سفر وزیر تعاون به فارس

سفر وزیر تعاون به فارس13 بهمن-97
وزیر تعاون، كار و رفاه اجتماعی
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، قبل از ظهر جمعه ۱۲ بهمن، با هدف سفری دو روزه وارد فرودگاه بین المللی شهید آیت الله دستغیب شیراز شد.
به گزارش ایسنا منطقه فارس، محمد شریعتمداری، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، پیش از ظهر جمعه ۱۲ بهمن، با ورود به فرودگاه شهید آیت الله دستغیب شیراز، سفر دو روزه خود به استان فارس را آغاز کرد.
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس به ایسنا گفت: سفر به شهرستان داراب و افتتاح درمانگاه تخصصی تأمین اجتماعی آن شهرستان، حضور در جلسه شورای هماهنگی دستگاه‌های زیر مجموعه و مؤسسات اقتصادی وابسته به وزارت تعاون و شرکت در برنامه زنگ انقلاب، بخشی از برنامه‌های وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سفر به فارس است.
سهراب مختاری اضافه کرد: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، شنبه ۱۳ بهمن، در جلسه کارگروه اشتغال استان و مراسم افتتاح مجموعه ساختمانی تعاونی مسکن نظام مهندسی فارس شرکت خواهد داشت.
مختاری خاطرنشان کرد: حضور در مراسم بهره برداری از ۶۸۷ طرح اشتغالزا به مبلغ ۴۰ میلیارد تومان و دیدار با تشکلات عالی کارگری، کارفرمایی و تعاونگران استان از دیگر برنامه‌های محمد شریعتمداری در این سفر دو روزه خواهد بود.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس همچنین از افتتاح طرح‌های اشتغالزا و کارخانه چینی بهداشتی آفرین شهرستان آباده به عنوان دیگر برنامه‌های شریعتمداری، وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی در سفر به استان فارس یاد کرد.