150 هکتار از جنگل‌ها و مراتع منطقه حفاظت شده دنای شرقی در آتش سوخت



150 هکتار از جنگل‌ها و مراتع منطقه حفاظت شده دنای شرقی در آتش سوخت 28تیر-97
 جنایتکاران وغارتگران و وطن فروشان حاکم  که همچنان  به شدت درگیر جنگ  قدرت و ثروت جناحی و باندی اند وبرای شان مهم نیست که شبانه روز هکتارها جنگل یا سرمایه کشور می سوزد وخاکستر ونابود می گردد.
آتش‌سوزی
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد از طعمه حریق شدن 150 هکتار از عرصه های جنگلی و مرتعی منطقه حفاظت شده دنای شرقی خبرداد.
به گزارش ایسنا، مسعود جعفری نژاد بسطامی پنجشنبه، 28 تیرماه در شورای اداری استان افزود: طی دو شبانه روز گذشته یک فقره آتش سوزی در مناطق "سیوک"و "هفت برارون" در محدوده منطقه حفاظت شده دنای شرقی رخ داده که با تلاش دستگاههای عضو ستاد بحران استان و شهرستان بویراحمد مهار و خاموش شد.
وی اظهارکرد: در پی این آتش سوزی که در مناطق صعب العبور و سخت گذر کوهستانی رخ داده 150 هکتار جنگل و مرتع آسیب وارد شده است.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص وضعیت استان در تولید پسماند خاطرنشان کرد: تولید پسماند در این استان نسبت به میانگین کشور بالاست. برای مدیریت پسماند استان با مشکل مواجهیم.
جعفری‌نژاد بسطامی در رابطه با آلودگی پلاستیک و مصرف بیش از حد آن در جامعه و استان تصریح کرد: حداقل کاری که می‌توانیم در این زمینه در سطح استان انجام دهیم این است که استفاده از ضروف یکبار مصرف را در دستگاه‌ها و ادارات استان ممنوع اعلام شود.
وی در زمینه مدیریت منابع آب در استان ادامه داد: حق آبه رودخانه "بشار" یاسوج و سایر رودخانه‌های استان مورد توجه قرار گیرد تا جریان محیط زیست با مشکلی مواجه نشود.