كيهان و خوانندگان

دروغ نامه ی کیهان 9 خرداد - 97
كيهان و خوانندگان
درادامه تنظیم کیفرخواست تنظیم کردن روزانه  علیه روحانی ودولت وبرجام  دراوین نامه کیهان سربازجو شریعت نداری که از طریق پیام های قلابی و ساختگی دنبال می شود . اکنون یقه عباس عراقچی چنین گرفته شده است:
آقاي عراقچي بار ديگر در شبکه 2 ظاهر و تمام قد و در تناقض آشکار با سخنان ديگر مقامات دولت به بزک برجام پرذلت و خسارت پرداخت. مادام که اين برخوردها در دستگاه ديپلماسي ما وجود دارد زياده خواهي جبهه کفر
    
روز به روز بيشتر خواهد شد.

    * 
نقشه راه انقلاب را رهبر فرزانه انقلاب در ديدار رمضاني با سران نظام کاملاً شفاف نشان دادند. کمترين انحراف افراد از اين معيارها نشان از عدم پايبندي آنان به اسلام و انقلاب خواهد بود.
    12830918
    * 
چرا علي رغم عملکرد و امتحان پس داده اروپايي هاي بدعهد، مسئولان دولتي مجدداً مي خواهند اينها را بيازمايند؟! اگر مسئولان با قاطعيت با غرب برخورد مي کردند اين وضع امروز دستگاه ديپلماسي ما نبود! به غرب چه ربطي دارد که ما ساکنان غرب آسيا در اين منطقه چه مي کنيم؟ حضور آنها در اين منطقه است که غاصبانه است.
    
شکيبا
    * 
اگر قانون استعماري FATF در مجلس شوراي اسلامي به تصويب برسد از اين به بعد بايد دنباله رو خواسته هاي غرب باشيم. مجلس و نمايندگان بايد از اين آزمون سربلند بيرون بيايند و اجازه تسلط دشمن به سرنوشت و مقدرات کشور را ندهند.
    
رضايي
    * 
آقاي عراقچي بار ديگر در شبکه 2 ظاهر و تمام قد و در تناقض آشکار با سخنان ديگر مقامات دولت به بزک برجام پرذلت و خسارت پرداخت. مادام که اين برخوردها در دستگاه ديپلماسي ما وجود دارد زياده خواهي جبهه کفر
    
روز به روز بيشتر خواهد شد.
    
ابوالقاسمي
    * 
وقتي آمريکايي ها ايران را کشور تروريست پرور مي دانند پيوستن کشور به FATF کاملاً اشتباه است. با اين قانون متهم به پولشويي و تامين مالي تروريسم مي شويم.
    74500912
    * 
دستگاه ديپلماسي ما متوجه نيست که اروپايي ها مي خواهند ما را با برجام سرگرم کنند که جاي پاي خود را در ايران محکم کنند تا در مواقع لازم به فتنه هايي از قبيل فتنه 88 و 96 دامن بزنند، مانع اعتماد به نفس و کار و تلاش ايراني ها شوند و فرصت سوزي کنند تا در مواقع لازم ضربه را بزنند.
    21310935
    * 
آمريکايي ها ده ها سال است کشورمان را تحريم کرده و مي کنند. آنچه جاي تعجب دارد اين است که بازار ايران هميشه مملو از نوشابه و سيگارهاي آمريکايي است. چرا ما را در اين چند قلم کالا تحريم نکرده و نمي کنند.
    36640912
    * 
دولت و نمايندگاني که به دنبال تصويب لوايح قانون مبارزه با پولشويي FATF به هر قيمت هستند چه تضميني مي دهند که آينده کشور با اين سندها مثل برجام به خطر نيفتد و ملت متضرر نشوند.
    95900914
    * 
آقاي رئيس جمهور گفته اند نبايد وضعيت اقتصادي 90 و 91 تکرار شود. نه اينکه در اين چند سال وضعيت اقتصادي را متحول کرده اند. با اين اوضاع نابسامان اقتصادي کشور مردم حسرت سالهاي قبل از سال 92 را مي خورند.
    82420915
    * 
متاسفانه دغدغه اصلي مردم از نگاه مدعيان اصلاحات و نشريات حامي شان يا بزک کردن اروپا است يا فوت بازيگر دوران هاي گذشته. مشکلات روز جامعه را هم طوري وانمود مي کنند که انگار وجود خارجي ندارد. واقعاً رسالت اصلي و شرافتمندانه روزنامه نگاري در نظر آنان چيست؟
    
