آیت‌الله ملک‌حسینی: تدبیر امروز بازگشت به اصول انقلاب است


آیت‌الله ملک‌حسینی:تدبیر امروز بازگشت به اصول انقلاب است
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به شرایط امروز کشور گفت: تدبیر امروز در بازگشت به آرمان‌های انقلابی است که هر وقت به اصولش پایبند بودیم به عزت رسیدیم.
تدبیر امروز بازگشت به اصول انقلاب است
به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی عصر امروز در نخستین یادواره شهدای سادات امامزاده نورالدین(ع) در دهدشت در پاسخ به شبهه‌هایی درباره قومیتی شدن یادواره‌ها اظهار داشت:امروز سایت‌ها و شبکه‌های مجازی و رسانه میدان‌گاه کسانی شده که کم مطالعه دارند و قلم می‌زنند.
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: این افراد خیال می‌کنند اگر یادواره سادات برگزار می‌شود قومیتی کردن است اما نمی‌دانند اگر یک قوم به شهدایش افتخار کند فخر دارد.
آیت‌الله ملک‌حسینی ادامه داد: افتخار یک قوم به پاکی،انسانیت،شرافت و کرامت است و هر انسانی باید ببالد اگر پدرش،مادرش،قوم و قبیله‌اش چنین بوده است،فخر دارد جامعه‌ای یک شهید داشته باشد و تا ابدیت به او افتخار کند.
وی با بیان اینکه ایلی و طایفه‌ای اگر شهید دارد باید به او ببالند،افزود: سادات امامزاده نورالدین افتخار دارد نخستین شهید انقلاب و نخستین شهید جنوب کشور را دارد این افتخار،بالیدن به بدن‌های پوسیده نیست افتخار به عزت،شرف و به هر چه پاکی است.
نماینده کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان گفت: به کسانی که در فضای مجازی و رسانه‌ای قلم می‌زنند توصیه می‌کنم کتاب بخوانند مطالعه کنند.
وی در تبیین جایگاه والای شهیدان تصریح کرد: شهدا در معامله با خدا وارد شدند عاقلترین انسان‌ها بودند.
ملک‌حسینی ادامه داد: امروز  به کشورمان مباهات می‌کنیم که با چنین اصالتی عزت پیدا کرد و در جهان به رهبری که به رغم نظر سیاسیون باب شهادت را برای حفظ حریم‌های اهل بیت باز کرد افتخار می‌کنیم.
وی با بیان اینکه شهادت نشان از عقلانیت و ایثار دارد و به برکت خون شهدا به امنیت رسیدیم،افزود: امنیتی که در امنش بی‌تدبیری باشد از ساحت شهدا به دور است.
آیت‌الله ملک‌حسینی تصریح کرد: شهدایی که مظهر عزت بودند به عقلانیت و تدبیر هم دعوت می‌کنند امروز تدبیر چیزی جز بازگشت به اصول انقلاب نیست.
وی ادامه داد: کجا شد پایبند به اصول دین و انقلاب بودیم و شکست خوردیم؟ هر جا بر مدار این آرمان‌ها بود عزت،فتح و پیروزی بود اما وقتی در زیاده‌خواهی‌ها و باندبازی‌ها و نکبت‌های بی‌تدبیری رها شدیم این نتیجه شد.
این مسؤول گفت:در این شرایط راهی جز بازگشت به آرمان‌های انقلاب نیست.
وی با اشاره به بیانیه رهبر انقلاب پیرامون گام دوم انقلاب تصریح کرد: تحلیل گذشته،تبیین ظرفیت‌ها و امید بخشیدن به جامعه،تحریک عاطفه‌ها و اندیشه‌ها برای آینده انقلاب در بیانیه آمده است.