زنگ هشدار موج ششم کرونا در کهگیلویه

 زنگ هشدار موج ششم کرونا در کهگیلویه/ خطر ورود امیکرون جدی شد۸-بهمن-۱۴۰۰

فرماندار کهگیلویه با اشاره به احتمال ورود سویه جدید کرونا به شهرستان خواستار تشدید رعایت پروتکل‌های بهداشتی شد.زنگ هشدار موج ششم کرونا در کهگیلویه/ خطر ورود امیکرون جدی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، سید عبدالعزیز موسوی امروز در نشست فوق‌العاده ستاد کرونا اظهار داشت: لازم است همه دستگاه‌ها و نهادها آمادگی اجرای پروتکل‌های مراقبتی برای جلوگیری از شیوع سویه جدید کرونا را داشته باشند.

فرماندار کهگیلویه گفت: امکان تعطیلی مدارس با جمعیت دانش‌آموزی زیاد که نوبت‌های واکسن را دریافت نکرده‌اند وجود دارد.

وی تأکید کرد: در مقاطع متوسطه که آمار واکسیناسیون بالاست هم باید رعایت پروتکل‌ها با حساسیت دنبال شود.

رئیس ستاد مقابله با کرونا در کهگیلویه گفت: صنوف و بازاریان ضمن واکسینه شدن پروتکل‌ها را رعایت کنند.

این مسؤول با اشاره به اینکه خطر جدی است و مردم هشدارها را جدی بگیرند، گفت: تجمعات به حالت عادی برگشته بود اما با وضعیت اُمیکرون شرایط کاملا متفاوت است.

وی با اشاره به حساسیت در سویه جدید کرونا گفت: بانک‌ها و ادارات نسبت به رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی اهتمام جدی داشته باشند.

موسوی خواستار آماده‌باش ادارات و دستگاه‌های ستاد مدیریت بحران شد و افزود: ادارات در آماده باش تمام عیار باشند و هر چه در توان دارند را ارایه دهند.

موسوی استفاده از ماسک و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در همه ادارات و بانک ها و مجالس را ضروری دانست و گفت: مجالس ختم، عروسی و دورهمی‌ها کنترل شود و نهادهای متولی از گسترش هرگونه تجمع خودداری کنند، مردم همه آماده و هوشیار باشند تا گرفتاری و پشیمانی به بار نیاید.