پیامک های قلابی ودروغ وساختگی اوین نامه کیهان و خوانندگان

 پیامک های قلابی ودروغ وساختگی اوین نامه کیهان و خوانندگان ۹ شهریور - ۱۴۰۰

یکی از علل اصلی مشکلات امروز کشور عدم توجه دولت گذشته به نقشه راه ترسیم‌شده رهبر معظم انقلاب بوده است. انتظار می‌رود دولت انقلابی در عمل توجه و پیاده کردن آن را به نمایش گذارد تا ان‌شاءالله بر مشکلات فایق آید.
9892---0919
تا پرچم خونین امام حسین(ع) در این کشور برپاست ایران به‌رغم تمام مخالفت ابرقدرت‌ها و مانع‌تراشی معاندین مقتدرانه پیش خواهد رفت.
2146---0913
از دولت به‌ویژه تیم اقتصادی انتظار می‌رود نقشه راه ترسیم‌شده اقتصادی حضرت آقا در اولین جلسه هیئت دولت با معظم‌له را عملیاتی نمایند که آثار آن در چند ماه آینده در جامعه ملموس باشد و مطبوعات و رسانه‌ها نیز این نقشه راه را مطالبه نمایند.
یک شهروند
آمریکا بعد از انفجار در نزدیکی فرودگاه کابل توسط داعش در یک حرکت نمایشی به مواضع این گروه تروریستی حمله می‌کند. اگر آمریکایی‌ها می‌خواستند این تروریست‌ها را از بین می‌بردند ولی برای پیاده کردن اهداف شوم خود در منطقه آنان را لازم دارند.
3453---0993
اگر با مدیران خلافکار و ترک فعل کرده دولت سابق برخورد بشود بسیاری از راه‌های فساد دولتی مسدود خواهد شد و در آینده هیچ مسئولی به خود اجازه سهل‌انگاری در انجام امور محوله نخواهد داد. تعجب می‌کنم که چرا در این کار تعلل می‌شود؟
0025---0915
روزنامه‌های زنجیره‌ای در دولت قبل کارشان بزک کردن دولت غربگرا و ماله‌کشی بر خرابکاری‌ها بود ولی در این دولت فسادستیز به دنبال گرا دادن به دشمن برای تحریم بیشتر و ناامید کردن مردم است. متولیان امر نباید به راحتی از کنار این خباثت‌ها عبور کنند.
یک شهروند
از دولت توقع می‌رود که با اخلالگران اقتصادی که نظام گردش پول را در چرخه فعالیت‌های اقتصادی مولد سد کرده‌اند برخورد شود.
4065---0913
با توجه به حضور پررنگ جریان نفوذ در دولت قبل لازم است دولت سیزدهم نسبت به پاکسازی محیط کار خود از احتمال دستگاه‌های شنود مطمئن شود.
8895---0919
اولین گام عدالت اقتصادی باید این باشد که حقوق‌های نجومی مسئولین و مدیران حذف گردد. غیر از این باشد دچار شعارزدگی خواهیم شد و آثار منفی آن زیانبار خواهد بود.
6759---0912
هنوز روستای دارستان از توابع شهر نرماشیر در بم آب آشامیدنی شبکه‌ای ندارد. مسئولین گذشته این منطقه باید پاسخگوی کوتاهی خود در این مورد باشند.
کیوانی
اگر چنانچه در جامعه همه به یکدیگر در استفاده از ماسک و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی تذکر بدهیم به مسئله کنترل و مهار ویروس کرونا کمک زیادی کرده‌ایم و وضعیت بهتر خواهد شد.
8110---0915
اعضای محترم شورای عالی امنیت ملی! دوران انفعال تمام شده و مردم در انتظار تصمیمات انقلابی‌اند نه مرعوبانه و منفعلانه. شکرانه وضعیت موجود به تصمیمات انقلابی و عزت‌آفرین است.
دولابی
از تیم حفاظتی و مسئولین امر درخواست می‌شود مراقبت بیشتری از رئیس‌جمهور مردمی که به امید مردم تبدیل شده است نمایند. بی‌محابا در میان اقشار مختلف مردم حضور می‌یابند و دهه 60 را در اذهان زنده می‌کنند.
شکیبا
مسئولین امر نگذارند در ابتدای شروع کار دولت فسادستیز شاهد افزایش مجدد قیمت دلار شویم که فشار آن بر قشر ضعیف امیدشان به دولت را به یأس تبدیل می‌کند.
9554---0901 
و 2842---0910
معتقدیم انفجار در فرودگاه کابل توسط داعشی‌های تروریست با هماهنگی آمریکا برای خلاصی پیدا کردن از افغانی‌های طرفدار غرب بوده و آمریکایی‌ها اینگونه مزد خدمت آنان را دادند.
2770---0912
تورم، گرانی، بیکاری، کاهش ارزش پول ملی و... کمر مردم را خم کرده است. انتظار می‌رود دولتمردان آستین‌ها را بالا بزنند و این اوضاع نابسامانی که دولت قبل به ارث گذاشت را متحول نمایند.
2943---0916 
و 3949---0912
در اوایل شروع کرونا کسی را همراه بیمار به بیمارستان راه نمی‌دادند حالاچطور شد که همراه بیمار به راحتی جابجا می‌شود و هر روز فردی از نزدیکان بیمار در کنار بیمار می‌ماند. آیا این تعویض‌های هر روزه خود باعث انتقال بیماری کرونا نمی‌شود؟!
6807---0913
کاروانی که با دولت سیزدهم برای گشایش اقتصادی و باز کردن مشکلات مردم راه افتاده با زوزه شغال‌ها حتی دقیقه‌ای مکث نخواهد کرد چه برسد به اینکه متوقف بشود.
0049---0911
کمر افراد خانه بدوش زیربار اجاره خانه خورد شده دولت باید ارزان‌سازی مسکن را در رأس برنامه‌های خود قرار بدهد برای این کار دست افراد دلال باید قطع بشود.
3359---0912
از پلیس راهور درخواست می‌شود با خودروهایی که ایستگاههای اتوبوسرانی مشهد را به پارکینگ عمومی تبدیل کرده‌اند برخورد نماید.
7215---0915
داروخانه‌هایی را که صاحبان آنها با پاکدستی شناخته شده‌اند را شناسایی کرده و داروهای کمیاب از طریق آنها توزیع بشود تا سر از بازار آزاد درنیاورد.
0220---0935
چرا باید صاحب پلاک اتومبیلی که بیش از 15 سال از تاریخ تولید آن گذشته و صاحب آن تصمیم به خرید خودرو جدید دارد از ثبت‌نام محروم باشد؟
8495---0911
با توکل بر خدا و با عنایت و دعای شهدا کشور ما با درایت و تلاش آقای رئيس‌جمهور و همکاران‌شان از مشکلات عبور خواهد کرد و به کوری چشم دشمنان خارج و داخل معیشت مردم بهبود پیدا می‌کند شرط آن این است که همه دولت را کمک بکنیم.
0811---0914
بالاتر از علم، تجربه است در تجربه هم ثابت شده بسیاری از بیماری‌ها با طب سنتی قابل درمان هستند. با این وصف چرا برای گسترش طب سنتی در کشور کاری صورت نمی‌گیرد؟
6810---0911
شیوه توزیع داروهای کرونا در داروخانه‌ها صحیح نیست و داروها سر از بازار آزاد درمی‌آورد. داروهای خاص باید از طریق داروخانه بیمارستان‌ها در اختیار بیماران بستری قرار بگیرد.
8495---0911