نفوذی‌ها به دشمنان فرصت جولان می‌دهند


نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی:نفوذی‌ها به دشمنان فرصت جولان می‌دهند/ موج‌های آخرالزمان قتلگاه فرعونیان است
نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی گفت: برخی نفوذی‌ها به دشمنان فرصت جولان می‌دهند، در صورتی که آن‌ها حتی خودشان را نمی‌توانند حفظ کنند.
نفوذی‌ها به دشمنان فرصت جولان می‌دهند/ موج‌های آخرالزمان قتلگاه فرعونیان است
به گزارش خبرگزاری فارس از قاین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید علیرضا عبادی ظهر امروز در دیدار با ائمه جمعه، فرمانداران، بخشداران، مسؤولین و نخبگان شهرستان‌های قاینات و زیرکوه اظهار داشت: در نظام اسلامی نباید بی‌عدالتی صورت گیرد، بلکه باید امور بر اساس عدل و کارشناسی‌های صورت گرفته انجام شود.
وی افزود: رشد جامعه بشری هنگامی محقق می‌شود که هر چیزی در جای خودش قرار گیرد.
نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی اضافه کرد: در حالی که در یک آزمایش سخت قرار داریم، در جامعه مشاهده می‌کنیم برخی‌ها در پول غرق شده‌اند به‌گونه‌ای که دیگر به فکر بقیه نیستند و برخی‌ها نیز دچار فقر شده و به نان شبشان محتاج‌ هستند.
عبادی با بیان اینکه امروز کارشناسان زیادی در کشور وجود دارد، اما تعهد به اقدامات شرط است، گفت: اگر فرصت‌ها را از دست داده و دچار غرور شویم، مسؤولیت برای ما وزر و وبال خواهد شد و این دریایی است که فرعونیان را غرق کرده است.
وی با اشاره به اینکه حزب و گروه فایده‌ای ندارد، عنوان داشت: متأسفانه روزبه‌روز مشکلات را بیشتر می‌کنند و این مشکلات به درون برمی‌گردد.
نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی عنوان داشت: اگر رهنمودهای رهبر انقلاب را عمل کرده و اقتصاد مقاومتی را بر اساس عدل پایه‌گذاری کنیم صهیونیست‌ها، آمریکایی‌ها و دیگر دشمنان انقلاب هیچ کاری نمی‌توانند انجام دهند.
عبادی ادامه داد: برخی نفوذی‌ها به دشمنان فرصت جولان می‌دهند، در صورتی که آن‌ها حتی خودشان را نمی‌توانند حفظ کنند.
وی یادآور شد: امروز در دست من و شما یک مسؤولیت جزئی قرار دارد و نباید به خاطر داشتن آن مغرور گردیم بلکه باید به احکام دین عمل کنیم، زیرا در غیر این صورت آبروی ائمه اطهار و حضرت مهدی(عج) را خواهیم برد.
نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه تقوا، راهی است که نمی‌گذارد در دنیای امروز غرق شویم، ادامه داد: خدا با ماست و ما را راهنمایی می‌کند لذا نباید ترسید.
عبادی با اشاره به اینکه موج‌های سیاسی، نمی‌تواند اهل ایمان را غرق کند، گفت: من و شما نباید اهل فتنه باشیم اما از فتنه نیز نباید بترسیم.
وی مطرح کرد: فتنه‌های آخرالزمان همانند موج‌های دریای نیل است که قتلگاه فرعونیان خواهد شد.
نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی اضافه کرد: همه مشاهده کردید که در این چهل سال چه اتفاقاتی به وقوع پیوست، خواسته‌ همه دنیا این بود که این انقلاب شکل نگیرد اما خدا خواست و این انقلاب به پیروزی رسید و از این به بعد نیز به راه خود ادامه خواهد داد.
عبادی با بیان اینکه کار را باید دست عقل داد نه دست نفس، افزود: این انقلاب با قدرت، موج‌ها را در هم می‌شکند.
نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی در پایان با اشاره به اینکه حکومت کردن افتخار نیست بلکه خدمت کردن افتخار است، اضافه کرد: امیدواریم هر مسؤولی در جای خودش این ناامیدی‌ها را که برخی در دل مردم می‌کارند، خنثی کند.