گفت و شنود بند كفش!


دروغ نامه کیهان   11 تیر-98
گفت و شنود 
بند كفش!
گفت: آقاي صادق زيباكلام گفته است، ديروز با مذاكرات هسته اي مخالفت مي كردند، بعد با برجام، بعد نوبت مخالفت با FATF رسيد و حالا هم عليه اينستكس تيغ از نيام بر كشيده اند. اصولا هر حركتي كه در جهت تنش زدايي با غرب باشد يكسره محكوم است.
گفتم: كاش به جاي رجز خواني هاي بي هزينه و حركت در جاده يكطرفه اولا، مي فرمودند كه آيا متن برجام و FATF و اينستكس را خوانده اند يا نه؟! و ثانيا فقط در چند كلمه توضيح مي دادند كه موضوع آنها چيست؟!
گفت: درباره برجام كه با صراحت گفته بود آن را نخوانده است و درباره بقيه موارد هم كه از اظهاراتش معلوم است چيزي از آنها نمي داند!
گفتم: پس وقتي از موضوعي خبر ندارد چرا درباره آن اظهار نظر مي كند؟!
گفت: عجيب است كه برجام و FATF و اينستكس را كه پذيرش آن به معناي نوكري آمريكاست، «تنش زدايي»! معرفي مي كند! معلوم نيست تنش زدايي در فرهنگ اين آقايان چه مفهوم و معنايي دارد؟!
گفتم: چرا معلوم نيست؟! يارو مي گفت؛ در هر دعوا و تنش و درگيري، اين من هستم كه حرف آخر را مي زنم و به تنش پايان مي دهم! پرسيدند چطوري؟ گفت به طرف مي گويم؛ نوكرتم! چاكرتم! بند كفشتم!... و اين طوري تنش زدايي مي كنم و به دعوا خاتمه مي دهم!