نامه‌ها و صدای شما



آدرس غلط ندهید!!
عراقچی:‌ نمی‌دانم چرا برخی از بازگشت تحریم‌ها لذت می‌برند ما باید مراقب باشیم در تله آنها نیافتیم.
معاون سیاسی وزیر امور خارجه: برخی کاسبان تحریم هستند که آنها سرجای خود هستند، برخی کاسب سیاسی‌اند و خوشحالی می‌کنند که تحریم‌های آمریکا برگردد!
در نگاهی موشکافانه به سخنان معاون سیاسی وزیر امورخارجه کشورمان بایستی گفت: افرادی که در مسیر آب ریختن به آسیاب دشمن آن هم در برخی رسانه‌ها تابلودار و کم اهمیت تلاش می‌کنند، در واقع روزنامه نگارنما هستند و به نوعی دلالی در عرصه اقتصادی می‌کنند حتی برای بازگشت کامل تحریم‌ها و فراتر از تحریم‌های قبلی از زمان ورود ترامپ به عرصه قدرت، بارها چراغ سبز نشان داده‌اند.
همین به اصطلاح روزنامه نگارنماهایی که از مردمی بودن صحبت کرده و طوری وانمود می‌کنند که خودشان حق الناس را رعایت کرده و هر روز افکار عمومی را با عناوین مختلف و حاشیه سازی و جنجال آفرینی به سمت و سوی مورد علاقه و دلخواه خودشان منحرف می‌کنند.
چرا که خوشحال نباشند از بازگشت تحریم ها!
آری همین افرادی که مدعی العموم می‌باشند به نوعی در تخریب نظام اقتصادی و دلال بازی نیز نقش عمده‌ای دارند.
چرا که با عنادورزی و خباثت، ضمن بزرگ نمایی مشکلات جامعه و بدون معرفی عامل اصلی این همه بدبختی ملت، گرانی، تورم، فساد و رانت خواری و... همواره بر طبل دشمنی با مردم کوبیده و داد و فغان سر می‌دهند و برای بازگشت کامل تحریم‌ها و فراتر از تحریم‌های قبلی سر از پای نمی‌شناسند و بی‌صبرانه لحظه شماری می‌کنند که هرچه زودتر به اهداف شوم و ننگین خود یعنی دلالی و رانت خواری سیاسی و غیره ادامه دهند.
نزدیک به 5 سال از انتخابات ریاست جمهوری آن هم پس از دولت به اصطلاح پاکدست سپری شده و از همان آغازین روزهای کنار گذاشتن و تایید نشدن صلاحیت دولت پاکدست، هر روز شاهد جنجال آفرینی، زیر سوال بردن عملکرد دولت کنونی پس از پاکدست بوده و هستیم! بیکاری، تنگی معیشت مردم و بدون خانه بودن و به تاخیر افتادن سن ازدواج جوانان در کشور و رباخواری بانک‌ها و تورم و گرانی از دهه هفتاد تاکنون در زمان‌های خودش آن هم به شکل و عناوین گوناگون وجود داشته و تاکنون استمرار یافته وهر روز هم تشدید شده است که تمامی اینها ماحصل و دستاورد نزاع سیاسی و فکری برخی از مدیران ناکارآمد، کم سواد و حتی رسانه‌های غیرمردمی است.
ای کاش، این کاسه لیسان بساط تحریم‌ها اندکی غیرت دینی و ملی داشتند و بجای زحمت انداختن ملت، یعنی مردم صبور در دام تحریم‌ها و گرانی، بیکاری،‌ نبود مسکن و هزاران مصایب دیگر از آن حالت انجماد مغزی خارج شده و بجای وجیزه گویی‌های مفت غل و غش دار، به فکر ایرانی آباد و فردایی روشن‌تر از گذشته و دیروز بودند!!
آری، در شرایط کنونی به اعتقاد نگارنده و شاید میلیون‌ها مردم غیور و میهن پرست، هرگونه تسویه حساب سیاسی و انتقام گیری از رقبا به مصلحت نیست!
خودتان و مردم بهتر می‌دانند که شما هرگز به دنبال گره گشایی مسائل اقتصادی و سیاسی کشور نیستید، بلکه به فکر منافع از دست رفته خود در انتخابات هستید!! والعاقبه للمتقین
ایرانی - تهران
*عبداللهی از تهران: از آقای جهرمی وزیر محترم ارتباطات سوال کنید که گوشی‌های تلفن همراه وارداتی با ارز 4200 تومانی را از کجا باید تهیه کنیم؟ به هر کجا مراجعه می‌کنیم می‌گویند گوشی‌های ما با دلار 8 هزار تومانی وارد شده است!
*
یک شهروند تهرانی: چرا بانک مرکزی نرخ واقعی کالا و ارز را اعلام نمی‌کند؟ این‌ها واقعیت‌هایی نیست که از چشم مردم ما مخفی بماند!
*
یک مستمری‌بگیر تامین اجتماعی از تهران: قرار بود افزایش حقوق فروردین و اردیبهشت ماه مستمری‌بگیران همراه با حقوق خردادماه آنان پرداخت شود، اما هنوز این وعده عملی نشده است! تازه آخر هفته گذشته رئیس سازمان تامین اجتماعی در گفتگو با خبرنگاران اعلام کرده تا 10 مردادماه پرداخت می‌شود!؟