كيهان و خوانندگان

دروغ نامه ی کیهان 12 آبان - 95
كيهان و خوانندگان
چند سال ازعمر ننگین رژیم وارونه ی ولایت فقیه دزد وغارتگر می گذرد؟ تاحال چه میزان اختلاس و دزدی و غارتگری وکلاهبرداری شده است؟ اقشار محروم زحمتکش معلمان درچه شرایط سخت وطاقت فرسایی  قرارد اشته  اند؟ چرا تاکنون هیچ صدای فریادرسی در حمایت از معلمان محروم و زحنتکش شنیده  نشده است؟ چه شده است که اوین نامه کیهان سربازجو شریعت نداری که همچون خامنه ای و قوه فاسد قضاییه  حامی غارتگران  وکلان دزدان حکومتی است ولی در پیام قلابی و ساختگی اوین نامه اش خطاب به روحانی چنین پیام سئوالی از موضع بازجویی سرهم کرده است :
آقاي رئيس جمهور که اجازه نداد به پرونده فساد 8 هزار ميلياردي صندوق ذخيره فرهنگيان در مجلس شوراي اسلامي رسيدگي شود عرض مي کنم بنده يک معلم زن هستم و مجبور شدم براي درمان فرزندم طلاهاي خود را بفروشم. من شکايت خودم را به دادگاه خداوند که جاي حق نشسته مي برم.

    * به آقاي رئيس جمهور که اجازه نداد به پرونده فساد 8 هزار ميلياردي صندوق ذخيره فرهنگيان در مجلس شوراي اسلامي رسيدگي شود عرض مي کنم بنده يک معلم زن هستم و مجبور شدم براي درمان فرزندم طلاهاي خود را بفروشم. من شکايت خودم را به دادگاه خداوند که جاي حق نشسته مي برم.
    
قاسمي - خوزستان
    *
آقاي رئيس جمهور وعده تشکيل دولت پاکدست و راستگو را داده بود. پس اين پرونده هاي فساد که يکي پس از ديگري رو مي شوند نشانه چيست؟
    18220990
    *
کاش آقاي رئيس جمهور اين اصرار بر معرفي سه نامزد قبلارد شده از سوي مجلس براي سه وزارتخانه فاقد وزير را در پافشاري معرفي نماينده کشورمان در سازمان ملل که آمريکا نپذيرفت داشت. ولي ديديم که ايشان در مقابل تصميم آمريکا کوتاه آمدند و فرد ديگري را جايگزين کردند.
    60240922
    *
کيست که نداند تغيير وزرا آن هم وزراي غيراقتصادي در شرايطي که مشکلات عمده جامعه کنوني معيشت، تورم، گراني، رکود، اشتغال، بيکاري و... است، براي اغراض سياسي و فرار از پاسخگويي به فساد عظيم هشت هزار ميلياردي و... است.
    84640913
    *
در دولت مدعي تدبير و اميد ميلياردها تومان پول فرهنگيان بي نوا را خوردند ولي حاميان دولت پاکدست دهانشان قفل شده است! شايد هم از فاش شدنش شوکه شده اند.
    13830915
    *
آقاي رئيس جمهور گفته اند نبايد با رقبا سر جنگ داشته باشيم پس چرا آقاي روحاني آن جريان سياسي را که اصرار داشت چند سال قبل پاي ايران را به درگيري بين آمريکا و طالبان باز کند از خود طرد نکرده است؟
    05940912
    *
آن کساني که براي کنار زدن رقيب خود از کاه کوه مي سازند چرا نوبت به فسادهاي خودشان مثل حقوق هاي نجومي و فساد 8 هزار ميلياردي صندوق ذخيره فرهنگيان که مي رسد خود را به راه ديگر مي زنند.
    88950919
    *
معلوم نيست آقاي رئيس جمهور چه بر سر رسانه ملي آورده که به يک هزارم خطاهاي فاحش دولت ورود پيدا نمي کند متاسفانه بايد گفت رسانه ملي، رسانه ميلي آقاي رئيس جمهور شده است. مسئولان صداوسيما با حق الناس چه مي خواهند بکنند؟
    76990913
    *
وزير راه و شهرسازي در برنامه پايش سيماي جمهوري اسلامي ايران فقط مشکلات را مطرح کرد درحالي که بايد به مردم پاسخ مي داد در مدت اين سه سال وزارت چه کرده است؟
    05940912
    *
اقاي هاشمي از برنامه مهندسي شده خويش در تشکيل مجلس خبرگان دوره جديد دنبال چه چيزي بوده که با حالت ناکامي اعلام کرده به هدف خودش نرسيده است؟
    84550912
    *
قوه قضائيه چرا با دريافت کنندگان حقوق هاي نجومي برخورد نمي کند؟ توصيه هاي صريح رهبري بالاخره چه موقع عملي خواهد شد؟
    38480912
    *
آقاي ظريف گفته است قرار نبود در برجام آمريکايي ها در مقابل ايران زانو بزنند. اما سخن ما اين است که چرا تيم هسته اي و خود ايشان در مقابل آمريکايي ها ضعف نشان دادند و قدرت هسته اي کشور را در مقابل وعده هاي روي کاغذ واگذار کرده اند.
    
