لغو ده‌ها سخنرانی مجوزدار از نیروهای انقلاب آیا موجب شرمساری نیست

یادداشت/
لغو ده‌ها سخنرانی مجوزدار از نیروهای انقلاب آیا موجب شرمساری نیست6  آذر-95
سخنرانان مورد ادعا مهره های اطلاعاتی- امنیتی – بسیجی – پاسدار یا همسو بااینان هستند که هدف سخنرانی انتقادی شان مخالفت بابرجام ودولت روحانی ازموضع بازجویی وتهدید است چون ازسوی پاسداران حمایت می شوند وبرای شان نه مطالبات مردم ونه منافع ملی کشور مهم نیست .چون بی ا راده ووابسته اند. نمونه اش مهره هایی درمجلس ارتجاع وائمه ها ومطبوعات ورسانه های خبری حامی شان می باشد.

خبرگزاری فارس: لغو ده‌ها سخنرانی مجوزدار از نیروهای انقلاب آیا موجب شرمساری نیست
استاد دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: سال‌های گذشته و اخیر، صدها برنامه از عناصر دلسوز انقلاب، اصولگرایان و ... لغو شده و می‌شود، هیچ اتفاقی نیفتاده و مایه و موجب شرمساری نبوده و نیست در همین کرمان ده‌ها سخنرانی مجوزدار لغو شده.
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، سیدحسین صابری با اشاره به حواشی لغو سخنرانی علی مطهری در مشهد یادداشتی در اختیار خبرگزاری فارس قرار داده که از نظر شما می‌گذرد.
بنده به طور دقیق در جریان برنامه سخنرانی علی مطهری در مشهد و لغو برنامه وی نیستم، اطلاعاتم در حد اخبار و جراید نوشتاری و مجازی است، اما این سؤال در ذهن من و خیلی‌ها وجود دارد که این موضوع از چه درجه اهمیتی برخوردار است.
آیا این نخستین سخنرانی است که به هر علت لغو می‌شود یا در سال‌های گذشته و اخیر، صدها برنامه از عناصر دلسوز انقلاب، اصولگرایان و یا کارگزاران و اصلاح‌طلبان لغو می‌شود، هیچ اتفاقی نیفتاده و مایه و موجب شرمساری نبوده و نیست در همین کرمان ده‌ها سخنرانی مجوزدار لغو شده.
در کنار این موضوع صدها حادثه و رخداد در کشور به وقوع پیوسته که جای تامل، تعمق و شرمساری داشته و دارد که عکس‌العملی نشان داده نشده است، حادثه منا و شهادت مظلومانه صدها حاجی ایران و هزاران حاجی مسلمان از سراسر دنیا، حادثه سقوط جرثقیل در مکه و شهادت تعدادی انسان مظلوم.
حوادث جاده‌ای در سطح کشور از جمله حادثه و سانحه واژگونی اتوبوس در مسیر سیرجان و نیریز و فوت تعدادی افسر وظیفه و سرمایه ملی و ... حادثه شرم‌آور فرودگاه جده، مرگ‌های خاموش و گازگرفتگی، خشکسالی، توفان، سرمای شدید، بیکاری‌ها، جنایت‌های عدیده آمریکا و رژیم صهیونیستی در سراسر عالم، بمباران مردم بیگناه و مظلوم بحرین و یمن و ... مایه شرمساری نبوده و نشده و لغو یک سخنرانی موجبات احساس تکلیف و دفاع از قانون اساسی و شرمساری می‌شود.
در شرایط حساس و ویژه فعلی تکلیف چیست؟
رفع مشکلات کشور، مشکل بیکاری و ایجاد اشتغال، تقویت مقاومت، تهیه و تنظیم و تصویب برنامه ششم توسعه با تأخیر بیش از یک ساله، تنظیم و تصویب برنامه و بودجه سال 96 و پیش‌بینی و اجرای راه‌های مناسب برای تأمین کسری بودجه سال 95 اولویت اول نظام و مسؤولان است.
بیاییم به تذکرات مکرر رهبری معظم انقلاب که می‌فرمایند از حاشیه‌سازی بپرهیزید و به انجام اولویت‌های بپردازید را سرلوحه کار خود قرار دهیم در آستانه هفته بسیج به افتخارات بسیجیان جهان اسلام و ضرورت توجه به آن اهتمام ورزیم.
16 آذر سالروز شهادت دانشجویان مسلمان که علم مبارزه و مخالفت با دخالت‌های آمریکا را برافراشتند، گرامی بداریم و از آنان اولویت‌ها را بگیریم و در مبارزه با استکبار و آمریکا جنایتکار و صهیونیست خون‌آشام الگو بگیریم.
خود را برای مقابله جدی با عوامل نفوذی و راه‌های نفوذ و ترفندهای مذبوحانه و نقشه‌های شوم دشمنان قسم خورده امت اسلامی در ابعاد مختلف آماده کنیم، راه‌کارهای تحقق اقتصاد مقاومتی که برترین راه نجات کشور و رفع مشکلات و نه محکم به استکبار است، مطالعه و اجرا کنیم.
طرح‌ها و برنامه‌های اقتصاد مقاومتی را در صحنه عمل به نمایش بگذاریم و موجبات رضایت رهبری و دلگرمی خانواده معظم شهدا و شادی روح شهید و امام شهدا را فراهم کنیم.

به دلیل مناسبت‌های در پیش از جمله 16 آذر و روز دانشجو، فضا دانشگاه را آرام نگه داریم و با تشکیل جلسات هم‌اندیشی و برقراری تریبون‌های آزاد با مشارکت فعال و جدی خود دانشجویان بر بصیرت و آگاهی خود و دیگران افزوده و دشمنان خود را بشناسیم و بشناسانیم.