كيهان و خوانندگان


دروغ نامه کیهان 10بهمن-97
كيهان و خوانندگان
* به آقاي فلاحت پيشه عرض مي كنم آيا اعتقاد به پاسخگو بودن در روز قيامت داريد؟! چه تضميني وجود دارد كه قدرت هاي شيطاني حق شرط ما را بپذيرند؟! پس چرا رئيس جمهور و وزير امور خارجه هيچ تضميني نمي دهند؟! برجام كه براي آن تضمين دادند اين حال و روزگارش است واي بر قرارداد بدون تضمين؟! از اعضاي مجمع تشخيص مصلحت انتظار مي رود با در نظر گرفتن رضايت خالق و منويات رهبري از تصويب لوايح و قوانين و قراردادهاي ننگين به جد بپرهيزند.
كريمي- مشهد مقدس
* پذيرفتن لوايح FATF به دليل محدوديت هاي شديدي كه براي دور زدن تحريم هاي ظالمانه ايجاد خواهد كرد موجب جهش قيمت ها در بازار خواهد شد. اميدوارم مجمع تشخيص مصلحت نظام اولويت را به معيشت و اقتصاد كشور بدهد تا دشمن در جنگ اقتصادي بر عليه كشورمان ناكام بماند.
3948?086
* آمريكا و اروپا بر پذيرفتن لوايح FATF، از سوي ايران اصرار دارند به اين ترتيب بدون شك تصويب آن تهديد جدي عليه منافع ملي و امنيتي كشور خواهد بود، غربي ها به هيچ يك از تعهدات برجامي شان پايبند نبودند و در ادعايي مضحك عنوان مي كنند پذيرفتن FATF از سوي ايران مي تواند مشكلات را حل كند!
6172?021
* گراني هاي اخير مي تواند ساختگي و مهندسي شده باشد چرا كه همزمان با بررسي لوايح پالرمو و CFT در مراكز تصميم گيري كشور اتفاق مي افتد. دولت به هر قيمتي شده مي خواهد اين لوايح به تصويب برسند.
2672?0938
* پالرمو تصويب شود بهانه دست شيطان بزرگ مي افتد، تصويب نشود بهانه به دست دولت خواهد افتاد! دولت به جاي توجه به حل مشكلات مردم، دغدغه حل مشكل و خواسته دشمنان را تعقيب مي كند؟!
6333?0911
* اگر تمام طرح ها و خواسته هاي شيطان بزرگ و متحدينش را هم بپذيريم نه تنها پيشرفتي در دستيابي به مزاياي مراودات اقتصادي و سياسي رخ نخواهد داد بلكه تسلط بي قيد و شرط دشمنان را بر مردم و كشور خود شاهد خواهيم بود. نمونه اش برجام هسته اي است!
6043?0916
* كاسبان برجام! سيب و گلابي برجام بدفرجام پيش كش، به درد فقرا برسيد. گوشت از كيلويي صدهزار تومان گذشت.
نيكنام
* آقاي روحاني! از دور دوم شروع رياست جمهوري شما قيمت بسياري از اجناس در حالت خوش بينانه سه برابر شده است، قرار شما با ملت اين بوده يا دلار هزار توماني و ارزاني؟
2909?0912
* چرا آقاي روحاني حداقل همانند پوتين و اردوغان از مادورو رئيس جمهور ونزوئلا كه به طور مستقيم از سوي ترامپ مورد حمله و زورگويي واقع شده حمايت نكرد؟! از چه ترس و واهمه داشت؟!
4108?0913
* آقاي رئيس جمهور توجه كنند كه حقوق هاي سال 97 بر اساس گوشت 35 هزار توماني بود حالا كه جهاد كشاورزي مي گويد 75 هزار تومان ولي 100 هزار تومان است، حقوق ها چقدر بايد افزايش يابد؟!
2805?0916
* با اين صف هاي طويلي كه هر روز در ميادين تره بار شهرداري براي گوشت قرمز تشكيل مي شود فقط و فقط ضد انقلاب و دشمنان خوشحال مي شوند. دولت چرا و با چه هدفي اين كار را انجام مي دهد؟ چرا به رغم توليد كافي دام در كشور وضعيت توزيع گوشت اين گونه است؟
عليمرداني
* آقاي روحاني رياست محترم جمهوري در سال 85 در مصاحبه با نشريه راهبرد گفته انقلاب بايد نرماليزه شود بعد از آن آقاي حجاريان نرماليزاسيون آقاي روحاني را به راستي پايان انقلاب معنا كرد. نكند كه فشارها و مشكلات ساختگي امروز با هدف پايان دادن به انقلاب صورت مي گيرد.
0700?0901
* چرا نمايندگان براي جلوگيري از قاچاق موضوع سهميه بندي بنزين را پيگيري نمي كنند؟ تا كي قرار است سوخت در كشور اين گونه به هدر رود يا قاچاق شود؟! چه كساني بايد به اين وضعيت نابسامان، سروساماني دهد؟!
