گفت و شنود آلو خشكه


دروغ نامه  کیهان  9 مرداد -97
گفت و شنود 
آلو خشكه

گفت: سخنگوي قوه قضائيه فاش کرد که بانک مرکزي به يک نفر مبلغ ۱۶۰ ميليون دلار و ۵۱ ميليون يورو ارز داده است که در بازار بفروشد!
    گفتم: که چي بشود؟!

    گفت: ظاهرا با اين بهانه که قيمت ارز کاهش پيدا کند!

    گفتم: ولي قيمت ارز که نه فقط کاهش پيدا نکرد بلکه به طور افسار گسيخته اي افزايش هم پيدا کرد.

    گفت: معاون اول قوه قضائيه از بانک مرکزي خواسته است که توضيح بدهد اين مبلغ هنگفت از بيت المال را به چه کسي داده؟ چرا داده؟ و طرف با اين مبلغ کلان چه کرده است؟

    گفتم: اگر توضيح قانع کننده و قابل قبولي داشتند که ارائه مي کردند!

    گفت: خب، شايد بعداً توضيح بدهند که قضيه چه بوده است!

    گفتم: اي عوام!... معلمي به يکي از دانش آموزان گفت؛ مگر نگفته بودم سر کلاس نبايد چيزي بخوريد؟ چي توي دهانت است؟ دانش آموز گفت؛ آقا اجازه! آلو خشکه است، گذاشته ام خيس بخوره که زنگ تفريح بخورم!