انفجار گاز منزل مسكوني
را تخريب كرد 12دی-97
رئيس اداره گازرساني منطقه يك سنندج گفت:
به دليل رعايت نكردن موارد ايمني در استفاده از گاز طبيعي و بر اثر نشت گاز و
انفجار، يك باب منزل مسكوني در منطقه تقتقان سنندج 80 درصد تخريب و يك نفر نيز
مصدوم شد.
به گزارش خبرنگار ايرنا، شكرالله ناصري
اظهار داشت: اين حادثه در منطقه تقتقان و به دليل بي احتياطي و سهل انگاري
صاحبخانه در استفاده از وسايل گازسوز و نشت گاز رخ داده است.
وي با بيان اينكه ميزان خسارت وارده به
اين منزل مسكوني مشخص نيست، افزود: در اين حادثه تنها يك زن در منزل حضور داشت كه
دچار مصدوميت شد و بلافاصله از سوي ماموران امدادي براي مداوا به بيمارستان اعزام
شد.
ناصري از شهروندان تقاضا كرد قبل از
استفاده از وسايل گازسوز از ايمن بودن آن مطمئن و با رفع نواقص از سالم بودن و نصب
درست آن اطمينان كسب كنند تا شاهد حوادث ناگوار اين چنين نباشيم.