علي نيا- گرگان
* اين خواسته زيادي از مجلس نيست كه نمايندگان موافق و مخالف FATF، CFT و پالرمو را به مردم معرفي كنند تا با اين شفاف سازي مشخص شود كه كدام نمايندگان براي عزت كشور تصميم گرفته اند و كدام نمايندگان حاضرند ايران اسلامي زير چكمه هاي استكبار برود.
فتوحي
* امام راحل(ره) مخالف اشرافي زندگي كردن مسئولان بودند. امروز عدم مسئوليت پذيري مسئولان سبب شده به جاي رسيدگي به اوضاع اقتصاد و مشكلات معيشتي مردم سرگرم برگزاري جشن تولد و... براي خودشان باشند.
2811?021
* آقاي جهانگيري با بريدن كيك تولد براي چند نفر اشتغالزايي كردند! اين را هم بر آمار اشتغال 97 اضافه كنيد!
1459?0913
* در شركت هاي خصوصي طرف قرارداد با وزارت نيرو كه نقش واسطه را بين نيروگاه و وزارتخانه مربوطه بازي مي كنند بودجه زيادي صرف تجهيزات غيرضرور ساختمان و تشريفات افراد مدير مي شود. با چنين وضعي معلوم است كه براي تعمير و تجهيز نيروگاه هاي كشور بودجه اي نمي ماند و دود آن بايد به چشم مردم  برود.
0692?0918
* دولت مدام اعلام مي كند بسته حمايتي به كساني كه درآمد كمتر از 3 ميليون تومان دارند تعلق خواهد گرفت. اقشار زيادي در جامعه هستند كه درآمد كمتر از اين مبلغ را دارند ولي سندي براي درآمد اندك ماهانه شان ندارند زيرا حق بيمه اي براي آنان پرداخت نمي شود و لذا از سبد حمايتي هم محروم اند. كاش دولت به جاي پرداخت سبد كالاي حمايتي فكري هم به حال بيمه و... اين قشر مي كرد.
حميدرضا. ص
* نظارت بر اجرا و بازار كه يكي از وظايف اصلي دولت است گويا كلا از برنامه هاي دولت حذف شده است. دو قرص و پماد گياهي توليد داخل طي چند وقت اخير بيش از 100 درصد با افزايش قيمت روبرو شده است. قرص سيلاكس كه يك جعبه آن 5700 تومان بود به 12 هزار تومان رسيد و پماد كالاندولا كه 4800 تومان بود به ده هزار تومان رسيد!
دكتر طوسي- اصفهان داروساز
* آقاي ظريف در تاريخ 97/11/8 در مجلس شوراي اسلامي باز هم سنگ برجام بدفرجام را به سينه مي زد كه ما به وظيفه خود عمل كرديم، آمريكا زير قولش زد! بعد هم اعلام كردند مجلس از پاسخ وزير قانع شد! كدام نمايندگان قانع شدند؟! وكيل الدوله ها يا همه نمايندگان؟! آيا شرايطي كه رهبري، مجلس و شوراي امنيت ملي قرار داده بود جناب وزير اجرا كرد؟!
يك هم وطن 90 ساله از تهران
* دو ماه به پايان سال باقي نمانده با اين حال شركت سايپا هنوز دعوتنامه فروش پرايد موعد آبان ماه را صادر نكرده است در مورد قيمت هم هر روز يك نرخ را اعلام مي كنند و روي اعصاب مردم راه مي روند.
2809?0912
* اپراتور همراه اول دنبال چيست كه دستور قطع سرويس اينترنت را سخت كرده و با پايان يافتن اعتبار بسته مشكل حل نمي شود.
4518?0911
* با گذشت سه ماه از پاس كاري بين رده خدمتي و بنياد شهيد متاسفانه هنوز هم مشكل بيمه تكميلي جانبازان مرتفع نشده است. چرا؟!
ميرزايي
* دولت مبلغ عيدي را براي بازنشستگان تامين اجتماعي كه 19 سال سابقه پرداخت حق بيمه و  چهل سال سابقه كار دارند، نصف مي كند در حالي كه كارمند داراي يك سال سابقه كار اين مبلغ را كامل مي گيرد. چرا؟! اين ظلمي است در حق كساني كه كارفرما حق بيمه اين ها را (امثال ما را) يك سال در ميان پرداخت مي كرد! و كارگر و كارمند هم از ترس اخراج سكوت مي كرد! و در وقت بازنشستگي هم براي اين افراد كف حقوق ماهانه را هم نصف مي كنند. الان حقوق من با اين سابقه 40 ساله با 65 سال سن 700 هزار تومان است! اين را به نمايندگان عرض مي كنم. چون دولت به دنبال حفظ حقوق هاي نجومي اعضاي خويش است و كاري به امثال ما ندارد.
8270?0912