سيلي سخت به داعش برق از چشم آمريكا پريد

اوین نامه کیهان 10 مهر - 97
سيلي سخت به داعش برق از چشم آمريكا پريد
با عمليات تركيبي موشكي و پهپادي انجام شد

باید تحقیق وبررسی عمیق ودقیق شود که سربازجو شریعت نداری چگونه مواد مخدری مصرف می کند یا توی ر گ می زند که آنگونه نشئه واز خود بی خود می شود که نمی داند چه می گویدو می نویسد وتیتر خبری  اوین نامه اش را تهیه وتنظیم می کند .چون 6 موشکی پرتاب شده پاسداران دو موشک در همان مکانی که شلیک شده فرودآمده وبقیه موشک ها هم معلوم نیست کجا اصابت کرده اند ولی به دلیل اینکه بر بدنه موشک ها شعار مرگ برآمریکا و اسراییل و آل سعود نوشته شده بود موجب شده تا سربازجوشریعت نداری متوجه شود موشک ها در محدود نظامی آمریکا اصابت کرده برای همین برق ازچشمان آمریکا پریده است تا کمبود برق در ایران و عراق راجبران کند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در پاسخ به حادثه تروريستي اخير اهواز مقر تروريست ها و سران گروهك هاي تكفيري را در بوكمال در شرق فرات هدف حمله موشك هاي بالستيك قرار داد و سپس حملات ديگري نيز به اين مناطق با استفاده از پهپادهاي نظامي سپاه انجام داد تا بيشترين خسارت ممكن به منشا اين ترور وارد آيد.

سرويس سياسي- پس از حمله تروريستي اهواز توسط تروريست هاي تكفيري، مسئولان ارشد كشور به ويژه رهبر انقلاب وعده گوشمالي سخت تروريست ها را دادند و اكنون با گذشت چند روز از حادثه اهواز، سپاه پاسداران وارد عمل شد و پس از شناسايي عقبه عملياتي حادثه تروريستي اهواز، مقر آنها را هدف قرار داد.
ساعت 2 بامداد روز دوشنبه 9 مهرماه، يگان موشكي نيروي هوا فضاي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي مواضع سركرده هاي جنايت تروريستي اهواز را در مناطق اشغالي شرق سوريه هدف قرار داد تا نخستين واكنش قاطع نيروهاي مسلح كشورمان براي انتقام خون شهداي اين حمله تروريستي به ثبت برسد.
در عمليات «ضربت محرم»، 6 فروند موشك بالستيك ميان برد از غرب كشور  شليك شد و به مواضع تحت اشغال گروه تروريستي داعش در نوار ساحلي شرق رود فرات (جنوب شرق استان ديرالزور در شرق سوريه) اصابت كرد.
همچنين همزمان با اين حمله موشكي پهپادهاي سپاه در سوريه به پرواز درآمدند و اين پهپادها نيز حملات تركيبي به مقر اين تروريست ها داشتند تا حداكثر انهدام مواضع آن رخ داده باشد.
سپاه پاسداران انقلاب اسلامي يك سال قبل نيز در پاسخ به حملات تروريستي داعش در تهران، با شش فروند موشك، مقر آنها در ديرالزور را با موشك هاي ذوالفقار و قيام هدف قرار داده بود.
سپاه پاسداران چندي پيش نيز در پاسخ به حملات گروه هاي تجزيه طلب كرد به يكي از پاسگاه ? هاي مرزي كه منجر به شهادت شماري از مرزبانان كشور شده بود، نيز حمله موشكي مشابهي انجام داده بود كه به كشته و زخمي شدن ده ها تن و انهدام پايگاه تروريست ها منتهي شده بود.

