واکنش خامنه‌ای به اعدام‌ها در بحرین: ظلم پایدار نمی‌ماند

واکنش خامنه‌ای به اعدام‌ها در بحرین: ظلم پایدار نمی‌ماند   10مرداد-98
خامنه ای رمال عوامفریب طوری از ظلم در بحرین یاد و انتقاد کرده است که انگاری 40 سال شبانه روز حاکمان ضد مردم وایران به مردم ایران ظلم وستم روا نداشته اند تاجایی که به منتظری جانشین خمینی شیاد و رفسنجانی سوگلی اش هم رحم نشد . مهمتراینکه این روز درسالگرد قتل عام زندانیان سیاسی تابستان 67 یکی از مجرمان این فاجعه ملی به نام آخوندجنایتکار مصطفی پورمحمدی عربده کشانه ازقتل عام تابستان 67 دفاع وتهدیدکرده آنانی هم که اعدام نشدندباید دستگیرومحاکمه ومجازات شوند.
روز چهارشنبه در حساب توئیتر عربی آیت‌الله علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی، پیامی در واکنش به اعدام دو فرد شیعه‌مذهب در بحرین منتشر شد با این مضمون که «ظلم و ستم پایدار نخواهد ماند و اراده ملت‌های عدالت‌خواه سرانجام پیروز خواهد شد
دادستان کل بحرین روز شنبه اعلام کرد این کشور سه متهم شیعه در پرونده‌های جداگانه را اعدام کرده است اما به نوشته پایگاه اطلاع‌رسانی رهبر جمهوری اسلامی، واکنش توئیتری علی خامنه‌ای مربوط به اعدام دو تن از این سه نفر به نام‌های علی محمد حکیم العرب و احمد عیسی الملالی است.
پرونده این اعدام‌ها به قتل یک مأمور پلیس و امام جماعت یک مسجد در بحرین مربوط است.

 لن يستمرّ الظلم والجور وسوف تنتصر في النهاية إرادة الشعوب التي تنشد العدالة.#إعدام_وطن


بحرین که هم‌پیمان آمریکا و میزبان ناوگان پنجم نیروی دریایی ایالات متحده است روز چهارشنبه میزبان نشست نظامی بریتانیا و آمریکا با موضوع امنیت تنگه هرمز نیست هست.
اتحادیه اروپا نیز اعدام‌های بحرین را محکوم کرده و آن را «مجازاتی غیرانسانی» توصیف کرده است.