دشمنان باشند و غافلگير نشوند.

    19690911
    * اوباما تا پايان رياست جمهوري اش به تحريم ايران و مواضع ضدايراني ادامه داد و ايران را دشمن آمريکا دانست در صورتي که رئيس جمهور کشورمان اين فرد را مودب دانستند. حال بايد ديد ترامپ چه دسته گلي براي حاميان فتنه و فتنه گران ارسال مي کند و چه لقبي مي گيرد!

    94520912
    * همه مي دانند که تاسيس دفتر اتحاديه اروپا در تهران هدفي جز سازماندهي و جمع کردن مزدوران غربگرا، اراذل و اوباش و دشمنان قسم خورده نظام و کشور ندارد. چرا عده اي با دست خود، قصد ايجاد پايگاه و پشتيبان براي عناصر خائن و ضدانقلاب در قلب ام القراي جهان اسلام را دارند؟ چرا برخي افراد مسئول براساس خواسته شياطين گام برمي دارند؟

    سيگارودي

    * مگر کشورهاي اسلامي، آسيائي يا آفريقائي در اروپا دفتر دارند که اتحاديه اروپا تصميم گرفته در تهران لانه جاسوسي به جبران تعطيلي چند دهه اي لانه فساد و تباهي آمريکا تاسيس کند؟! نکند اين هم از برکات برجام است که هميشه به سوي غرب سرازير مي شود.

    88950919
    * آقاي شريعتمداري چون جور وزارت امور خارجه را در موضع گيري مقابل قتل عام حجاج بيت الله الحرام در منا، اهانت هاي اردوغان، قضيه برجام و... به دوش مي کشد بايد مورد شکايت واقع شود! لذا اين دادگاه رفتن هم شيرين است!

    05940912
    * شايد انعکاس مطالبات مردم از دولت توسط کيهان گويا به مذاق رئيس جمهور خوش نمي آيد که در نمايشگاه از آزادي مطبوعات سخن مي گويند اما در عمل با شکايت هاي متعدد سازمان هاي دولتي از کيهان درصدد محدود کردن اين روزنامه مردمي برآمده اند.

    71320990
    * اگر واقعاً خانم ابتکار نمي تواند در موضوع آلودگي هوا حداقل خدمت را به مردم کشور کند بهتر است استعفا کند. گويا آنچه که براي برخي ها اهميت ندارد جان مردم است و به راحتي از خود سلب مسئوليت مي کنند.

    84550912
    * آقاي رئيس جمهور! آيا آزادي قلم و بيان شما را قبول کنيم يا شکايت از روزنامه مردمي کيهان؟! برجام هم بدين شکل بود. پذيرش وعده هاي نسيه و اعتمادسازي پيش از لغو تحريم، شد تحريم هاي جديد و تقريباً هيچ بودن وعده هاي نسيه، هر دو را از زبان دولتي ها شنيديم.

    ناصر- لنگرود

    * توزيع رايگان روزنامه هاي زنجيره اي در سطح کلان شهر تهران، اين سوال را پيش مي آورد که: چرا يارانه مطبوعات صرف نشرياتي مي شود که حتي نه فروش بالايي دارند و نه تاثيرگذاري موثري در جامعه دارند اما يارانه بالايي دريافت مي کنند و در عوض در سطح شهر رايگان توزيع مي شوند تا بلکه کسي آنها را بخواند. دولت محترم بايد در پرداخت يارانه به سابقه و تاثيرگذاري نشريات دقت بيشتري به خرج دهد و از هدر رفتن پول بيت المال جلوگيري کند البته شايد انتخابات آينده با دريافت مبالغ يارانه برخي نشريات بي ارتباط نيست!

    محمدتقي صفري

    * چرا وقتي با روزنامه هتاکي برخورد مي شود به مذاق دولت خوش نمي آيد ولي روزنامه هاي منتقد از سوي خود دولت تهديد مي شوند؟!

    97520912
    * عدم مديريت صحيح رسانه هاي مجازي از سوي دولت و خانواده ها، جوانان و آينده سازان جامعه را با تهديد جدي مواجه نموده و قدرت تفکر و تحليل و مطالعه را از آنان گرفته است.

    92540938
    * با اين رکود، بيکاري و گراني و... از دولت درخواست مي شود فکري به حال کارگران ساختماني بيکار و گرسنه بکند.

    34810935
    * با دفترچه بيمه تامين اجتماعي صادره از تهران درشهرستان داراب نمي توانم دارو از داروخانه تهيه بکنم مي گويند معتبر نيست در حالي که دفترچه بيمه در سراسر کشور اعتبار دارد. تقاضاي رسيدگي دارم.

    الهه- س

!