دشمنان درصدد تخریب قوه‌قضائیه و وجهه آن هستند


رئیس‌کل دادگستری آذربایجان‌غربی:دشمنان درصدد تخریب قوه‌قضائیه و وجهه آن هستند 7اسفند-97
 چگونه دستگاهی که  از هر دشمنی نسبت به مردم ایران 4 دهه دشمنی  ورزیده  وخود غوطه ور درفساد است وغیر مستقل وآلت دست کانون های قدرت همچون بیت خامنه ای وپاسداران است قادر است باآدرس غلط دادن وزیرچتر دشمن پرونده سفید کند؟
رئیس‌کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: دشمنان و معاندین درصدد تخریب قوه‌قضائیه و تخریب وجهه آن هستند که این موضوع نشان‌دهنده عملکرد صحیح دستگاه قضائی بوده است.
دشمنان درصدد تخریب قوه‌قضائیه و وجهه آن هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، علی‌اکبر گروسی امروز در مراسم تودیع و معارفه بازرس‌کل استان‌ با اشاره به موقعیت حساس و مهم آذربایجان‌غربی اظهار داشت: قبول مسوولیت در استان کار بسیار مهمی است و از آنجائی که وظیفه این سازمان حسن اجرای قانون در ارگان‌های دولتی با یک دامنه وسیع است بر عهده این سازمان بوده و نتایج مثبت آن موجب رضایتمندی مردم می‌شود و اهمیت کار در این سازمان را دوچندان می‌کند.
وی افزود: بازرسان سازمان بازرسی به عنوان عیون بیدار در کشور هستند که باید اجرای قانون توسط تمام اجزای حاکمیتی را نظارت کرده و در خدمت مردم باشند.
رئیس‌کل دادگستری آذربایجان‌غربی تأکید کرد: سازمان بازرسی باید هم حوزه مالی و هم در حوزه سلامت اداری را مدنظر قرار داشته باشد که این امر یک مأموریت عظیم است.
وی افزود: کار قوه قضائیه کار بسیار مهمی است و مجرمین حرفه‌ای و با سابقه علاقه‌ای به این قوه ندارند چرا که همواره قوه‌قضائیه سد راه آنها بوده است و این افراد همواره سعی داشته‌اند با توسل به جایگاه‌های در عملکرد دستگاه قضائی اخلال ایجاد کنند.
رئیس‌کل دادگستری استان در ادامه یادآور شد: از طرفی دلسوزان نظام نیز از افزایش میزان مجازات‌ها، زندانی‌ها، اطاله دادرسی و فرآیند دادرسی معترض هستند که سعی و هدف قوه‌قضائیه انجام صحیح و شایسته امور است.
وی خاطرنشان کرد: دشمنان و معاندین درصدد تخریب قوه‌قضائیه و تخریب وجهه آن هستند که این موضوع نشان‌دهنده عملکرد صحیح دستگاه قضائی بوده است و ادامه این مسیر مستلزم این است که امروز قوه‌قضائیه احساس تنهائی نکند و مدیران نظام باید اهمیت کاری را که دستگاه قضائی انجام می‌دهد درک کنند.
گروسی در پایان با قدردانی از تلاش‌های بازرس‌کل سابق استان گفت: پاشائی همواره دارای برنامه و ایده‌های نو بوده‌ و عملکرد درخشانی را در کارنامه خود دارد.