نامه‌ها و صدای شما


برنامه‌ریزی اساسی برای اردوهای دانش‌آموزی
خبر شنیدن واژگونی اتوبوس حامل دانش‌آموزانی که راهی بازدید از مناطق جنگی بودند، بسیار تاسف‌انگیز و ناراحت‌کننده بود. از مسئولان آموزش و پرورش انتظار می‌رود برای حل معضل رفت و آمد به اردوهای دانش‌آموزان برنامه‌های اساسی ارائه دهند تا هر سال شاهد از دست دادن شماری از دانش‌آموزان بی‌گناه نباشیم. ایکاش به جای اردوها، در مدارس به بیان و نمایش رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های شهدا بپردازیم.
پدر یک دانش‌آموز – تهران
 *حقگو از تهران: به نظر من رئیس‌جمهور محترم باید از معرفی وزیرانی که در حوزه تحت مسئولیت خود عملکرد مثبت و قابل قبولی نداشته‌اند، برای تصدی وزارتخانه‌های دیگر خودداری کند. مگر در کشور ما کارشناسان و متخصصان طراز اول و کاربلد کم داریم که فقط از میان افراد معدودی باید وزیر انتخاب و معرفی شود؟
*
متقاضی دریافت برگه معاینه فنی خودرو از تهران: اتومبیل 5 ساله و سالم دارم که 4 روز پس از پایان اعتبار برگه معاینه فنی آن، از آنجا که مراکز معاینه فنی در تهران خیلی خیلی شلوغ است، برای اینکار به مرکز پاکدشت در خارج از تهران مراجعه کردم که آنجا هم خیلی شلوغ بود. ضرورت دارد مسئولان ذیربط مراکز معاینه فنی خودروها را افزایش دهند تا متقاضیان اینهمه معطل نشوند.