«الحشد الشعبی» ۶ روستا در شرق عراق را پاکسازی کرد


«الحشد الشعبی» ۶ روستا در شرق عراق را پاکسازی کرد 27تیر-97
این روزها مردم معترض وناراضی در خیابان های شهرهای عراق علیه مزدوران عراقی از جمله الحشد الشعبی رژیم ولایت فقیه فریاد می زنند ودفاترشان را به آتش می کشند وخواهان عدم مداخله جویی رژیم ولایت فقیه در امور داخلی عراق می شوند حتی خواهان اخراج سپاه قدس شده اند ولی خبرگزاری پاسداران فارس  راست یا دروغ گزارش خبر ازمزدوران عراقی سپاه قدس داده است که 6 روستا درشرق عراق راپاکسازی کرده است.
خبرگزاری فارس: «الحشد الشعبی» ۶ روستا در شرق عراق را پاکسازی کرد
نیروهای وابسته به «الحشد الشعبی» امروز موفق شدند ۶ روستا را در حد فاصل بین دیاله و صلاح الدین پاکسازی کنند.
به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، نیروهای لشکر ۲۱ الحشد الشعبی امروز چهارشنبه موفق شدند، شش روستای منطقه «مطیبیجه» واقع در حد فاصل بین دیاله و صلاح الدین را پاکسازی کنند.
به گزارش شبکه ماهواره‌ای الغدیر، نیروهای الحشد الشعبی علاوه بر پاکسازی این شش روستا، امنیت سه جاده اصلی بین دیاله، کرکوک و صلاح الدین را نیز برقرار کرده‌اند.
«خضیر المطروحی» فرمانده لشکر ۲۱ الحشد الشعبی اعلام کرد که در عملیات پاکسازی، بیش از ۲۰ پایگاه داعش منهدم شده و امنیت جاده‌های مهم و اصلی بین شمال دیاله و جنوب کرکوک و شرق صلاح الدین تامین شده است.
المطروحی تاکید کرد که گروه های الحشد الشعبی و یگان های امنیتی عراق برای پاکسازی مناطق باقی مانده مطیبیجه از «العیث» در شرق صلاح الدین گرفته تا میادین «علاس» و «عجیل» در شمال غربی دیاله، خیز برداشته‌اند.
او گفت: لشکر ۲۱ به عملیات پاکسازی مناطق مطیبیجه به شکل دائم ادامه می‌دهد تا مانع بازگشت بقایای داعش به روستاها و مناطق آزاد شده شوند و سایه تهدیدات امنیتی از دیاله، کرکوک و صلاح الدین برداشته شود.
لشکر ۲۱ الحشد الشعبی در عملیات آزادسازی صلاح الدین در سال ۲۰۱۵ و آزادسازی مناطق نینوی و جنوب غربی کرکوک شرکت داشتند.