پیامک های قلابی و ساختگی ودروغ اوین نامه کیهان

 پیامک های قلابی و ساختگی ودروغ اوین نامه کیهان و خوانندگان ۱۲- مرداد-۱۴۰۰

* امیدوارم با استقرار دولت سیزدهم جامعه به آرامش و امنیت برسد و حوادث طبیعی و غیرطبیعی به ویژه این ویروس منحوس از جامعه جهانی و به ویژه ایران ریشه‌کن شود و مشکلات سیاسی و اقتصادی و فرهنگی به دست متخصصان و متعهدان دولت انقلابی حل شود.
9738---0990
*
وقتی دولتی فعالیت خود را برپایه سیاسی‌کاری بگذارد جایی برای عدالت باقی نمی‌ماند. آقای روحانی رفت ولی در این 8 سال گذشته غیر از سیاسی‌کاری از او چیز دیگری ندیدیم.
2770---0912
*
عذرخواهی خشک و خالی آقای روحانی در پایان دوره دولت خود به چه درد می‌خورد؟ آیا ایشان خبر دارد در 8 سال گذشته چه میزان از زندگی‌ها در اثر سوء مدیریت دولت متلاشی شدند و بسیاری از جوانان نتوانستند ازدواج کنند چه بیمارانی که به دلیل هزینه‌های سنگین درمان فوت کردند و چه خانواده‌هایی که مدت‌ها رنگ گوشت و میوه را ندیده‌اند. به قطع و یقین خداوند از مقصرین و مسببین این مشکلات نخواهد گذشت.
4152---0911
*
حلالیت خواستن آقای روحانی از مردم مثل این است که فردی یک نفر را به باد کتک بگیرد و در آخر کار از او حلالیت بطلبد.
7451---0912
*
در 8 سال گذشته یک بار دیده نشد آقای روحانی پای درد دل مردم بنشیند. متأسفانه لجاجت و غرور ایشان اجازه نداد نگاه خود را از غرب و غربی‌ها بردارد و به مردم کشورش تکیه و اعتماد بکند.
4190---0917
*
آقای روحانی بالاخره 8 سال زمامداری بر مردم با همه فشار و گرانی و تورم و دل به کدخدا بستن تمام شد در ذهن‌‌تان بیاورید که چند صباح دیگر در محضر حضرت حق چه پاسخی برای این همه جفا که به مردم روا داشتید خواهید داشت؟!
علی - قزوین
*
این انصاف نیست که بگوییم آقای روحانی به هیچ یک از وعده‌هایش عمل نکرد. به این وعده که کاری می‌کنم که مردم به یارانه 45 هزار تومان نیاز نداشته باشند عمل کرد، چون الآن با آن نمی‌توان نیم کیلو گوشت خرید. یعنی عملاً یارانه دیگر کارآیی خود را از دست داده است.
میرحسینی
*
با توجه به اتمام دوره ریاست جمهوری 8 ساله آقای روحانی لازم است برای رسیدگی به خسارت‌های ناشی از تقصیرها و قصورهای دولت وی و رنجی که این مردم نجیب و محترم به خاطر اسلام این سختی‌ها و مرارت‌ها آن را تحمل کردند هیئتی تعیین شود و با آنان برخورد کند.
عشقی- وکیل
*
حال که روشن شده دولت آقای روحانی با سوء مدیریت‌ها و ترک فعل‌های خود آسیب‌های جدی به کشور وارد کرده باید نهادهای مسئول مقدمات محاکمه مدیران خاطی آن را فراهم کنند.
8495---0911
*
آقای روحانی! 8 سال با نابلدی و ناتوانی و کرنش در برابر کدخدا و عدم توجه به موعظه‌های دلسوزان و نقدهای رسانه‌ها این همه فشار و سختی، گرانی، تورم، بیکاری و 8 برابری افزایش قیمت مسکن، خودرو، ارز و... را می‌خواهید با یک ببخشید تمام کنید؟!
2274---0921
و 5007---0915 و 8890---0936
و 6960---0936
*
آقای ظریف می‌گوید برجام بر ما تحمیل نشد! باید گفت بله! شما آن را به ملت تحمیل کردید و مردم باید عواقب آن را سالها تحمل کنند!
سیدمجتبی مداین - تبریز
*
آقای ظریف! لطفا با الفاظ و کلمات بازی نکنید! 8 سال فرصت‌سوزی کردید و همه‌چیز نظام را به کدخدا گره زدید و در حالی که اگر با همسایگان مراودات بیشتری داشتید اوضاع اقتصادی جامعه به این حال و هوا نبود.
6820---0911
*
فضای مجازی همانند چاقو است و مهم این است که توده مردم به‌ويژه جوانان و نوجوانان این سرزمین از آن چه استفاده‌ای بکنند. در حال حاضر متاسفانه رسانه مجازی رها شده و از سوی دشمن مدیریت می‌شود و معلوم است چه بر سر عقیده و... جوانان این مرز و بوم می‌آورد. همانند همه کشورها باید نظارت دقیق و جدی به رسانه‌های مجازی داشت تا دشمن با این حربه به اهداف پلید خود نرسد.
2842---0910
و 1396---0915
*
انتظار می‌رود دولت سیزدهم و مجلس انقلابی با همفکری و همدلی نقدینگی را مهار و آن را در بخش‌های ضروری جامعه مثل تولید، راه‌اندازی کارگاه‌ها و کارخانه‌ها، مسکن‌سازی و... به‌کار گیرند تا مردم شاهد کاهش تورم، گرانی و... باشند و آن را در سفره خود حس نمایند.
3949---0912
و 1382---0915
*
رونق ساخت مسکن یکی از بهترین و کوتاه‌ترین راه‌های ایجاد اشتغال و در نتیجه تسهیل امر ازدواج می‌باشد به شرط اینکه شهرداری‌ها از شرایط دست و پا گیر و غیرضرور موقتا برای چند سال صرف‌نظر نمایند و تنها به مسئله استحکام بنا و تامین پارکینگ اکتفا کنند.
نیک‌نام
*
قابل توجه روسای سه‌گانه به‌ویژه مجریه و قضائیه که بیشترین مراجعات را دارند. سرزنش علی بن یقطین توسط امام هفتم به خاطر عدم پذیرش یک ارباب رجوع (ابراهیم جمال) بهترین دلیل بر اهمیت پذیرش و تکریم مراجعه‌کنندگان است. در گام دوم انقلاب باید درب اتاق وزرا، استانداران، مدیران، فرمانداران و.. به سوی ارباب رجوع باز باشد تا مردم شیرینی دولت اسلامی را لمس کنند. مدیران خود را در اتاق‌های بسته زندانی نکنند.
دولابی
*
جانباز 25 درصد جنگ تحمیلی با حدود 60 سال سن هنوز مستاجرم و توان تهیه مسکن ندارم. با مشقت و سختی و نگهبانی مجتمع‌های مسکونی زندگی می‌کنم. از مسئولین امر درخواست می‌شود برای امثال ما فکری کنند تا چند صباحی بتوانیم در منزل مسکونی شخصی خود از مستاجری خلاصی یابیم.
زمانیان - پردیس
*
فاضلاب بیمارستان بعثت ارتش واقع در قصرفیروزه بوی نامطبوعی در بلوار هجرت راه انداخته است. چرا شهرداری منطقه رسیدگی نمی‌کند؟
7451---0912
*
مگر در سفر با هواپیما و قطار و اتوبوس مشکل کرونایی وجود ندارد که دولت فقط مانع سفر با خودروی شخصی می‌شود؟!
0478---0936