کیهان و خوانندگان


دروغ نامه کیهان 9 مرداد -98
* رهبر معظم انقلاب در کنار برخورداری از هدایت‌های الهی با مشاهده رفتارها و گفتارهای احمقانه دشمنان بعضی از حوادث آینده را پیش‌بینی می‌کنند مانند این که فرمودند جنگ نخواهد شد و مذاکره هم نمی‌کنیم.
5364---0912
*
از طریق این ستون از رهبر شجاع انقلاب تقدیر و تشکر می‌کنیم که با هدایت‌های حکیمانه خویش موجب سرافرازی، عزت و اقتدار ایران امروز در جهان شده‌اند.
3107---0902
*
وقتی در سایه نعمت رهبری جوانان کشور در حوزه نظامی و مدیریت دفاعی به پیشرفت‌های خارق‌العاده رسیده‌اند که دشمنان را متحیر ساخته این امکان وجود دارد که اگر در حوزه اقتصاد هم میدان برای ورود جوانان باز بشود اقتصاد رونق بگیرد و پیشرفت اقتصادی خوبی داشته باشیم.
7434---0914
*
شهید تهرانی‌مقدم پدر موشکی ایران کاری کرد که امروز آمریکا ، انگلیس، اسرائیل و عربستان همه به غلط‌کردن افتاده‌اند. جسم این شهید در دنیا نیست ولی آثار کارهای او لرزه به اندام دشمنان انداخته است. برخودم واجب دانستم که بر مزار پاک این شهید بزرگوار حاضر شوم و سه بار به این قبر بوسه زدم.
5300---0912
*
زمانی که تعهداتمان را در برجام کاهش نداده بودیم قیمت دلار به 19 هزار تومان رسید. حال که در حال کاهش تعهداتمان هستیم دلار به کانال یازده - دوازده هزار تومان رسیده است. این یعنی برجام سم مهلکی بود که دولت به خورد ملت و نظام داد!
9975---0902
*
دولت چه ریگی در کفش دارد که نمی‌خواهد گزارش عملکرد خود را به مجلس بدهد؟ اگرچه این بخش مهمی از این مجلس هم فرقی با دولتی‌ها ندارد.
0097---0919
*
زمانی که آقای روحانی در انتخابات ریاست جمهوری پیروز شد اصلاح‌طلبان با خوشحالی تمام پیروزی ایشان را پیروزی خود می‌دانستند حال که دولت در اداره جامعه مانده و درجا می‌زند و اقتصاد کشور فلج شده می‌گویند روحانی از اصلاح‌طلبان نبوده و نیست؟ متأسفانه در جریان اصلاحات و اصلاح‌طلبان نفاق شدیدی حاکم است.
3356---0919
*
اصلاح‌طلبان با این هدف که بتوانند جامعه دلزده از دولت و دولتمردان را در انتخابات بار دیگر مدیریت کنند انتقاد از دولت را شروع کرده‌اند. در حالی که دولت و کارهایی که می‌کند دست‌پخت همین اصلاح‌طلبان است. بنابراین نمی‌توانند خودشان را جدا بکنند و مردم را فریب بدهند.
0028---0914
*
تشخیص اصلاح‌طلبانی که به جای پاسخگویی دنبال دوقطبی‌سازی‌های کاذب در جامعه هستند خیلی راحت است. از آنجا که برآوردشان این است که انتخابات آینده را باخته‌اند درصدد برآمده‌اند به جامعه آدرس غلط بدهند.
1156---0939
*
برخی فتنه‌گران که عملکرد قابل قبولی از نظر الزام به قانون و شرع مقدس ندارند از هم‌اکنون که نگران تائید صلاحیت خویشند به جوسازی علیه نظام و نهادهای آن مثل شورای محترم نگهبان برآمده‌اند!
1648---0915
*
این بیان آقای رئیس جمهور که درهای مذاکره با آمریکا را نبسته و نخواهیم بست ارسال پیام ضعف به سوی دشمن بدعهد و خبیث است. این کار ایشان با ارزیابی و سیاست کلی نظام یعنی نه جنگ می‌شود و نه مذاکره می‌کنیم همخوانی ندارد.
9510---0916
*‌
پیام تبریک رئیس‌جمهور کشورمان به نخست‌وزیر دلقک فعلی انگلستان آن هم بعد از نمایش اقتدار نظام در توقیف نفتکش این کشور در خلیج فارس گل زدن به دروازه خودی بود.
