امام جمعه اراک: مقاومت یمن آل‌سعود را نابود خواهد کرد

 امام جمعه اراک: مقاومت یمن آل‌سعود را نابود خواهد کرد۸-بهمن-۱۴۰۰

آخوند دری نجف آبادی که همراه آقازاده اش مفسد اقتصادی است با اعتراف به اینکه مقاومت یمن که منظورحوثی های یمنی است آل سعودرا نابودخواهد کردآشکارا زیرآب خبر دروغ سفیر تروریست ایرج مسجدی دربغداد را زده است که خبرازگفت وگوی دوره پنجم درآینده باعربستان داده است.

امام جمعه اراک: مقاومت یمن آل‌سعود را نابود خواهد کرد

امام جمعه اراک گفت: مقاومت و ایستادگی مردم مظلوم یمن در برابر فشارهای آل سعود شکست‌های پی در پی این رژیم را رقم زده و بدون شک ارتش تا دندان مسلح آل سعود را نیز نابود خواهد کرد. به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، آیت‌الله دری نجف آبادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه اظهار کرد: سکوت مجامع بین‌المللی و مدعیان دروغین حامی حقوق بشر در برابر جنایت‌ها و ظلم‌‌هایی که به مردم مظلوم یمن می‌شود، نشان دهنده ماهیت حقیقی آنها است.وی تصریح کرد: ظلم و جنایت‌های رژیم آل سعود در برابر مردم مظلوم یمن در تاریخ بی‌سابقه است.

امام جمعه اراک با بیان اینکه رژیم آل سعود با تشکیل اتحاد دروغین و خرج میلیارد‌ها دلار  طی سال‌های اخیر مردم مظلوم یمن را مورد بدترین جنایت‌ها قرار داده است، گفت: جنایت وحشیانه این رژیم علیه مردم یمن و سکوت کشورها در برابر این جنایت ها هیچگاه از حافظه تاریخ محو نخواهد شد.

دری نجف آبادی گفت: مقاومت و ایستادگی مردم مظلوم یمن در برابر فشارهای آل سعود شکست‌های پی در پی این رژیم را رقم زده و بدون شک ارتش تا دندان مسلح آل سعود را نیز نابود خواهد کرد.

وی گفت: ملت مظلوم و شریف یمن بداند که تنها نیستند و نباید در برابر خواسته خود که همان استقلال است کوتاه بیایند، مردم ایران اسلامی نیز با همه وجود از آنان حمایت می‌کنند.

خطیب نماز جمعه اراک با اشاره به فرا رسیدن دهه فجر اظهار کرد: پیروزی انقلاب اسلامی سرآغاز تاریخ مقاومت و ایستادگی در برابر ظلم و ستم است که الگویی به سایر کشورها تبدیل شد.

دری نجف آبادی با بیان اینکه بسیاری از آزادگان جهان با بهره گیری از الگوهای اسلامی و انقلابی نظام مقدس جمهوری اسلامی در نقاط مختلف دنیا پشت استکبار را به خاک مالیده‌اند، بیان کرد: باید از فرصت دهه فجر برای معرفی دستاوردهای ارزشمند این انقلاب به جهان نهایت استفاده را ببریم.

وی با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی عید و جشن بزرگ است، ادامه داد: مشکلاتی در کشور وجود دارد که باید با همدلی این مشکلات را برطرف کرد.

امام جمعه اراک پیروزی تیم ملی فوتبال در برابر عراق و صعود به جام جهانی فوتبال را هم تبریک گفت.