مشکلات اقتصادی کشور به دلیل عدم واگذاری امور به نیروهای بسیجی است


مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین:مشکلات اقتصادی کشور به دلیل عدم واگذاری امور به نیروهای بسیجی است 10 بهمن – 97
 بذون شک شرایط  کنونی بحران اقتصادی نتیجه عملکرد مشترک پاسداران و زائده اش بسیج است .زیرا  پس از اتش بس جنگ میان ایران وعراق رفسنجانی باادعای مسخره دوران  سازندگی  سپاه و بسیج را وارد طرح های به حساب سازندگی و اقتصادی کرد که به مرور قدرت گرفتند طوریکه 60% اقتصاد کشور در اختیار قرارگاه خاتم پاسداران است و تبدیل به دولت موازی با تفنگ ورسانه شده است و اجازه فعالیت  اقتصادی به بخش خصوصی یا سرمایه گذاری خارجی نمی دهد.
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین، این سازمان را متشکل از مردم عادی دانست و گفت: نیروهای بسیجی با انگیزه ایمانی وارد میدان می‌شوند، اگر ما درزمینهٔ اقتصادی مشکل‌ داریم به این دلیل است که نبض کار در دست نیروهای بسیجی نیست.
مشکلات اقتصادی کشور به دلیل عدم واگذاری امور به نیروهای بسیجی است
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا تویسرکانی امروز در رشت با اشاره به اقداماتی که امام خمینی (ره) در تشکیل بسیج مستضعفین انجام دادند، اظهار کرد: حضرت امام خمینی (ره) با نگاهی آسمانی بسیج را شکل داد تا انقلاب را به اهداف و آرمان‌های خود برساند.
وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه بسیج کلید حل مشکلات است، افزود: بدون بسیج امکان ادامه و استمرار انقلاب نبود، نیروهای بسیج همیشه در همه‌جا حضور دارند.
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین، با اشاره به سه نوع تهدید سخت (دوران دفاع مقدس)، تهدید نیمه سخت (ترور و ناامنی و اغتشاشات برنامه‌ریزی‌شده توسط دشمن) و تهدید نرم (جنگ نرم و عملیات روانی و تصرف ذهن و دل و ایجاد شبهه) بیان کرد: نیرویی که در این سه عرصه موجب موفقیت ما شد، بسیج بوده است؛ در غیر این صورت مواجهه با این امور ممکن نبود.
تویسرکانی با اشاره به حضور ۱۰ هزار گروه جهادی بسیج در سراسر کشور برای خدمت‌رسانی به مناطق محروم گفت: این افراد در قالب بسیج سازندگی در سراسر کشور به‌ صورت جهادی مشغول فعالیت هستند.
وی با اذعان به اینکه بسیج به دنبال ارائه آمار نیست بلکه در تمامی عرصه‌ها فداکاری می‌کند، افزود: مجموعه نیروهای بسیج ۲۲ قشر هستند که تنها در عرصه جنگ سخت و دفاعی فعالیت نمی‌کنند، امروز بسیج اقشار با استفاده از علم خود تفکر بسیج را زنده نگه می‌دارد.
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با تأکید بر اینکه بسیج به دنبال اشرافی‌گری نیست، بیان کرد: بسیجیان جهادگر از میان اقشار مختلف بسیج پزشکان، معلمان، طلاب و دیگر اقشار هستند که برای خدمت‌رسانی تلاش می‌کنند.
تویسرکانی با اشاره به فعالیت بخش‌های علمی بسیج گفت: رسیدن به فناوری‌های هسته‌ای محصول حاکمیت اخلاص و تفکر بسیجی بوده، موفقیت و گام به جلوی ما در فناوری‌های نوین نیز با تکیه‌ بر نیرو و تفکر بسیجی بوده است.
وی با بیان اینکه دشمنان بسیج سعی در خدشه وارد کردن به این نیروهای مخلص دارند، تصریح کرد: طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب، هر مجموعه بسیج باید یک هیئت اندیشه‌ورز داشته و تصمیم گرفته باشد و خود آسیب و نقص‌هایش را جبران کند و این نشان‌دهنده یک عقلانیت انقلابی است‌.
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین این سازمان را متشکل از مردم عادی دانست و تصریح کرد: نیروهای بسیجی با انگیزه شخصی و ایمانی خود وارد میدان می‌شوند، اگر ما در زمینهٔ اقتصادی مشکل‌داریم، به این دلیل است که نبض کار در دست نیروهای بسیجی نیست، دولت باید همان‌طور که مسائل دفاعی را به نیروهای دفاعی داده، حل مشکلات اقتصادی را نیز به دست این نیروهای مخلص بدهد.
تویسرکانی با اشاره به برخی بی‌تدبیری‌ها در خصوص مسائل اقتصادی گفت: دولت باید در زمینهٔ مسائل اقتصادی از بسیج استفاده کند و مجلس نیز بودجه‌ریزی را بر اساس حضور بسیج برنامه‌ریزی کند.
وی بسیج را نیرویی خدوم، زحمت‌کش، بی‌ریا و مخلص دانست و افزود: عاجزانه از مسؤولان می‌خواهیم از نیروهای بسیجی استفاده کنند، بسیج لشکر مخلص خداست، استفاده از ظرفیت بسیج موجب محقق شدن تمام آرمان‌های انقلاب خواهد بود.