نامه‌هاوصدای شما


دانه‌درشت‌ها در مرخصی!
با وجود تذکرات مقام معظم رهبری و تاکیدات ریاست قوه قضاییه، مجرمانه دانه‌درشتی که پرونده‌های میلیاردی دارند و در زندان بسر می‌برند به راحتی مرخصی می‌گیرند ولی بسیاری از نگون‌بختانی که ردّ مال ناچیز دارند، سال‌ها است در حبس هستند و مرخصی هم ندارند!
یک مددجو از زندان اوین
 *اصغری از تهران: به رئیس‌جمهور اسبق بگویید ما 8 سال دوران مدیریت شما را تجربه کرده‌ایم و کاملاً متوجه هستیم که بسیاری از مشکلات فعلی ناشی از مدیریت عجیب و غریب دولتهای نهم و دهم است. لازم نیست شما از این شهر به آن شهر بروید و سخنرانی کنید و تازه از همه هم طلبکار باشید. او اگر می‌توانست در زمان ریاست خود کاری برای مردم انجام می‌داد. من بیطرفانه و صادقانه می‌گویم کارهای مملکت را سال‌ها به تاخیر انداخت و دولت‌ها باید بیایند و بروند تا خرابکاری‌های دولتهای نهم و دهم را برطرف کنند.
*
احمدی از تهران: تخصیص ارز مسافرتی به کسانی که برای تفریح و خوشگذرانی به خارج می‌روند، ظلم مضاعفی به مردمی است که درحال حاضر بر اثر کمبود ارز و محدودیت منابع مالی دولت، دچار بی‌آبی و فقر هستند. دولت و مجلس باید هرچه سریعتر این تصمیم اشتباه را اصلاح کنند و نگذارند ذخایر ارزی کشور در بدترین شرایط اقتصادی و تحریم‌های ظالمانه برای لذت برخی از افراد نابود شود. آقایان قبول زحمت نمایند یک بار به فرودگاه‌های بین‌المللی کشور سری بزنند تا از نزدیک مشاهده کنند که اوضاع سفرهای تفریحی خارجی از چه قرار است!