كيهان و خوانندگان

دروغ نامه  کیهان  9 مرداد -97
كيهان و خوانندگان
سربازجوشریعت نداری همچون کره خرچموشی  که موقع راه رفتن با مادرش با چموش گری و جفتک پرانی و شیطنت بازی تلاش می کند تاجلوتر از مادرش حرکت کند . اکنون وی یقه نوه خمینی شیاد را گرفته  است که چرا به جای هم خط وهم نفس شدن باآتش به اختیاران و انتقاد کردن  به دولت به خصوص در زمینه اقتصادی  تا همگام با مردم دردمند شود . برعکس  رفتار کرده ونظر اده  است .البته سربازجو شریعت نداری نمی گوید چرا خودش یکبار  انتقاد به خودی  های  اصولگرا وحامی خامنه ای و پاسداران نکرده است
چرا آقاي سيدحسن خميني تابه حال يک بار دغدغه اقتصادي نداشته است و مدام از در نصيحت ديگران وارد مي شود؟ چرا نسبت به عملکرد منفعلانه دولت انتقادي نمي کند. چرا هم صدا با مردم سخني از مطالبات بر زمين مانده به ميان نمي آورد؟ واقعا مشکل امروز ما اين است که دينداري استقلال و آزادي را بشکند؟ اين همه شکستن حرمت دين و ارزش هاي اخلاقي به بهانه آزادي را نمي بينند؟
    
    * دنياي استکبار بداند همه ما ايرانيان وطن دوست به فرمانده شيردل و مقتدر خود يعني سردار قاسم سليماني اين سرباز فداکار اسلام و ولايت افتخار مي کنيم.

    11210936
    * اينکه روزنامه هاي زنجيره اي در برابر موضعگيري درست آقاي رئيس جمهور در برابر زياده گويي هاي آمريکا موضع حمايتي نگرفتند به خاطر به خطر افتادن منافع حزبي شان است.

    71090915
    * تهديد اخير ترامپ باعث شد که عده اي که طي اين 5 سال اخير خود را به خواب زده بودند از خواب بيدار شوند. البته اميدوارم اين حرکاتشان هم مصنوعي نباشد و فقط به چند شعار اکتفا نشود. ان شاءالله مردم در عمل اقدامات اساسي را در تحول سيستم اداري، بانک ها، ماليات، هدفمندي يارانه ها، گمرکات و... ببينند. متاسفانه علي رغم هوشمند و الکترونيکي شدن بسياري از امور، باز هم در برخي ادارات سرگرداني مردم و آزار و اذيت و گاه رشوه مشاهده مي شود.

    جانباز ميرزايي- قم و طاهر فرخي

    * حال که سخن از تغيير تيم اقتصادي دولت است چرا فقط به جا به جايي افراد موجود مشغولند؟ چرا از مديران موفق جوان که جرات و جسارت بيشتري دارند، وامدار گروهها و احزاب نيستند، رانتي و آقازاده و... نيستند وکيسه اي براي خود ندوخته اند استفاده نمي شود؟! مديري که از کنار او اختلاس هاي همکاران برملا شده و برخي از آنها هنوز هم زندانند چه مدير موفقي است که به رغم تجربه گذشته ناتواني اش مسئوليت بزرگتري به او سپرده مي شود؟ يکي از مشکلات اصلي دولت دوازدهم، بها ندادن به جوانان است!

    امراللهي

    * آن جرياني که با روزنامه وزين کيهان به جرم درج خبر نقل قول مقاومت يمن از احتمال حمله موشکي انصارالله به دبي، آن رفتار ناپسند را کرد، امروز از آن حمايت چه به دست آورده اند؟ عهدشکني شيطان بزرگ يا تهديد امارات؟

    قاجار دوّلو

    * آقاي جهانگيري معاون اول رئيس جمهور در معرفي رئيس جديد بانک مرکزي از سياست هاي آقاي سيف رئيس سابق بانک مرکزي دفاع کرد. بعد هم اظهار داشت رئيس جديد بايد در سياست هاي بانک مرکزي تجديدنظر داشته باشد! خدا وکيلي وقتي راننده حواس جمع نباشد بايد به حال مسافران غصه خورد.

    07000901
    * آناني که به جاي رسيدگي به مشکلات مردم صحبت از رفع حصر سران فتنه مي کنند، سهيم در همان مسيري هستند که سران فتنه و دشمنان مردم در آن حرکت کردند و همان مضيقه هاي اقتصادي که تماما ثمره کار آنها بوده است.

    32970133
    * چرا صداوسيما از خسارتي که مشتي اخلالگر به اقتصاد کشور وارد مي کنند گزارش جامعي تهيه و پخش نمي کند، صداوسيما موظف است با ساخت مستندي درخصوص چرايي مشکلات اقتصاد، آحاد مردم جامعه را از جريانات خزنده و وابسته به دشمن آگاه کند.