اطلاعيه سپاه پاسداران در رابطه با حمله موشكي به مقر تروريست ها
روابط عمومي كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در اطلاعيهاي از هدف قرار دادن مقر سركردگان جنايت تروريستي اهواز در شرق فرات در كشور سوريه با 6 فروند موشك بالستيك زمين به زمين در نخستين ساعات بامداد روز دوشنبه توسط يگان موشكي نيروي هوافضاي سپاه خبر داد و تاكيد كرد: امنيت ملت ايران خط قرمز نيروهاي مسلح بوده و سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در صيانت از ميهن اسلامي و تامين امنيت و آرامش مردم عزيز از هيچ تلاشي فروگذار نكرده و مشت آهنين خود را همچنان مهياي پاسخ قاطع و كوبنده به هر گونه شرارت و شيطنت دشمنان قرار خواهد داد.
در اطلاعيه روابط عمومي كل سپاه آمده است: در پي جنايت تروريستي 31 شهريور ماه 1397 اهواز كه به شهادت 25 تن و مجروح شدن 69 تن از مردم مظلوم و بي دفاع و نيروهاي مدافع ميهن اسلامي منجر گرديد، سپاه پاسداران انقلاب اسلامي با استعانت از ذات اقدس باريتعالي، به نيابت از ملت سرافراز ايران و خانواده هاي معظم شهيدان در لبيك به نداي مقام معظم رهبري و فرماندهي كل قوا حضرت امام خامنه اي (مدظله العالي) براي انتقام خون اين شهدا، به ويژه كودك 4 ساله و جانباز 70 درصد دفاع مقدس از تروريست ها و گوشمالي عوامل بزدل اين حادثه، ساعت 2 بامداد امروز (دوشنبه 9 مهرماه) محل استقرار و تجمع تروريست هاي تكفيري تحت حمايت آمريكا و قارون هاي منطقه در شرق فرات در كشور سوريه را مورد ضربه موشكي قرار داد.
در بخش ديگري از اين اطلاعيه تصريح شده است: بر اساس اطلاعات و گزارشهاي دقيق دريافتي، در اين عمليات تعدادي از سركردگان و عناصر موثر جنايت اخير تروريست ها به هلاكت رسيده و يا مجروح شده اند، همچنين زيرساخت هاي آمادي و انبار ذخيره مهمات آنان منهدم گرديد.
سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در اطلاعيه خود يادآور شد: جمع بندي و رهگيري شواهد و قراين جنايت اخير اهواز، فرزندان ملت ايران را به مقر تروريست ها در شرق سوريه كه توسط آمريكا هدايت و پشتيباني شده و در راستاي اهداف شيطاني تروريسم دولتي كاخ سفيد و منافع رژيم صهيونيستي و ارتجاع منطقه عمل مي كند، رسانيد و سپس با طراحي و برنامه ريزي دقيق اطلاعاتي و ميداني، نقاط تعيين شده آماج موشك هاي نقطه زن قرار گرفت.

از فشنگ استفاده كردند با موشك جوابشان را داديم
همچنين سردار اميرعلي حاجي زاده فرمانده نيروي هوافضاي سپاه با اشاره به عمليات موشكي و پهپادي سپاه عليه تروريست ها در سوريه اظهار داشت: در اين عمليات هم از موشك و هم از پهپاد استفاده كرديم تا دشمنان درس عبرت بگيرند و از اين گروه هاي تروريستي حمايت نكنند. آنها بايد از اين شرايط بترسند.
وي افزود: ما تا محو كامل تروريست ها اين مبارزه را ادامه مي دهيم و همان طور كه مقام معظم رهبري فرمودند اگر آنها يكي بزنند، 10 تا مي خورند. تروريست ها از فشنگ استفاده كردند و ما با موشك جوابشان را داديم.
فرمانده نيروي هوافضاي سپاه افزود: امنيت ملت ايران خط قرمز ماست و در برابر آن كوتاه نمي آييم. انتقام سختي را از گروه تروريستي مورد حمايت آمريكا و كشورهاي عربي منطقه گرفتيم.

مرحله اول انتقام انجام شد
 مراحل ديگر انتقام هم اتفاق مي افتد
سرلشكر محمد باقري، رئيس ستاد كل نيروهاي مسلح، عمليات موشكي و پهپادي سپاه عليه تروريست ها در سوريه گفت: با بيان اينكه نخستين مرحله انتقام اين حمله تروريستي اجرا شد، گفت: عمليات گسترده موشك و پهپاد نيروهاي مسلح ارزش والايي داشت از اين جهت كه اين پهپادها براي اولين بار با عبور از فضاي چند كشور خودشان را با دقت تمام به هدف رساندند و ضربات سنگيني به دشمن وارد كردند . موشك ها با طي مسافت بيش از 550 كيلومتر خود را به نقطه استقرار دشمن رساندند. مراحل ديگري از انتقام هم اتفاق خواهد افتاد.سرلشكر باقري ادامه داد: اين امر نشان مي دهد كه امنيت ملت ايران براي رهبر معظم انقلاب، نيروهاي مسلح و حاكميت كشور خط قرمز محسوب مي شود. نيروهاي مسلح از اين پس با رعايت همه ملاحظات امنيتي مراسمات خود را به صورت مردمي برگزار خواهد كرد. با تمهيدات انديشيده شده اين گونه حوادث تكرار نخواهد شد. دشمنان بدانند كه نخواهند توانست امنيت كشور را با خطر مواجه كنند.

