ثبت ۲ مورد مرگ و بستری ۳۳ بیمار جدید در کرمانشاه

 ثبت ۲ مورد مرگ و بستری ۳۳ بیمار جدید در کرمانشاه۱۱-دی-۱۴۰۰

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: ۳۳ بیمار طی ۲۴ ساعت گذشته با علائم کرونا بستری شده و ۳۶ مورد پس از بهبودی از بیمارستان‌های سطح استان ترخیص شده‌اند.ثبت ۲ مورد مرگ و بستری ۳۳ بیمار جدید در کرمانشاه

مهدی محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، در خصوص آخرین اخبار کرونایی استان، اظهار داشت: هم‌اکنون ۱۲۰ بیمار با علائم کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند.

وی با اشاره به اینکه طی شبانه‌روز گذشته ۲ مورد فوت با تشخیص قطعی ابتلا به کرونا در استان ثبت شده است، ادامه داد: مجموع جانباختگان استان با ابتلای قطعی به کرونا همان آمار روز گذشته ۲ هزار و ۹۲۸ نفر است.

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: ۳۳ بیمار طی ۲۴ ساعت گذشته با علائم کرونا بستری شده و ۳۶ مورد پس از بهبودی از بیمارستان‌های سطح استان ترخیص شده‌اند.

محمدی از هم‌استانی‌ها که سه‌ماه از تزریق نوبت دوم گذشته حتما برای تزریق دز شوم اقدام کنند و یادآور شد: براساس اعلام وزارت بهداشت بهتر است برای دز سوم هم از همان پلتفورم استفاده شود اما در پاره‌ای از موارد با تشخیص خود فرد هم می‌توان نوع واکسن را تغییر داد، البته فعلا واکسن آسترازنکا در استان موجود نیست.