كيهان و خوانندگان


دروغ نامه  کیهان 9 بهمن - 97
كيهان و خوانندگان
* در موضوع قيمت مواد غذايي و به ويژه گوشت با توجه به سخنان يكي از دولتمردان آمريكا كه گفته بود اگر مردم ايران غذا مي خواهند بايد به خواسته ما تن دهند، به نظر مي رسد حركات و عملكرد برخي مسئولان طبيعي نيست و ندانسته براساس نقشه دشمن گام برمي دارند.
صادقي
* اعضاي دولت در برابر گراني ها، نابساماني هاي قيمت مسكن، گوشت مرغ و گوسفند و... اظهار مي دارند مقطعي است! اين مقطعي را چه كساني به وجود آورده اند! بله مقطعي است مثل ارز كه به صورت مقطعي به 19 هزار تومان رسيد. تا به 12 هزار تومان فعلي راضي شوند! بايد دستگاه هاي نظارتي امنيتي و اطلاعاتي اهتمام ويژه اي در برخورد با اين طيف داشته باشند!
0185?0901 و 2842?0910
* معاون اول رئيس جمهور صحبت از تامين گوشت شب عيد مردم مي كند در حالي كه چند ماه است مردم براي تهيه گوشت به قيمت دولتي با مشكل مواجه هستند و هر روز ساعت ها در صف مي ايستند.
1648?0915
* گوشت كيلويي 100 هزار تومان يكي از دستاوردهاي بزرگ برجام است. فراموش نمي كنيم كه آقاي رئيس جمهور فرمودند برجام براي كشور خير كثير بود. معلوم نيست با تصويب لوايح پالرمو و CFT خداي ناكرده چه عواقب تلخي در پيش روي مردم باشد.
9590?0914
* اين دولت اگر بخواهد مي تواند با بسيج امكانات طي چند هفته گوشت قرمز گرم به قيمت كمتر از 50 هزار تومان به دست مردم برساند. ناراحت كردن ملت يك كار راحت براي دولت و دولتمردان شده است.
4070?0918
* قيمت دلار به 12 هزار و 300 تومان و گوشت به كيلويي 103 هزار تومان رسيده است. با نزديك شدن به 22 بهمن سالروز پيروزي انقلاب اسلامي به نظر مي رسد افراد نفوذي در دولت دنبال ايجاد دلمردگي و كم رنگ ساختن راهپيمايي 22 بهمن امسال هستند ما انقلاب را دوست داريم ولي از عملكرد دولت و دولتمردان ناراضي هستيم.
معتمدي
* يك روز رب گوجه، يك روز پوشك نوزاد، يك روز گوشت گوسفندي،...! آيا غير از اين است كه توطئه اي خارجي با حمايت عوامل داخلي در جريان است؟ قوه قضائيه بايد هر چه زودتر پرده از اين توطئه بردارد و با مسببان چنان برخوردي كند كه ديگر كسي جرات برهم زدن آرامش جامعه را نداشته باشد.
4610?0902
* تنها قيمت گوشت نيست كه لحظه اي در حال افزايش قيمت است در اكثر اقلام پرمصرف قيمت اين هفته با هفته گذشته متفاوت است اين موضوع برمي گردد به عدم نظارت دولت بر بازار بدين خاطر از دولت تقاضا دارم اگر توان اداره امور اقتصادي در جامعه را ندارد موارد را به قوه قضائيه اطلاع بدهد تا قوه قضائيه با قاطعيت وارد عمل شود.
بخشنده
* مسئولان واداده و سست عنصر بدانند به رغم سنگ اندازي هاي آنان مردم فهيم كشور افتخارهاي بدست آمده در انقلاب 40 ساله خود را هرگز فراموش نخواهند كرد.
0609?0915
* كارهاي دولت سر و ته ندارد و فاقد منطق است از يك طرف قيمت گوشت را به كيلويي 100 هزار تومان افزايش داده از سوي ديگر بنزين را ليتري هزار تومان نصف قيمت آب معدني در اختيار ثروتمندان بي درد جامعه قرار داده است كه صبح تا شب بسوزانند و هواي شهر را آلوده كنند.
7109?0915
* به بركت اشراف ولايت به نيروهاي مسلح، صنايع نظامي ما در منطقه حرف اول را مي زند و در دنيا هم فكر كنم جزو 10 كشور برتريم. اگر بخش هاي اقتصادي دولت نيز به ولايتمداران حقيقي سپرده شود مشكلات لاينحل در اين بخش هم به كلي حل مي شود.
