479 سارق و مالخر دستگیر شدند

 479 سارق و مالخر دستگیر شدند 9مرداد-97
تا گند رانت خواری نجومی و غارتگری در می آید . همچون شرایط کنونی که بحران اقتصادی  منجر به بحران ارزی و دلار و سکه شده است .چون  دلارهای توزیع شده وسکه های فروخته شده  از سوی بانک مرکزی  سر از فروش دربازار آزاد در آورد . زیرا  باندهای وابسته به دولت و دلالان و واسطه های وابسته به رقیب  در گیر دریافت وخرید وفروش ارز ودلار وسکه  شده اند که موجب افزایش قیمت بیش از 3برابر دلار و افزایش  قیمت کالاها شده است . لذا  نه  خبرش در سراسر ایران و منطقه که در جهان آنتنی شده است .
با وجود اینکه شتر با بارش می رود  ولی همچون گذشته لنگه پشه کوره گرفته شده است . چون دستگیری  فله  ای  جدید درست آن سوی سکه 4 دهه  اعدام آفتابه دزدان  است که هدف  تقویت حاسیه امن کلان دزدان وغارتگران خودی بوده برای همین اعمال این سیاست تا حال ادامه داشته است .

اما نیروی انتظامی با همکاری قوه فاسد قضاییه برای انحراف اذهان عمومی و کنترل فضای مجازی سناریوی دستگیری فله ای سارق ومالخر  اجراداده شده است .در حالی که همه اموالی که این متهمان سرقت کردند یا مالخری نموده است  یک دهم  یک رقم یک کلان دزد خودی نمی شود.
تهران ـ ایرنا ـ رئیس پلیس تهران بزرگ از دستگیری 479 سارق و مالخر در قالب طرح رعد 13 خبر داد.
به گزارش ایرنا، سردار حسین رحیمی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در میان دستگیر شدگان 23 باند سرقت نیز کشف شد که به صورت گروهی و سازماندهی شده عمل می کردند افزود: دستگیر شدگان به 685 فقره سرقت اعتراف کردند.
وی اضافه کرد: 117 خودرو، 88 موتورسیکلت، 8 قبضه سلاح جنگی، 48 قبضه سلاح سرد و 1 قبضه اسلحه شکاری از جمله مکشوفات از این سارقان است.
سردار رحیمی ارزش اموال مسروقه کشف شده از سارقان و مالخران را سه و نیم میلیارد تومان ذکر و اضافه کرد: همچنین روز گذشته پلیس پیشگیری موفق به کشف یک انبار سه طبقه احتکار کالاهای اساسی شد که یک فرد سابقه دار نیز در این ارتباط دستگیر شد.
وی ادامه داد: 46 پرونده نیز در رابطه با قاچاق و احتکار کالاهای ضروری و اساسی مردم تشکیل شده است که 28 نفر از افراد مرتبط با این امر دستگیر شده اند.
سردار رحیمی ارزش کالاهای قاچاق مکشوفه را 4 میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: دستگیر شدگان برای تعیین تکلیف به دستگاه قضایی معرفی شده اند.
وی دستگیری خرده فروشان مواد مخدر را از دیگر بخش های طرح رعد 13 ذکر کرد و افزود: در این طرح پلیس موفق به کشف و ضبط 80 کیلوگرم مواد مخدر و همچنین دستگیری287 نفر که در قالب 15 باند خرده فروشی فعالیت می کردند، شد.
سردار رحیمی گفت: در طرح رعد 13 پلیس موفق به کشف و ضبط 11 هزار سی دی غیرمجاز و مبتذل و 2 هزار و 500 لیتر انواع مشروبات الکلی شد.