حادثه تیراندازی در اعتراض به تخریب یک بنای غیر مجاز بود

 فرماندار ساوجبلاغ :
حادثه تیراندازی در اعتراض به تخریب یک بنای غیر مجاز بود10 بهمن-97
کرج - ایرنا - فرماندار ساوجبلاغ استان البرز گفت: حادثه تیراندازی به ساختمان شهرداری شهر جدید هشتگرد در اعتراض به تخریب یک بنای غیر مجاز صورت گرفته است.
به گزارش ایرنا، ابوالقاسم پالیزگیر روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا گفت: متاسفانه برخی از رسانه ها این حادثه را تروریستی توصیف کرده اند که صحت ندارد.
وی تاکید کرد که این تیراندازی از سوی صاحب یک بنای غیرمجاز انجام گرفت.
پالیزگیر در تشریح حادثه اظهار داشت: این فرد صبح امروز با اسلحه غیر مجاز و با هدف رعب و وحشت در بین کارکنان شهرداری به سمت ساختمان اداری این مجموعه چند شلیک انجام داد.
وی گفت: مهاجم با اسلحه «ژ3 » حدود ساعت 8:30 صبح چهارشنبه زمانی که تمام کارکنان این شهرداری در حال فعالیت در محل کار خود بودند وارد محوطه ساختمان شهرداری شد و سه خشاب اسلحه «ژ 3 »به دیوار و شیشه های ساختمان شهرداری خالی کرد.
وی گفت: خوشبختانه در این حمله به کسی آسیب نرسید و مهاجم پس از تیراندازی
حین فرار و سوار شدن به ماشین خود با دخالت پلیس انتظامی و ماموران بسیج شهرداری دستگیر شد.
دادستان شهرستان ساوجبلاغ نیز اظهار داشت: تیراندازی در اعتراض به تخریب یک بنای غیر مجاز و ظاهراً دیوار کشی اتفاق افتاده است.
حیدر جعفری گفت: فرد دستگیر شده در بازجویی ها اظهار داشته شهرداری به وی قول عدم تخریب بنا داده بود اما دیروز این تخریب را انجام داد.
وی بیان داشت : این فرد 63 ساله راننده تاکسی بوده و از سال 57 این اسلحه را در منزل نگهداری می کرد که امروز به علت عصبانیت اقدام به تیراندازی کرد.
جعفری گفت: پرونده شخص مورد نظر در حال رسیدگی است که پس از اتمام تحقیقات، مجازات حبس برای وی در نظر گرفته خواهد شد.
شهرجدید هشتگرد با حدود 60 هزار نفر جمعیت در 40 کیلومتری غرب کرج مرکز استان البرز قرار دارد.