2537?0914
* رئيس جمهور كه در گذشته شايد حديث مومن از يك سوراخ 2 بار گزيده نمي شود را بارها تكرار كرده باشند و تجربه دوران دبيري شوراي عالي امنيت ملي با اروپاي بدعهد را در رابطه با هسته اي در كارنامه خود دارند و پس از آن برجام را؛ چرا براي بار سوم و شايد بيشتر مي خواهند مجددا در پالرمو و FATF و CFT و... گزيده شوند؟! از آقاياني كه نتوانستند از دولت خبيث آمريكا و اروپا تضمين بگيرند چگونه مي توانيم تضمين بگيريم كه در صورت تصويب و عدم حل مشكلات و ايجاد مشكلات براي نظام در برابر رسانه ملي از ملت عذرخواهي كنند و ديگر به هيچ عنوان در كار دولتي به كارگيري نشوند؟! اصلا امكان دارد؟!
سهرابي- خلخال
* وقتي برجام جواب نداده مجددا شاهد دنباله روي دولتمردان از غرب و غربي ها هستيم و با اينكه اعلام مي كنند تصويب پالرمو و CFT مشكل اقتصادي را حل نمي كند ولي به هر قيمتي شده تلاش دارند اين لوايح از تصويب بگذرد.
0824?0919
* اگر FATF، CFT به سود كشور است چرا رسانه هاي ضد انقلابي مثل راديو فردا اين قدر تلاش مي كنند كه اين لوايح به تصويب برسد؟
2434?0919
* در توضيح اجراي برجام از سوي رئيس جمهور، وزير و معاونان وزارت امور خارجه، مرتب وعده برداشته شدن تحريم ها در پي امضاي آن به ملت داده مي شد و اين كه ديگر هيچ تحريمي از سوي غرب عليه ايران اجرا نخواهد شد! خيلي دردناك است كه علي رغم آن ادعاها، اتحاديه اروپا، چند وزارتخانه و سازمان را در نظام جمهوري اسلامي تحريم كرد! حالا تازه آن چند وزير با نامه به رهبري مي نويسند كه براي الحاق به كنوانسيون هاي مشكل ساز پسابرجام دستور تسريع دهند! چرا در اقدامات اين دولت هميشه توپ در زمين ملت ايران است؟!
قاجار دولو
* يكي از كارشناسان اقتصادي گفته، اگر دولت و مجلس كه اين همه خود را براي تصويب FATF و CFT به آب و آتش مي زنند 50 درصد همين تلاش و كوشش را براي معيشت و حل مشكلات مردم مي كردند 50-60 درصد مشكلات جامعه حل شده بود!
سوري- تهران
* از اول انقلاب تا الان بعضي از خواص روي مواضع صحيح انقلاب باقي نمانده اند و رنگ عوض كرده اند ولي مقام معظم رهبري در مقاطع مختلف انقلاب هميشه بر اساس سه اصل عزت، حكمت و مصلحت موضع گرفته و عمل كرده اند. مطالعه امروز اين مواضع عبرت آموز و نشان از عمق انديشه زلال ايشان در اسلام و ايستادگي در اين راه دارد.
3107?0902
* آقاي رئيس جمهور به جاي نظريه پردازي و نظر دادن در مورد حجاب به وظيفه اصلي خود كه كارهاي اجرايي كشور است بپردازد. مشكل اين شده كه هر كس به مسئوليت مي رسد خودش را صاحب كشور مي داند و مي خواهد نقش ايدئولوگ را بازي كند! در نتيجه كارهاي مردم روي زمين مي ماند.
2770?0912
* وقتي آقاي رئيس جمهور به احكام اسلامي و فقه آگاهي كافي ندارند عقل حكم مي كند كه بي پروا نظر ندهند و بي جهت حاشيه درست نكنند. چرا بايد مشكلات اساسي مردم تحت شعاع قرار بگيرد.
7616?0918
* سازنده فيلم تبليغاتي دوره يازدهم رياست جمهوري (آقاي روحاني) چون به منتقد دولت تبديل شده با شكايت دولتي ها به 4 ماه زندان محكوم شده است! اين جالب و قابل تامل است و نشانه اي از ميزان صدق ادعاهاي دولت.
حسامي
* رئيس جمهور سال 92 در ايام تبليغات انتخابات گفتند هم بايد چرخ سانتريفيوژها بچرخد و هم چرخ زندگي مردم! ولي با تدبير دولت متاسفانه هيچ كدام نمي چرخند! با 35 سال سابقه كار و 000/200/1 دريافتي تامين اجتماعي چگونه مي شود يك زندگي را اداره كرد؟! لطفا رئيس جمهور پاسخ دهند!
حسيني- تهران
* چكي به مبلغ 15 ميليون تومان براي 25 دي 97 به بركت بي سروساماني وضع خودرو كه به پول خرد مشتريان نياز ندارند تحويل يكي از نمايندگي هاي ايران خودرو دادم. امروز كه 7/11/97 هست هنوز اين پول را از حسابم برداشت نكرده اند! به خاطر اين كه فكر مي كردم برداشت كرده اند تمام حساب و كتاب مالي ام را به هم ريخت! با تلفن هايي كه دارند تماس گرفتم ولي هيچ كس پاسخگو نبود!
8712?0912