نمی‌توان به‌رغم انتقاد از دولت پیشین ،خدمات او را نفی کرد

 نماینده ادوار مجلس:

۲۰-شهریور-۱۴۰۰

نماینده ادوار مجلس گفت: به رغم اینکه در اواخر منتقد روحانی بودم اما باید پذیرفت که خدمات زیادی در آن دوره صورت گرفت و ثمرات زیادی داشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، حجت الاسلام قدرت‌الله علیخانی در مراسم افتتاح پروژه‌های هفته دولت در روستای خیارج گفت: به فعالیت‌های عمرانی علاقه داریم، خیارج نیز به رغم کاهش جمعیت به پروژه‌های عمرانی نیاز دارد و پروژه سالن ورزشی در همین راستا افتتاح شد که وسایل ورزشی نیز برای آن خریداری شده و به زودی به سالن منتقل می‌شود، چمن این محل نیز جزء مصوبات بود که باید تکمیل شود.

وی اظهار کرد: در جریان خدمت گزاری خط و ربط پیدا نمی‌کنیم؛ چرا که خط و ربط‌ها هم در جناح راست و هم در چپ کشور ما را بیچاره کرد؛ ما دست هر فردی که در خدمت به مردم باشد را می‌بوسیم.

علیخانی بیان کرد: دولت روحانی پایان یافت و به رغم اینکه ما نیز در اواخر منتقد آن شده بودیم؛ اما باید پذیرفت که خدمات زیادی نیز انجام داد و این سالن از ثمرات این دولت است و تلاش‌های مدیرکل ورزش و جوانان در پیشبرد پروژه‌ها نیز قابل تقدیر است و به رغم اینکه در جناح راست به شمار می‌آید به دلیل اقداماتی که انجام داده از او تشکر و یاد می‌کنیم.

وی ادامه داد: بیشترین مکان‌های ورزشی در کشور در زمان وزارت سلطانی فر ساخته شده و به ما نیز در استان کمک کردند، در هر پروژه‌ای هر فردی کمک کند را فراموش نمی‌کنیم و باید یادشان را گرامی بداریم؛ امیدواریم بقیه پروژه‌ها نیز در دوره ریاست جمهوری رئیسی به بهره‌برداری رسیده و شادی مردم را به همراه داشته باشند.

وی عنوان کرد: در زمان ریاست جمهوری مرحوم هاشمی یک درمانگاه را که زمینش را مردم دادند در این مکان ساخته شد، اکنون شنیده‌ایم که علوم پزشکی می خواهد هزار و ۲۰۰ متر آن را به قیمت یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به فروش برساند، این درحالی است که از قدیم زمین اینجا خریداری شده بود.