هلاكت ابوعلي المشهداني  در حمله موشكي سپاه به شرق فرات
حسين مرتضي، مدير دفتر شبكه خبري العالم در دمشق اعلام كرد كه بر اثر حمله موشكي سپاه پاسداران به مقر سركردگان تروريستها در سوريه، ابوعلي المشهداني يكي از فرماندهان ارشد گروه تروريستي داعش كه فرماندهي امنيتي منطقه موصل در عراق را برعهده داشت به هلاكت رسيده است.
وي در صفحه خود در شبكههاي اجتماعي نوشته است كه در جريان اين حمله موشكي دو پايگاه ديگر و انبار مهمات تروريستها در منطقه هجين در شرق فرات منهدم شدهاند.
حسين مرتضي در بخش ديگري افزوده است كه در عمليات موشكي سپاه بيش از ده تن از عناصر تروريستي داعش نيز به هلاكت رسيدند.

جزئيات عمليات مقتدرانه موشكي سپاه
از سوي ديگر يك منبع ميداني در گفت وگو با مشرق به جزئيات عمليات شب گذشته اشاره كرد و افزود: نوار ساحلي شرق رود فرات آخرين نقطه و منطقه متمركز تحت اشغال گروه تروريستي داعش در سوريه به شمار مي آيد كه بامداد امروز با موشك هاي سپاه هدف قرار گرفته شد.
اين منبع ميداني با بيان اين كه موشك هاي بالستيك سپاه به شهرك «هجين»، مهم ترين پايگاه گروه تروريستي داعش در نوار ساحلي شرق رود فرات (جنوب شرق استان ديرالزور) اصابت كردند، گفت: در عمليات بامداد امروز، پايگاه هاي سركرده هاي ميداني داعش هدف قرار گرفته شد.
وي از هلاكت شماري از سركرده هاي ميداني گروه تروريستي داعش خبر  داد و افزود: در عمليات موشكي سپاه، تعداد زيادي از تروريست هاي داعش هم كه در حومه پايگاه ها حضور داشتند كشته و زخمي شدند.
اين منبع ميداني به گاف خبري رسانه هاي ضدانقلاب اشاره كرد و گفت: در خبرهاي رسانه ضدانقلاب گفته شده كه مقر تروريست هاي ارتش آزاد در «البوكمال» هدف قرار گرفته شده در حالي كه اين شهر در جنوب استان ديرالزور و غرب رود فرات واقع شده و تحت كنترل نيروهاي سوري و مقاومت است. وي افزود: عمليات موشكي سپاه  در شرق فرات عليه تروريست هاي تكفيري - صهيونيستي داعش كه مورد حمايت مستقيم دولت آمريكا هستند انجام گرفته است در حالي كه تروريست هاي مزدور ارتش آزاد در مناطق جنوبي و شمالي سوريه حضور دارند.
اين منبع ميداني تصريح كرد: گروه تروريستي داعش در نوار ساحلي شرق رود فرات، مساحتي در حدود 100 كيلومتر مربع را در اشغال دارد و در حال حاضر در اين محور با شبه نظاميان كرد مورد حمايت آمريكا درگير  است.

