مراسم گرامیداشت شهدای حمله ناو آمریکایی به هواپیمای مسافری برگزار شد

مراسم گرامیداشت شهدای حمله ناو آمریکایی به هواپیمای مسافری برگزار شد11 تیر-98
چرا در سال های گذشته و قبل از اینکه پاسداران توی لیست گروه های تروریستی گنجانیده شوند با کالبد شکافی معرکه گیری  تبلیغاتی علیه حمله از سوی پاسداران انجامی نمی گرفت؟
در آستانه 12 تیر ماه مراسم گرامیداشت یاد و خاطره 290 نفر از شهدای حمله ناو آمریکایی به هواپیمای مسافری امروز در شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.
مراسم گرامیداشت شهدای حمله ناو آمریکایی به هواپیمای مسافری برگزار شد
به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، سی‌ویکمین سالگرد حمله ناو آمریکایی به ایرباس مسافری شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران به شماره پرواز 655 امروز با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی،‌ وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل ایران ایر در شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران آغاز شد
31 سال پیش در 12 تیرماه ناو آمریکایی در خلیج فارس هواپیمای ایرباس مسافری مسیر بندرعباس- دبی متعلق به شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران را مورد اصابت موشک قرار داد که 290 نفر مسافران این پرواز همه جان باختند.
امروز و در هفته حقوق بشر آ‌مریکایی (7 تیر ماه تا 12 تیر ماه) مراسم گرامیداشت یاد و خاطره این 290 نفر شهدا در شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران با عنوان «پرواز در پرواز» برگزار می‌شود
در این مراسم رئیس مجلس،‌ وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل ایران ایر سخنرانی می‌کنند ضمن ‌آنکه خانواده جانباختگان نیز در این مراسم حضور دارند.