درگیری مسلحانه تکاوران برای کشف 781 کیلو تریاک

 درگیری مسلحانه تکاوران برای کشف 781 کیلو تریاک۱۰-بهمن-۱۴۰۰

درگیری مسلحانه تکاوران برای کشف 781 کیلو تریاک
عکس تزیینی است.

ایسنا/کرمان فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف 781 کیلو تریاک ،توقیف 2 دستگاه خودرو و دستگیری 2 متهم در عملیات تکاوران پلیس کرمان خبر داد.

سردار"عبدالرضا ناظری" در تشریح جزئیات خبر بیان کرد: تکاوران یگان 116 "کهنوج"با انجام چندین روز کار اطلاعاتی شبانه روزی از حمل محموله سنگین مواد مخدر به صورت مسلحانه به مرکز کشور مطلع شدند.

وی افزود: ماموران این یگان با همکاری یگان تکاوری 115"زهکلوت" اقدام به کنترل و رصد محورهای مواصلاتی به صورت چند تیم رزمی و پوششی کرده تا در نهایت در نیمه های شب به یک دستگاه خودرو سایپا در محور روستایی میاندران- زهکلوت مشکوک و دستور ایست دادند.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اینکه راننده چراغ های خودرو را خاموش و با افزودن سرعت ، سرنشین آن اقدام به شلیک به طرف ماموران کرد، بیان داشت: تکاوران نیز با هوشیاری و سرعت عمل بالا و با رعایت قانون به کار گیری سلاح اقدام به شلیک به طرف خودرو کرده و با توجه به برتری آتش ماموران، خودرو متوقف و در بازرسی از آن 781 کیلو تریاک کشف شد.

سردار ناظری ضمن اشاره به اینکه در این عملیات یک دستگاه خودرو پژو 405  که راه پاک کن مواد بود، توقیف شد،تصریح کرد:در این عملیات 2 متهم دستگیر و دو دستگاه خودرو توقیف شد.