عزيزي جانباز انقلاب
    *
افشاگري هاي کيهان درمورد افراد معلوم الحالي که در تخت جمشيد تجمع کرده و به بهانه تولد کوروش ماهيت ارتجاعي و عقب افتاده خودشان را رو کرده اند اقدام به جايي بود.
    
شجاع از بوکان
    *
آقاي رئيس جمهور به جاي اين همه وعده و وعيد درمورد رونق اقتصادي پاداش سنوات کارمندان بازنشسته را بپردازد تا حداقل يک کاري انجام داده باشند. گوش ما پر از وعده هاي تحقق نيافته شده است.
    29430916
    *
مورد تاسف بار صندوق ذخيره فرهنگيان يک ظلم بزرگي در حق فرهنگيان است زيرا فرهنگيان حتي براي خوردن چاي روزانه در محل خدمت ناچارند هزينه اش را از جيب خود پرداخت کنند و دولت هيچ مبلغي براي آن در نظر نگرفته است. کارشکني و دست درازي به ذخيره فرهنگيان يک ناجوانمردي و خيانت آشکار است.
    68770915
    *
انتظار اين بود که در طرح تحول نظام سلامت در برنامه هاي خدمت رساني اولويت با اقشار بي بضاعت و آسيب پذيري باشد که تحت پوشش هيچ بيمه اي نبوده و نيستند.
    62630938
    *
دولت تدبير کساني را که در ماه يک روز کار مي کنند نيز جزو شاغلين محسوب مي نمايد شايد به نجومي بگيران نگاه کرده اند که يک روز حقوق آنها 8 ميليون تومان مي شود و 29 روز ديگر اضافه کاري محسوب مي شود!
    
نوائي - ساري
    *
همراهان کاروان اهل بيت(ع) در زيارت اربعين، چه زيباست در حمايت از اهداف مقدس آل ا... و کمک به مظلومان جهان و سرکوبي دشمنان و استکبار و صهيونيسم از خريد دلارهاي شيطان بزرگ خودداري و فقط از دينار عراقي و ريال ايراني استفاده کنند!
    03760912
    *
با توجه به فساد گسترده در صندوق ذخيره فرهنگيان و نداشتن وزير، تکليف فرهنگياني که در مهرماه بازنشسته شده اند چيست؟ تا کي بايد منتظر بمانيم؟!
    17130915
    *
قطعه زميني در شهر شيراز براي بلوار خياباني به شهرداري فروخته شد اما متاسفانه شهرداري تا به حال پول زمين را پرداخت نکرده است و رسيدگي بنده هم بي نتيجه مانده است! از مسئولين تقاضاي رسيدگي دارم.
    9452021
    *
شهرک هاي صنعتي قم (شهرک شکوهيه) در 2 سال اخير رشد قيمت را تجربه کرده اند، در حالي که توليد در اين شهرک در رکود و کساد به سر مي برد. معاملات زمين در کشور در 3 سال اخير با رکود و افت قيمت روبرو بوده است اما موضوع شهرک هاي قم به دلالي ها گره خورده و باعث افزايش قيمت شده است؟
    64440253
    *
بنده يک بازنشسته شرکت دخانيات هستم که يارانه ام را از ابتداي سال قطع کرده اند به اين بهانه که از مناطق 1 تا 7 تهران هرکسي با هر عنوان، بايد يارانه اش قطع شود! در حالي که بنده مستاجرم و حقوق بازنشستگي ام حدود 1 ميليون تومان است! اين ديگر چه جور عدالتي است؟!