4108---0913
*‌ «
همیشه دلمان می‌‌خواهد گریه کنیم و ضجه بزنیم باید این فضای غم‌انگیز را شکست و آن را تعدیل کرد!‌ این افسردگی عامل خودکشی و بسیاری از خشونت‌های اجتماعی است!» عبارت فوق از زبان وزیر بهداشت در جلسات رسمی چند بار تکرار شده است! لذا کشوری که بیش از 200 هزار شهید تقدیم راه سالار شهیدان کرده است و انقلابش را مدیون امام حسین(ع) می‌داند نباید چنین افراد بیگانه با آرمان امام(ع) در جایگاه و مقام وزارت در نظام جمهوری اسلامی قرار گیرد ایشان باید سریعا استعفا می‌کرد نه این‌که با یک نمایش روضه و یا دلجویی و نه عذرخواهی بخواهد سر و ته قضیه را به هم بیاورد.
طباطبایی قمی
*
توجیهات وزیر بهداشت درباره سخنانی که فایل صوتی آن موجود است انسان را به یاد توجیهات رئیس‌جمهورمان می‌اندازد که نزدیک 4 دهه از عمر خود را در مجلس، تصویب قوانین،  شورای عالی امنیت ملی و قریب 7 سال ریاست جمهوری سپری کرده و کاملا به قوانین و مقررات آشناست اما باز‌هم برخلاف مصالح ملی و قوانین نظام، آنچه که باب طبع و دلش است اجرا و خلاف میل نفسی خود را بایکوت می‌کند مثل تحریم‌ رسانه ملی و جلوگیری از تخصیص بودجه آن ... و با چند مصاحبه سعی در پوشاندن خسارات 6 سال قبل و عملکرد دولتش برمی‌آید.
گروسی
*
شورایاری‌ها که برای کسب رای، اینگونه در تکاپوی پخش لیست تبلیغاتی در بین مردم بودند، امیدوارم پس از انتخاب شدن نیز، اینچنین در پی حل مشکلات محله‌ها در تکاپو باشند نه فقط در تکاپوی حل مشکلات خویش؟!
طاهر بلغار- تهران
*
متاسفانه دولت برای حل مشکلات به‌جای تکیه بر نیروهای داخلی و مدیریت جهادی،‌ به فکر مذاکرات جدید برجامی با قدرت‌های پوشالی است! خود رئیس‌جمهور گفته بود کدام دیوانه حاضر می‌شود با چنین کسانی مذاکره کند؟!
3104---0912
*
از نشانه‌های وجود جریان نفوذ در کشور تولید فیلم‌های مغایر با موازین شرع و اخلاق و پخش آنها در شبکه خانگی کشور می‌باشد، فیلم‌هایی که اساس محتوای آنها تخریب خانواده می‌باشد.
5764---0912
عکس فرماندهان شهیدی که در شکستن حصر آبادان نقش داشتند روی دیوار پل نوبنیاد کشیده شده بود اما چند ماهی است که بیلبورد تبلیغاتی نوشابه‌ انرژی‌زا روبه‌روی تصویر این شهدا قرار گرفته و دیگر تصویر این شهدا دیده نمی‌شود، شهیدزدایی از کوچه‌ها و خیابان‌ها ادامه دارد و کسی هم پاسخگو نیست!
7961---021
*
از دستگاه قضایی درخواست می‌شود به موضوع شرکت‌ها و پالایشگاه‌هایی مثل پالایشگاه کرمانشاه که به اسم خصوصی‌سازی به نیروهای دولتی یا وابستگانشان به ثمن بخس فروخته شد ورود نماید و...
8631---0918
*‌
خط مترو شماره 7 از سمت شرق (بسیج، دهم فروردین و...) کی افتتاح می‌شود؟!‌ مگر قرار نبود 2 ماه قبل افتتاح شود؟!‌ چرا دولت در تکمیل و تسریع راه‌اندازی ایستگاه‌های خطوط 6 و 7 این‌قدر تعلل می‌کند؟ چرا از تخصیص بودجه به شهرداری برای راه‌اندازی ایستگا‌ه‌‌های جدید طفره می‌رود؟!
طاهری و فرخی و قاری
*‌
چرا پایه حقوق کارکنان سازمان میراث فرهنگی نسبت به بسیاری از کارکنان دولت در وزارتخانه‌های دیگر این‌قدر پایین است؟ آیا مجلس و دولت نمی‌خواهند به این امر ورود کنند؟
1758---0935
*
‌از ابتدای سال جاری متاسفانه در تهران معاونت گردشگری در تهران نداریم. گویا پس از برکناری معاونت قبلی به علت تخلف و یا...، کسی جایگزین ایشان نشده و همین امر باعث شده بسیاری از امور جاری معطل مانده و آژانس‌های مسافرتی را با مشکل جدی مواجه کرده است. از مسئولان امر تسریع در انتخاب معاونت گردشگری و حل این معضل را خواستارم.
زیرک
*
اخیرا در آموزش و پرورش برای رزمندگان با شرایطی، یک مقطع تحصیلی بالاتر در نظر گرفته‌اند. ولی این ضابطه شامل حال افراد بازنشسته که این شرایط را دارند نشده است. چرا؟
قنبرپور مقدم ممقانی- تبریز