كيهان و خوانندگان


دروغ نامه کیهان 11 اردیبهشت -- 97
كيهان و خوانندگان
سربازجو شریعت نداری بدون آنکه اشاره ای به تخریب گورستان های اعدام شدگان زندانیان سیاسی درشهرهای کشور کند که شامل گلزار  دشت خاوران  تهرات هم می شود تا آدم کشان حاکم مدارک جنایت علیه بشریت خودرا محو کنند .ولی در اوین نامه اش درپیام ساختگی خود درمورذ  دستکاری وجابهجایی گورها خبرداده یا یقه شهرداری بدون شهردار تهران را بگیرد:
اخيرا متوجه شدم که برخي سنگ قبرها جابجا شده و هر مطلبي هم که افراد خواسته اند روي قبرها نوشته اند. هيچ نظارتي هم نيست وقتي به سازمان بهشت زهرا(س) مراجعه شد، اعلام کرده اند که ما کاره اي نيستيم! شهرداري تهران هم که تعطيل است. چرا بدون اجازه منسوبين ميت برخي افراد خودسرانه مي توانند سنگ قبرهاي اشخاص را جابه جا
    * دولت اعلام کرده در صورتي که آمريکا از برجام خارج شود ايران هم خارج مي شود. بنويسيد آمريکا در اجراي تعهدات خود در برجام اصلا وارد نشده که بخواهد خارج بشود. اجازه ندهيم غرب با سرکردگي آمريکا با کشورمان بازي بکند.
    23760990
    *
برجام حکم جنازه را پيدا کرده است. چرا دولتي ها توقع دارند که اين جنازه بلند شود و حرکت بکند. برجام کلاه گشادي بود که سر ايران رفت و دولت بايد بابت آن از مردم عذرخواهي بکند.
    64060912
    *
هيچ کس در هيچ چيز نمي تواند ملت را به آينده نگران کند جز تناقض گويي مسئولان امر. اين مسئله ويژه در قضيه برجام و دستاوردهاي خيالي آن بروز جدي پيدا کرد.
    82440915
    *
وقتي در انتخاباتي مثل دو انتخابات اخير پول تعيين کننده ليست نامزدها باشد نتيجه اش همين قبيله گرايي خواهد شد که شاهدش هستيم آن چيزي که براي مسئولان اهميت ندارد مشکلات مردم است. خودمان را گول نزنيم. بايد به فکر مردم سالاري واقعي باشيم.
    5240-0911
    *
چرا رسانه ملي پس از 4-5 سال بحث برجام با دستاوردهاي تقريبا هيچ، اين همه و وقت مردم و رسانه را با اين همه هزينه بازهم صرف برجام بدفرجام مي کند؟ دولت به کدام دستاوردهاي هيچ برجام افتخار مي کند؟
    2085021
    *
تا وفاداري و وابستگي يک ايراني به دولت و نظام جنايتکار آمريکا ثابت نشود به او تابعيت آمريکا داده نخواهد شد. دستگاه هاي امنيتي کشور چرا نسبت به موضوع مديران دو تابعيتي به کارگيري شده در اين دولت بي تفاوت شده اند؟ حداقل به شهدا و خون هايي که به پاي اين نظام ريخته شده احترام بگذارند!
    
عليمرداني
    *
از رئيس جمهور محترم تشکر مي کنم که بارها جمله روز يکشنبه 97/2/9 مفهوم کاهش تورم و تک رقمي شدن، آن را حکيمانه شرح دادند! برخي ها تصورشان اين است که افزايش نرخ دلار و سکه به تورم ربطي دارد! از دستاوردهاي مهم دولت يازدهم و دوازدهم، تک رقمي بودن نرخ تورم است که افزايش قيمت ها هيچ تاثيري بر آن نخواهد داشت!
    17130915
    *
آقاي روحاني مردم را چه فرض کرده است که اعلام مي کند اجناس فقط 10 درصد گران شده اند؟! شما را به خدا حرمت اين لباس مقدس را حفظ کنيد! دلار 3700 توماني سر از 6 هزار توماني درآورد! اصلا امکان دارد اجناس 10 درصد گران شده باشند؟ طلا 10 درصد گران شد؟ 
    93730916
    *
معاون رئيس جمهور اعلام کرد دولت مابه التفاوت ارزي اقلام دارويي و کالاهاي اساسي را به سرعت تامين مي کند. سوال اينجاست، مابه التفاوت قيمت اجناس را که خانواده ها براي جهيزيه دختران خود آماده کرده بودند و به واسطه بي تدبيري دولتي ها گران شدند چه کسي بايد پرداخت کند؟!
    21310935
    *
آقاي ظريف در گفت وگو با شوراي روابط خارجي آمريکا گويا فراموش کرده که وزير امور خارجه ايران است و بايد حافظ منافع کشور و ملت باشند نه آل سعود و شيطان بزرگ؟!
    