    34920919
    * اگر دولتمردان مدعي هستند براي اداره کشور تدبير دارند پس کمک خواستن از مردم براي چيست؟ اگر دست از زندگي اشرافي بردارند و مثل مردم ساده زندگي کنند نيازي به دست کمک گرفتن به سوي ملت نيست. مردم خودشان بار مشکلات را از زمين برمي دارند.

    53080916
    * زماني که آقاي جهانگيري در موعد انتخابات به نفع آقاي روحاني کنار کشيدن مشخص شد که مدعيان اصلاحات کاملا حامي دولت هستند و نتيجه عملکرد امروز دولت همان مسيري است که مورد توجه همين طيف بود. کارنامه دولت هرچه باشد، کارنامه مدعيان اصلاحات هم همان خواهد بود. مدعيان اصلاح طلبي از چه چيزي مي خواهند فرار کنند.

    57640990
    * تا وقتي حوادثي مثل قتل 5-6 کارگر زحمتکش شهرداري توسط يک جوان عياش و مست جرم تلقي نشود و فقط به عنوان يک حادثه به آن نگاه شود بايد منتظر تکرار چنين حوادثي بود. چرا نمايندگان و دستگاه قضايي چنين جرائم و جناياتي را با تصويب قوانين جديد بازخواني و مجازات هاي سنگيني براي آنها وضع نمي کنند؟ نکند به خاطر تخلفات مشابه فرزندان برخي از مسئولان از تصويب چنين قانوني حذر مي کنيم!

    8546021
    * چرا آقاي سيدحسن خميني تابه حال يک بار دغدغه اقتصادي نداشته است و مدام از در نصيحت ديگران وارد مي شود؟ چرا نسبت به عملکرد منفعلانه دولت انتقادي نمي کند. چرا هم صدا با مردم سخني از مطالبات بر زمين مانده به ميان نمي آورد؟ واقعا مشکل امروز ما اين است که دينداري استقلال و آزادي را بشکند؟ اين همه شکستن حرمت دين و ارزش هاي اخلاقي به بهانه آزادي را نمي بينند؟

    82200912 و 3548021

    * چرا با افزايش نجومي قيمت آهن آلات برخورد نمي شود؟ با اين همه افزايش قيمت ها به ويژه در اين يک سال اخير چطور تورم هنوز تک رقمي است؟ چرا به فکر اقشار ضعيف جامعه که در حال ساخت منزل مسکوني اند نيستند؟!

    12270913
    * رئيس جمهور بارها از گران نشدن و افزايش نيافتن قيمت ها گفتند پس اين افزايش بعضا چندصددرصدي دربرابر افزايش 10 درصدي حقوق کارمندان چيست؟ فقط يک ورق قرص نوافن دوهزار توماني اول سال که به پنج هزار تومان رسيده افزايش قيمت نيست؟! حامل هاي انرژي، لبنيات، گوشت، ارز وسکه ... چه؟! چرا با مردم صادق نيستند؟

    01140915 و 95900914

    * وزير بهداشت گفته اند مردم بابت دارو و درمان نگراني نداشته باشند. ولي در عمل با کمبود شديد داروهاي ساده اوليه مثل قرص سديم بي کربنات، قرص لازيکس و قرص هيدرو کلروتيازبت روبرو هستيم. در مقابل مواد مکمل وارداتي که جنبه دارويي ندارند به حد وفور در بازار توزيع شده به گونه اي که با يک خريد چند قلم جايزه مي دهند.

    دکتر طوسي زاده

    * افراد خانه به دوش با هزار اميد و آرزو براي خانه دار شدن از طريق پس اندازهاي چندين ساله خود نقشه مي کشند ولي در اثر بي تدبيري دولت ناگهان با افزايش چند برابري قيمت مسکن مواجه مي شوند. خداوند از سر تقصير مسئولان بي درد نگذرد که ما را بدبخت کردند.

    62630938
    * سال گذشته که انتخابات رياست جمهوري بود حقوق کارمندان به ويژه معلمان در ايام تعطيلات نوروزي 16 درصد افزايش يافت و احکام کارگزيني در ايام تعطيلات نوروزي صادر شد! يارانه هايي هم که 3 سال قطع شده بود وصل شد که بلافاصله بعد از انتخابات قطع شد! اما امسال 20 درصد افزايش مصوبه مجلس بعد از 4 ماه سرکاري و معطلي به 6 تا 12 درصد کاهش يافت! و عملاً افزايش ها به 5 درصد رسيد! اين بود شعار حمايت از فرهنگيان در دولت تدبير!؟! از صندوق ذخيره فرهنگيان هم که خبري نيست.

    محمد توکلي- اليگودرز

    * ما کارگران حراست شرکت لاستيک خوزستان امسال هيچ حقوقي دريافت نکرده ايم. آيا خدا را خوش مي آيد که مسئولان فقط تماشاچي باشند؟

    56870916