يادداشت ميهمان اوین نامه ی کیهان "ابرهه سعودي و فيل هاي آمريكايي!"

اوین نامه ی کیهان 4 شنبه 12 آبان ماه سال 1395
    يادداشت ميهمان  اوین نامه ی کیهان "ابرهه سعودي و فيل هاي آمريكايي!"
همکار وهم قلم  یادداشت نویس اوین نامه ی کیهان سربازجو شریعت نداری همچون همقطارش در روزی نامه ی جمهوری اسلامی به مناسب فرارسیدن سالگرد اشغال سفارت آمریکا درتهران در 13 آبان 58  روضه  ی مبسوط ضدآمریکایی – عربستانی خوانده است.


آنگاه که ابرهه، مستظهر و مغرور به قدرت لشکر پيل سوار خويش طريق مکه را در پيش گرفته و قصد تخريب خانه کعبه را داشت تصور نمي کرد که اين خيال، هيچ گاه تعبير نخواهد شد. در مسير اين لشکرکشي، شتران حضرت عبدالمطلب -عبد صالح خدا و جد پيامبر گرامي اسلام- توسط سپاه ابرهه به ظلم و ستم تصاحب گرديد و عبدالمطلب را به اردوگاه سپاه مهاجم، روانه کرد. عبدالمطلب در مواجهه با ابرهه سخني از مکه و کعبه بر زبان نياورد و تنها اظهار داشت که سپاهيان تو، شتران مرا به ستم غصب کرده اند و دستور بده شتران مرا پس دهند. ابرهه با شگفتي بيان کرد: تصور من اين بود که بزرگي چون تو، نگران کعبه و مکه باشد و از من درخواست عدم تعرض به اين شهر را نمايد و تو از من شتران خويش را طلب مي کني؟ عبدالمطلب پاسخي داد تاريخي و فرمود: انا رب الابل و للبيت رب. من صاحب شتران خويشم و اين خانه کعبه نيز صاحبي دارد که از خانه خويش دفاع خواهد کرد. گذشت اندک زماني نشان داد که بصيرت حضرت عبدالمطلب چه اندازه دقيق و نافذ بود؛ شد آنچه شد و سپاه ابرهه مغلوب پرندگان ابابيلي گرديد که با سلاح سجيل آن کردند که کردند و حکايت نابودي سپاه ابرهه براي هميشه تاريخ جلوه قدرت خداوند قادر متعال گرديد. 
    اکنون و در زماني که خانه خداوند متعال توسط غاصباني که مصداق شجره خبيثه ملعونه هستند تحت اشغال است و حاجيان حرم امن الهي بي جرم و جنايت به خاک و خون کشيده شده و ابدان مطهر ايشان مورد هتک حرمت قرار مي گيرند و فجايعي چون فاجعه منا تنها يکي از جنايات اين رژيم منحوس مي باشد و فتنه انگيزي اين رژيم منطقه را درگير ناامني و جنگ و تجاوز و بي گناهان را به مسلخ برده سخناني از زبان مفتيان حرام خوار اين رژيم بلند است که کوس رسوايي را براي اين رژيم، بلندتر از گذشته برملاخواهد کرد. اينان که چون اجداد خويش، يد طولايي در جعل حديث و دروغ بافي دارند با جعل دروغ حمله موشکي انصارالله يمن به مکه مکرمه، اين موضوع را به ماجراي ابرهه گره زده و اعلام مي نمايند که مانند ابابيل بر سر اينان خراب خواهند شد تا ديگر کسي جرئت تعرض به اماکن مقدس مسلمين را نداشته باشد! چقدر وقيحانه سخن مي گويند اين دين به دنيا فروشان پست و فرومايه. آيا چونان سپاه ابرهه، مردم يمن آغازگر تهاجم بودند يا اينکه رژيم سعودي به بهانه حمايت از يک رئيس جمهور مستعفي که منصب قانوني نداشت، به منظور جلوگيري از استقلال واقعي مردم يمن از يوغ بردگي رژيم سعودي به اين کشور حمله کرده است؟ اگر واقعاً انصار الله قصد تخريب و هتک حرمت خانه خدا را داشته، چرا آل سعود زحمت پاسخگويي به اين اقدام ادعايي را به خداوند قادر متعال واگذار نمي کند تا با ابابيل خود بر سر يمني ها سجيل فرو ريزد؟ اينان که اعتقاد به جبر الهي دارند چرا در کار خدا دخالت مي کنند و خود به جاي واگذاري امر خانه خدا به صاحب خانه، براي خود وظيفه پاسخگويي مقرر مي دارند؟ اگر قرار است که با يمني ها همانند معامله ابرهه و ابابيل شود؛ آيا رژيم سعودي اعتقاد دارد که هواپيماهايي که از آمريکا اين شيطان اکبر و بزرگ ترين مصداق طاغوت در عصر کنوني دريافت کرده، قرار است نقش ابابيل را بازي کنند و بمب هاي انگليسي و اسرائيلي نقش سجيل را؟ آيا خداوند متعال چنين امري را مجاز و مباح مي شمارد؟ کشتار و هولوکاست مردم بي گناه يمن در مجلس ختم که باعث گرديد حتي دبير کل بي شرف و بي وجدان سازمان ملل نيز علي رغم دريافت رشوه از رژيم سعودي، ناچار به محکوم کردن آن شود تنها بخشي از جناياتي است که اين ابابيل آمريکايي با سجيل هاي غربي، مرتکب آن شدند. رژيم عربستان اگر واقعاً نگران اماکن مقدس اسلامي است چرا دست دوستي با غاصبان قبله نخست مسلمين داده و تاکنون هيچ اقدامي براي آزادي قدس شريف انجام نداده است؟
     واقعيت اين است که اين اقدام و دروغ پراکني سعودي ها نتيجه استيصال رژيم سعودي در تحقق اهداف خود در حمله به يمن و پوشاندن شکست هاي متوالي اين رژيم در منطقه و تلاشي براي جلب حمايت و همکاري برخي کشورهاي مسلمان منطقه است. نبايد فراموش کرد در آغاز تهاجم به يمن، رژيم سعودي از ائتلافي سخن مي گفت که تنها خود از آن مطلع بود و کشورهايي نامشان در اين ائتلاف آورده شده بود که حاکمان آن ها از مشارکت در اين جنگ بي اطلاع بودند. کشورهايي که بعد از اعلام اسامي اعضاي اين ائتلاف، بيانيه رسمي داده و مشارکت خود را انکار نمودند. برخي کشورها از جمله پاکستان نيز ضمن اعلام بي طرفي در اين نبرد، مشارکت خود را منوط به تهديد اماکن مقدسه نمودند. عربستان با گذشت نزديک به بيست ماه حمله به يمن، جز قتل و جنايت و کودک کشي، دستاوردي جز خذلان نداشته و اکنون با معادله حمله در برابر حمله از سوي انقلابيون و ارتش يمن مواجه شده و اماکن حساس و حياتي و شهرهاي راهبردي ازجمله مناطق جده و رياض را در تيررس موشک هاي يمني مي بيند تا متوجه شود چونان صدام عفلقي که روياي فتح چند روزه خوزستان و اضمحلال انقلاب اسلامي ايران را مي ديد و با سيليِ ايران از خواب بيدار شد، ماجراي فتح چند روزه يمن از جنس پنبه دانه هايي بوده که شتر در خواب مي بيند و حالاکه از خواب بيدار شده، واقعيت را آن گونه که هست مي بيند. سربازاني که به اسارت يمني ها درمي آيند و ارتشياني که چاره اي جز بازگشت به وطن با تابوت هاي چوبين را ندارند بخشي از واقعيت نبرد با مبارزاني است که به نصرت الهي ايمان دارند و عربستان چونان غريقي که به هر خس و خاشاکي چنگ مي زند با اين دروغ بافي تلاش دارد احساسات مسلمانان را تحريک و احتمالاً مدافعاني براي خود دست وپا کرده و قوت قلبي به نيروهاي خسته و نااميد خويش تزريق نمايد.
    حاکماني که خاطره جاهليت قبل از بعثت را در قرن کنوني زنده کرده اند به گرفتار شدن در عذاب الهي سزاوارتر هستند تا مجاهداني که در دفاع از شرف و حيثيت خويش، جان برکف در سنگر جهاد و شهادت مشغول مبارزه هستند. مفتيان سعودي اگر بويي از اسلام و دين حنيف داشتند فتاواي جهاد نکاح و امثالهم را که باعث روسپيدي بي غيرتان جهان است صادر نمي کردند و انسان متعجب است که چنين موجوداتي چگونه نام انسان بر خود نهاده و بالاتر از آن، خود را در جايگاه دريافت امداد الهي مي بينند! اگر قرار بر فرود آمدن سجيل باشد، اين موشک هاي يمني است که چونان سجيل بر سر اين حاکمان حرام خوار سعودي، فرود مي آيد و نابودي سپاه متجاوز ابرهه را به دنبال خواهد داشت. ان شاءالله. نويسنده: علي اكبري