نامه‌ها و صدای شما


چرا آتیه‌سازان حافظ به تعهداتش عمل نمی‌کند؟
با وجود کسر ماهانه مبلغی از مستمری بازنشستگان تامین اجتماعی برای بیمه تکمیلی آنان، بیمه آتیه‌سازان حافظ به تعهداتش عمل نمی‌کند و هزینه‌های پزشکی را نمی‌پردازد و بعضاً 90 روز هم طول می‌کشد تا چندرغاز پول را به بیمه‌گذار بپردازد!؟ معلوم نیست چرا کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی بر ادامه قرارداد بیمه تکمیل درمان با آتیه‌سازان حافظ اصرار دارد؟
یک بازنشسته تامین اجتماعی – تهران
*حسین صادقی از تهران: تلویزیون شب و روز به صورت زیرنویس قیمت انواع خودرو در بازار را می‌نویسد و از گران و ارزان شدن آنها خبر می‌دهد که معلوم نیست تکرار این خبرها چه مشکلی از ما را که با گرانی‌های روزافزون مواجه هستیم، حل می‌کند؟ نان سنگک با 410 گرم وزن در محله ما هر عدد 1500 تومان شده که با مستمری یک میلیون و 200 هزار تومان بازنشستگی چگونه می‌توانم شکم خانواده‌ام را سیر کنم؟
*
توسّلی از تهران: در بلوار تعاون، شربیانی شرقی بعد از فروشگاه جانبو ساختمانی درحال احداث است که مصالح ساختمانی آن (انواع میلگرد و...) در پیاده‌رو و خیابان اصلی بصورت دپو شده است که همین امر مشکلاتی برای عابرین به وجود آورده است. چرا شهرداری منطقه با این تخلف آشکار برخورد نمی‌کند؟