نهایت تلاش مخالفان برای زمینگیر کردن دولت

 نهایت تلاش مخالفان برای زمینگیر کردن دولت 10 اشفند-97
دررأس این مخالفان رولت موازی با تفنگ و رسانه پاسداران وعوامل شان قرار دارند  که ازحمایت خامنه ای برخوردارند.
تهران- ایرنا- دلواپسان فقط به نفع شخصی و دنیای خویش فکر می‌کنند و به دنبال این هستند که خود به مقام و منفعتی دست یابند. لذا برایشان مهم نیست که چه بر سر کشور، منافع ملی و مصالح عمومی می‌آید. آنهایی که در کشورهای مختلف نیز به مردم ظلم می‌کنند انسانند، اما زمانی انسانیت خود را از دست داده یا می‌دهند که همه چیز را در هوای نفس و بقای خود می‌بینند.
روزنامه آرمان در سرمقاله خود به قلم آیت الله حسین موسوی تبریزی دبیرکل مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم نوشت: امیرالمومنین نیز با وجود تضییع حقش توسط مخالفانش دائما در ارتباط با پیشرفت کشور اسلامی، اسلام و حق حتی در کنار خلیفه دوم قرار می‌گرفت. لذا امیرالمومنین نیز برای حفظ بقای نظام اسلامی حتی به خلفای وقت نیز کمک می‌کرد، اما اکنون هستند کسانی که بقای خود را در چهارروز دنیا می‌بینند.

واقعا موجب حیرت و تعجب است که برخی چقدر باید افت اخلاقی داشته باشند که برای منافع خود حاضرند ملت مشکلات، ناراحتی و فقر را ببیند. البته گاهی نیز این جریانات منفعت شخصی ندارند و به دنبال منافع جناحی و جریانی هستند. لذا نهایت تلاش خود را برای تخریب جریان مقابل انجام می‌دهند تا دولتی که روی کار آمده به هر نحو ممکن شکست بخورد.

به قول حضرت امام(ره) این شرایط اوج سقوط انسان در اخلاق است که خود را ببیند و جامعه را فدای خود کند. در مورد تخریب‌ها و تهمت‌هایی که به آقای ظریف یا سایر وزرا نیز زده می‌شود روال به همین‌گونه است. گرچه هیچ کسی خالی از اشکال نیست، اما این نمی‌شود که مخالفان دولت اشکالات خود و اطرافیانشان را پرده‌پوشی کنند و کارهای مثبت و خوب دولت را بد جلوه دهند.

واکنش‌هایی که نسبت به استعفای آقای ظریف نشان داده شد مشخص کرد که وزیر امور خارجه چه میزان عملکرد موفقی داشته که جامعه نگران از دست دادن اوست. در عین حال برخورد و اظهارات برخی از مخالفان نیز ناخواسته عین گفته‌های نتانیاهو است، چراکه طی روزهای گذشته آنها نیز مثل دشمنان کشور از استعفای ظریف ابراز شادمانی می‌کردند. باید اذعان داشت متاسفانه در شرایطی قرار داریم که هر چه رو به جلو می‌رویم بیشتر از اخلاق اسلامی و اهداف انقلاب دور می‌شویم.

جریانات دلواپس بعضا منویات خود را به نام مردم بیان می‌کنند در حالیکه مردم عملکرد خود آنها را دیده‌اند و همه چیز را می‌دانند. از این جهت است که اگر واقعیات عیان گردد مشخص می‌شود که این افراد و جریانات کاری به نفع مردم انجام نمی‌دهند. شاید برخی نمایندگان مجلس با شخصی برای وزارت موافق نباشند، اما زمانی که آن شخص به وزارت می‌رسد وزیر همه ملت است.

کما اینکه در مجلس زمانی که قانون تصویب می‌کنند ممکن است چند درصد نمایندگان نیز مخالف آن باشند، اما زمانی که اکثریتی به قانونی رأی می‌دهند به قانونی فراگیر تبدیل می‌شود. لذا جریانات مخالف دولت می‌توانند اشکالات دولت یا وزرا را خیلی مودبانه، محترمانه و طبق قانون تذکر دهند، اما اینکه بخواهند هجمه کنند، تهمت بزنند یا فحاشی و اهانت کنند معلوم می‌شود که جز خودسری، خودنمایی و بی‌اخلاقی چیزی درسر ندارند.

منبع: روزنامه آرمان امروز، 1397.12.09
گروه اطلاع رسانی**2002