گفت و شنود قالب پنير!


 دروغ نامه ی کیهان 13 مرداد -97
گفت و شنود 
قالب پنير!

بازگویی خاطره جارچی معروف ومنفور سربازجو شریعت نداری محور معامله ردن قالب پنیر با مبایل با روباه مکار.
گفت: مايک پمپئو، وزير خارجه آمريکا گفته است، کيم جونگ اون به تعهداتش در مذاکره با آمريکا عمل نکرده است.
    گفتم: از کلاه گشادي که آمريکا در مذاکرات هسته اي سر ايران گذاشت عبرت گرفته است.

    گفت: پمپئو مي گويد قرار بود کره شمالي آزمايشات موشکي خود را متوقف کند ولي هنوز هم موشک بالستيک قاره پيما با کلاهک هسته اي آزمايش مي کند!

    گفتم: پس انتظار داشتي مثل ما، ابتدا تاسيسات هسته اي خود را ويران کند و منتظر بماند که آمريکا زير عهد و پيمانش بزند؟

    گفت: خودمونيم ها، اين يک ذره بچه که از نظر بعضي ها بي سواد است! و سياست خارجي نمي داند! و مذاکره بلد نيست! و بايد صابون بياورد صورت منتقدانش را بشويد! و … تا اينجا که حسابي آمريکا را سرکار گذاشته است!

    گفتم: روباه مکار پاي درخت با موبايلش شماره مي گرفت ولي آنتن نمي داد. کلاغ زاغي از بالاي درخت گفت موبايلتو بنداز بالا، اينجا آنتن ميده! روباه موبايلو انداخت بالا و زاغي گفت؛ اين به جاي اون قالب پنيري که وقتي کلاس دوم بودم از من کش رفتي