سمراد- تنکابن
    *
من کارگر شهرداري با ماهي يک ميليون و سيصد هزار تومان حقوق هستم. در پايان ماه به خدمات ما در معابر و خيابان ها نمره مي دهند و هر ماه از اين حقوق ناچيز چيزي حدود 50 تا 600 هزار تومان کم مي کنند در حالي که براي هيچ يک از کارمندان شهرداري تهران چنين کاري صورت نمي گيرد. آيا با اين قشر زحمتکش که تا بعد از نيمه شب به جاروکردن خيابان ها مشغولند سزاوار است چنين برخوردي شود؟!
    52590939
    *
هرچه جلوتر برويم انتقاد مدعيان اصلاح طلبي به آقاي رئيس جمهور بيشتر خواهد شد تا بتوانند افکار عمومي را بار ديگر فريب داده و در قدرت باقي بمانند.
    29070912
    *
اخيرا متوجه شدم که برخي سنگ قبرها جابجا شده و هر مطلبي هم که افراد خواسته اند روي قبرها نوشته اند. هيچ نظارتي هم نيست وقتي به سازمان بهشت زهرا(س) مراجعه شد، اعلام کرده اند که ما کاره اي نيستيم! شهرداري تهران هم که تعطيل است. چرا بدون اجازه منسوبين ميت برخي افراد خودسرانه مي توانند سنگ قبرهاي اشخاص را جابه جا نمايند؟!
    
بيگ زاده
    *
به نماينده شهرم شيراز در مجلس شوراي اسلامي عرض مي کنم که به جاي گريبان دريدن براي زن بي حجاب و فحاش به فکر مشکلات شيراز باشيد که به مردم وعده حل آن ها را داديد اما مسيري که در مجلس پي گرفته ايد خلاف آن است.
    
شهسواري
    *
واکنش بعضي از نمايندگان مجلس به برخورد نيروي انتظامي با آن خانم بدحجاب نشانه ديگري از اين است که برخي احزاب و جريان هاي داخلي کشور به اصل حجاب که يکي از ضروريات ديني است اعتقادي ندارند.
    
دکتر دهقاني- شيراز
    *
مادرم تعريف مي کرد به خاطر ظلم و ستمي که رضاشاه پالاني در قضيه کشف حجاب به مردم مي کرد سالها از خانه بيرون نيامده است. الان يک زن فحاش در برابر اجراي قانون مزاحمت مي کند و مامور قانون را مورد ضرب و شتم قرار مي دهد! در همين آمريکا کسي دستور مامور قانون را اجرا نکند پاسخش گلوله است. انصاف و وجدان کجا رفته؟
    41900917
    *
به مسئولان امر توصيه مي کنم اگر براي پروژه اي يا طرحي کلنگ زني مي کنند تابلوي روز شمار هم نصب شود تا مردم بدانند آن پروژه کي افتتاح مي شود و پيگير وعده هايشان باشند.
    79560935
    *
وزير نيرو مي گويد اگر صرفه جويي نکنيد تابستان خاموشي داريم! همه مي دانند که بيشتر مصرف ها را دولتي ها دارند چرا ملت بايد تاوان آن را پس دهند؟! گاهي مديري در مرخصي به سر مي برد اما کولرگازي او روشن است! اگر دولت به دخل و خرج خود سامان دهد بسياري از مشکلات حل خواهد شد.
    74710913
    *
رسانه ملي بايد رشادت هاي فرزندان جان برکف ملت در نيروي انتظامي را بيشتر به تصوير بکشد تا مردم از خدمات ارزشمند اين نيروي مخلص و ولايي مطلع باشند.
    5060021
    *
مجلس لايحه بودجه سال 97 را در انتهاي سال قبل با چند هفته بحث و بررسي تصويب و پس از تاييد شوراي نگهبان جهت اجرا به دولت ابلاغ کرد و دولت موظف است مصوبه مجلس را بي کم و کاست اجرا کند. متاسفانه مشاهده مي شود که دولت در موضوعاتي مثل افزايش حقوق و دستمزدها اقدام به اجراي بخشي از آن مي کند چرا مجلس با اين اعمال سليقه دولت برخورد نمي کند؟ بقيه بودجه افزايش حقوق ها که دولت اجرا نمي کند در کجا هزينه مي شود؟!
    
حسيني-فرهنگي بازنشسته
    *
چرا با به کارگيري مجدد مديران بازنشسته شرکت نفت بعد از بازنشستگي موافقت مي شود؟ پس سهم جوانان در کسب جايگاه اين مديران چيست؟
    3991021
    *
خدمات مبتني بر محتوا در همراه اول در هر دور مبلغي را در قبوض پرداختي مشترکين ثابت به خود اختصاص داده است اما مسئله اين است که در ابتدا که اين سيستم فعال شده هيچ تاييدي را از طرف مشترک براي فعال شدن دريافت نکرده است! از مسئولين در همراه اول تقاضا دارم به اين مورد پاسخ دهند.
    
رحمتي
    *
هيئت امناي مسجد تازه بازسازي شده خيابان 30 متري نيروي هوايي (ميدان چهارگوش) مکان و اتاقي براي بسيج و فعاليت بسيجيان اختصاص نداده اند. از مرکز رسيدگي به امور مساجد تقاضاي رسيدگي داريم.
    
صباغيان