سردار قاسمی: جنگ امروز جنگ اراده‌ها است

سردار قاسمی: جنگ امروز جنگ اراده‌ها است 9 مرداد-98
 پاسداران جنگ افروز و خنگ سوپر مشنگ حالی شان نیست که چه بلغور یا نشخوارمی کنند .آخر تهدید موشکی و عربده کشی بزدلانه برای قدرت نمایی پوشالی که مصرف داخلی دارد چه ارتباطی به اراده دارد که تابع ا صول ومنطق و برنامه ومدیریت است؟
فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی با تأکید بر اینکه جنگ امروز جنگ اراده‌ها است، گفت: اراده قوی پیروزی می‌آورد و این اراده زمانی محقق می‌شود که از پشتوانه رهبری زعیم و مرجعی بزرگ همچون امام و رهبری برخوردار باشد.
سردار قاسمی: جنگ امروز جنگ اراده‌ها است
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سردار علی قاسمی عصر امروز در جشنواره مالک اشتر ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند اظهار داشت: قریب به ۱۰ سال این جشنواره به‌صورت استانی برگزار می‌شد که طی دو سال اخیر در سطح شهرستانی، حوزه‌ها و تیپ صورت می‌گیرد.
وی افزود: جشنواره مالک اشتر در راستای تشویق و تجلیل از فرماندهان رده‌های مختلف سازمانی به منظور الگوسازی در نحوه مدیریت‌های صحیح اداری، توسعه فرهنگ شایسته‌سالاری و تأثیرگذاری آن بر جامعه هدف انجام می‌شود.
فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی با اشاره به نامه حضرت علی(ع) به مالک اشتر در مورد آیین حکمرانی، هنگامی که وی را به استانداری مصر منصوب نمود، تصریح کرد: در نامه ۵۳ نهج‌البلاغه به دو موضوع اخلاق فردی و کارگزاران اسلامی توصیه‌هایی شده است که اگر حاکمان و مسؤولان به آن عمل نمایند دیگر با بسیاری از مشکلات و معضلات اجتماعی مواجه نخواهیم بود.
قاسمی یادآور شد: توصیه به تقوای الهی، خودسازی، تهذیب، مالک بر نفس، خشنودی خدا، پرهیز از انحصارطلبی، علم‌آموزی، عیب‌پوشی، حفظ اسرار، مردم‌داری و مراعات حال آنان از مهم‌ترین نکات توصیه فردی حضرت امیر به مالک اشتر است.
وی با اشاره به مضامین عهدنامه امام علی(ع) به مالک اشتر در حوزه عمومی و اجتماعی خاطرنشان کرد: جامعه بزرگ اسلامی، رهبری بزرگ می‌خواهد، کارگزاران و زمامداران زمانی می‌توانند عدالت، مساوات و رعایت حقوق مردم در جامعه را عملی کنند که تربیت یافته ولی و مرجعی زعیم باشند.
فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی در خصوص گزینش کارگزاران جامعه اسلامی مبتنی بر نامه حضرت امیر(ع) به مالک اشتر گفت: صداقت در گفتار و رفتار، نداشتن صفات همچون تملق و چاپلوسی، سخاوتمند، تربیت یافته خانواده صالح، انتقاد‌پذیر و متعهد به پیمان، امانت‌دار، عذرپذیر و خطاپوش و در بذل و بخشش به مردم دلنواز باشد.
قاسمی با تأکید بر اینکه جنگ امروز جنگ اراده‌ها است، گفت: اراده قوی پیروزی می‌آورد و اراده قوی زمانی محقق می‌شود که از پشتوانه رهبری زعیم و مرجعی بزرگ همچون امام و رهبری برخوردار باشد.
وی با بیان اینکه مرجع بزرگ، ملت بزرگ می‌خواهد افزود: اگر ملت همراه مرجع و رهبر بزرگ باشد، پیروزی و غلبه بر دشمنان دست‌یافتنی است و در غیر این‌صورت حتی حکومت نبوی و عدل علی(ع) با آن همه صحابه‌ای که بودند فراگیر نمی‌شود.