عظيمي و 5468021
    * 
من در دو دوره اخير به آقاي روحاني راي دادم چون فريب وعده هاي ايشان را خوردم. ايشان بيايند صادقانه آن وعده هايي را که دادند بيان کنند که چقدر به آنها عمل کردند؟ برجام را که به ملت تحميل کردند چقدر سود بردند و چقدر کشور و ملت متضرر شدند، به دلار 3200 دولت قبل معترض بودند. چرا با عملکرد خود دلار را به بالاي 7 هزار تومان رساندند! بچه هاي مسئولان در کجا تحصيل مي کنند و در کجا مقيم هستند؟
    
امراللهي (خانواده 2 جانباز)
    
قبل از مذاکره هسته اي قيمت دارو قابل تحمل بود ولي الان بعد از برجام قيمت يک بسته قرص ... 45 هزار تومان معادل پول يارانه است.
    95540901
    * 
در جفاي شوراي شهر اصفهان که از حزب اميد هستند همين بس که خيابان مرجع بزرگ عصر خود حضرت آيت الله العظمي سيدابوالحسن اصفهاني را به نام باغکاران تغيير داد!
    83790936
    * 
وقتي فلان مسئول دولتي در صدا و سيما اعلام مي کند قادر به جلوگيري از قاچاق کالا و مواد مخدر نيست اگر چنانچه يک ايراني از غصه دق کند و بميرد نبايد شماتت شود. چنين دولتي چگونه مي تواند در برجام از منافع ملي کشور دفاع بکند.
    02100915
    * 
چرا بايد کشوري مثل ايران که توليدکننده نفت است در تعيين قيمت آن نقش نداشته باشد؟ انتظار مي رود مسئولان با تدبير خود اين سياست استعماري را خنثي کنند. تا کي زندگي روزمره مردم بايد به نفت گره بخورد و دچار چالش بشود؟
    62630938
    * 
دولت نهاده هاي کشاورزي مانند کود و سم را گران کرد ولي نرخ خريد گندم را افزايش نداد. آيا قصد دارند با اين سياست خود کشاورزان را نابود کنند و ريشه کشاورزي در کشور خشکانيده شود؟
    29860915
    * 
اميدواريم با تصويب افزايش نرخ خريد گندم کشاورزان توسط نمايندگان مجلس اين قشر زحمتکش و خسته کشورمان جان تازه اي بگيرند و به کار و شغل خود دلگرم بشوند.
    16380938
    * 
به عنوان يک شهروند از خانه ملت به خصوص کميسيون اقتصادي درخواست مي شود تا از مرکز آمار ايران و بانک مرکزي در خصوص نحوه محاسبه نرخ تورم تفحص کند. فکر مي کنم اين وسيله اي شده که خطاهاي راهبردي دولت را توجيه کنند.
    13820915
    * 
از آقاي اژه اي سوال مي کنم وضعيت سارقين و غاصبين صندوق ذخيره فرهنگيان چه شد؟ حامي اصلي اين اختلاس کنندگان چه کساني هستند!
    83130919
    * 
شوراي شهر تهران به پيروي از سياست دولتي و خرج کردن از جيب مردم اقدام به افزايش نرخ کرايه تاکسي و خط ريلي شهري کرده است. بنويسيد اين گونه اداره امور از عهده هر انسان ناتوان هم برمي آيد.
    77620910
    * 
علي رغم اينکه واگني در ابتدا و انتهاي متروها به خانم ها اختصاص داده شده ولي متاسفانه مسئولين حراست، از ورود آقايان فروشنده به واگن هاي اختصاصي خانم ها ممانعت به عمل نمي آورند. وقتي با مسئولان حراست مطرح کردم گفتند در دوره فعاليت جديد شوراي شهر دستورالعمل برخورد و ممانعت صادر نشده است! با مسئول نظارت مترو هم صحبت کردم همين را جواب داد. گويا براي عده اي غيرت، حيا و آزادي هيچ معني و مفهومي ندارد. کساني که مدعي آزادي هستند من به عنوان يک خانم دوست ندارم که آقايان به واگن ويژه خانم ها تردد نمايند؟!
    
خانم حکيمي
    * 
يک حقوق بگير هستم که حقوقم زير 2 ميليون تومان است. طبق وعده دولت بايد 250 هزار تومان به حقوقم اضافه مي کردند ولي 140 هزار تومان بيشتر اضافه نکرده اند.
    
حدادي
    * 
دو ماه از سال 97 سپري شده چرا حکم پرداخت افزايش حقوق کارمندان دولت ابلاغ نمي شود؟
    
داود الهي
    * 
از سال 86 تاکنون لايحه حالت اشتغال جانبازان و طرح جامع ايثارگران در مجلس بلاتکليف نگه داشته شده اند. چرا رسيدگي نمي شود؟
    06280910