بازتاب حمله موشكي سپاه به مقر تروريست ها در رسانه هاي خارجي
حمله موشكي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي به مواضع طراحان حمله تروريستي اخير اهواز در شرق فرات، در رسانه هاي خارجي بازتاب داشت.
شبكه الميادين گزارش داد: سپاه پاسداران ايران از هدف قرار دادن مقر فرماندهان عملياتي گروه تروريستي «الاحواز» در شرق رودخانه فرات در سوريه خبر داد.
بنابر اعلام اين شبكه، پيام حمله موشكي سپاه پاسداران براي آمريكا، اسرائيل، عربستان سعودي و امارات متحده عربي است.
روزنامه نيويورك تايمز نيز در اين باره نوشت: سپاه پاسداران ايران روز دوشنبه از شليك موشك هاي بالستيك به منطقه اي در شرق سوريه و هدف قرار دادن مواضع تروريست هايي خبر داد كه عامل حمله تروريستي اخير به يك رژه نظامي در اهواز بودند. اين حمله موشكي دومين حمله موشكي ايران به مواضع تروريست ها در سوريه در طول يكسال اخير به شمار مي رود.
پايگاه اينترنتي شبكه تلويزيوني العربيه روز دوشنبه با انتشار تصاويري از حملات موشكي ديروز سپاه پاسداران به مواضع تروريست ها در شرق سوريه نوشت ايران اعلام كرد در اين حملات ده ها تن از تروريست ها كشته و زخمي شدند.
خبرگزاري يونيوز در صفحه خود در توئيتر نوشت: سپاه پاسداران انقلاب ايران در واكنش به جنايت اهواز، مقر فرماندهي تروريست ها را در شرق الفرات با موشك هاي بالستيك هدف قرار داد.
يونيوز در توئيتي ديگر نوشت: پس از اين حمله موشكي، هفت پهپاد سپاه پاسداران انقلاب اسلامي ايران پايگاه تروريست ها را در شرق الفرات در سوريه هدف قرار داد.
خبرگزاري اسپوتنيك نوشت سپاه پاسداران انقلاب اسلامي دوشنبه از حمله موشكي به ساحل شرقي فرات در سوريه خبر داد.
شبكه تلويزيوني فرانس 24 حمله موشكي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي را به مقر سركردگان جنايت تروريستي اهواز در شرق فرات در سوريه بازتاب و گزارش داد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامي اعلام كرد يك ستاد فرماندهي تروريستي در سوريه را با موشك بالستيك هدف قرار داده است. ايران مي گويد اين حمله در پاسخ به حمله تروريستي روز بيست و يكم سپتامبر (سي و يكم شهريورماه) به شهر اهواز صورت گرفته است.
اين شبكه فرانسوي افزود: جمهوري اسلامي ايران اعلام كرد با موشك بالستيك خود شرق فرات را هدف قرار داده است.
شبكه تلويزيوني اسكاي نيوز عربي نيز گزارش داد: منابع ايراني اعلام كردند سپاه پاسداران چند موشك به سوي گروه هاي مسلح در شرق فرات شليك كرد. ايران اعلام كرده اين اقدام را بر اين اساس انجام داده است كه اين افراد در حمله اهواز كه هفته گذشته رخ داد دست داشته اند.
شبكه تلويزيوني سعودي الحدث گزارش داد: سپاه پاسداران انقلاب (اسلامي) ايران اعلام كرد تعدادي موشك به شرق فرات در پاسخ به حمله احواز (اهواز) شليك كرده است.
شبكه تلويزيوني الجزيره نيز اعلام كرد «سپاه پاسداران ايران در پاسخ به حمله اهواز، مواضع داعش در سوريه را با چند فروند موشك هدف قرار داد
شبكه تلويزيوني العالم هم گزارش داد نيروي هوافضاي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي مقر عوامل جنايت تروريستي اخير در اهواز را با چند فروند موشك بالستيك هدف قرار داد.  مقر اين افراد در شرق رود فرات در سوريه سحرگاه ديروز با چند فروند موشك بالستيك هدف قرار گرفت.
روزنامه تايم نوشت ايران در واكنش به حمله تروريستي به رژه نظامي اين كشور [در اهواز] موشك هايي را به سوريه شليك كرد. خبرگزاري بلومبرگ نوشت ايران در واكنش به حمله به رژه نظامي اين كشور در اهواز موشك هايي را به سوي شرق سوريه شليك كرد.
خبرگزاري آي 24 نيوز در پيامي در صفحه توئيتري خود نوشت ايران در واكنش به حمله به رژه نظامي [ اهواز] موشك هايي را به اردوگاه تروريست ها در سوريه شليك كرد.
شبكه بي بي سي نيز در توئيتي نوشت ايران در واكنش به حمله مرگبار [به رژه نظامي اهواز] موشك هايي را به سوي سوريه شليك كرد.المصدرنيوز در پيامي نوشت سپاه پاسداران ايران حمله اي عظيم عليه گروه تروريستي داعش در شرق سوريه انجام داد.
خبرگزاري آسوشيتدپرس در پيامي نوشت رسانه رسمي ايران از شليك موشك هايي به شرق سوريه در واكنش به حمله اخير به رژه نظامي در اهواز خبر داد.خبرگزاري گالف تودي نيز در پيامي توئيتري نوشت ايران موشك هايي را به اردوگاه تروريست ها در سوريه شليك كرد.

پيام اصلي حمله موشكي سپاه به اربابان تروريست ها
موشكباران دقيق و سنگين مقر تروريست هاي داعش در منطقه البوكمال سوريه و سپس بمباران پهپادي، آن هم جلو چشم نظاميان آنها و ماهواره هايشان، دقيقا زير پا له كردن فرزند نامشروعي است كه حتي والدين آمريكايي-سعودي آن رويشان نمي شود بگويند بچه ماست، چه رسد به اينكه درد آمدن خود را، داد بزنند.

آمريكا، آل سعود، انگليس و اسرائيل مجبورند درد ناشي از ضربت ايران را قورت بدهند اما ديدند توانمندي موشكي ايران كه زماني انكارش مي كردند، چقدر مهيب است. حتما به آن احمقي كه در واشنگتن و تل آويو يا رياض گفت جنايت اهواز را ترتيب دهند و سبب تحقير خودشان شد، هزار بار لعنت خواهند فرستاد..