گزیده خبرهای 20 اسفند 90
تجمع برخي متقاضيان مسكن مهر به دليل دريافت نكردن كليد آپارتمان‌ها
وقتی  از مردم  پول گرفته شود ووعده  دروغ سرخرمنی صاحب مسکن شدن داده شود . سپس خبری نشود .مشخص است که پاسخ دروغ گفتن ومردم سرکیسه کردن تجمع اعتراضی می باشد . بالاخره نمی شود اینگونه سیاست ها دروغ گفتن همراه با وعده های پوچ و وارونه دادن پس از 33 سال بی جواب بماند 
جمعي از متقاضيان مسكن مهر به دليل دريافت نكردن كليد آپارتمان‌هاي خود كه روز گذشته وعده آن داده شده بود مقابل يك تعاوني مسكن مهر در بريانك تجمع كردند. به گزارش فارس، جمع كثيري از متقاضيان تعاوني مسكن مهر 7 منطقه 17 طي تماس با خبرگزاري فارس از تجمع مقابل تعاوني مسكن مذكور در محله بريانك خبر دادند. بر اساس اظهارات بيان شده ديروز قرار بود كليد‌هاي تعدادي از مسكن‌هاي مهر آماده شده به متقاضيان تحويل داده شود اما واحدهاي مسكوني ديگري به اين جمعيت حدوداً 200 نفره نشاده داده شد كه واحدهايي نيمه‌كاره بوده و از امكانات اوليه‌اي مانند آب، برق و گاز بهره‌‌مند نبوده است. شركت پيمانكار اين بخش از تعاوني مسكن مهر نام شركت را از كيسون به پارسيان بدون اعلام به متقضيان خود تغيير داده كه بر اين اساس معلوم نيست سرمايه آنها دست كيست و با چه افرادي طرف هستند. بنا بر اين گزارش، روز گذشته متقاضيان با 4 دستگاه‌ اتوبوس و تعداد ديگري با خودروهاي شخصي مقابل دفتر تعاوني مسكن مهر 7 تجمع كرده‌اند و هيچ‌كس جوابگوي آنها نبوده است. اين افراد از سال‌ 85 تاكنون در اين شركت ثبت‌نام كرده و مبالغي تا سقف 10 ميليون تومان براي دريافت مسكن مهر پرداخت كرده‌اند
الجزيره فارسي و روسي هم مي‌آيد
وقتی در ایران هرروز تیغ سانسور بیشتر تیز می شود .از سوی شبکه هی رادیویی وتلویزینی تبلیغاتی وتهدیداتی برون مرزی راه اندازی می شود تا سیاست صدور تروریسم وارتجاع و بحران دنبال شود ودر امور داخلی کشور های منطقه مداخله گری شود .معلوم است که کشور های هم اقدام متقابل به مثل می کنند  درحکومت روسیه هم خفقان وسرکوب و پرونده سازی وجود دارد. 
منابع آگاه ديپلماتيك قطري اعلام كردند كه حاكم اين شيخ نشين كوچك جنوب خليج فارس درصدد راه‌اندازي دو شبكه "الجزيره روسي" و "الجزيره فارسي" است. به گزارش فارس، پايگاه خبري عربي "پرس" در گزارشي با اشاره به تصميم جديد حاكم قطر درباره راه‌اندازي دو بخش جديد در شبكه الجزيره نوشت، تا زماني كه سرمايه‌هاي قطر سرگردان باشد و مردم اين كشور درصدد گرفتن حق خود نباشند و آمريكا در بحران بسربرد، بايد انتظار چنين اقداماتي از سوي اين كشور بود. عربي پرس در ادامه مي‌نويسد: منابع آگاه و نزديك به حمد بن جاسم، امير قطر تاكيد كرده‌اند در ادامه همسويي‌هاي سياسي قطر با آمريكا و اسرائيل جديدا حاكم قطر به آمريكايي‌ها وعده راه‌اندازي دو شبكه تلويزيوني به زبان فارسي و روسي را داده است. به اين ترتيب قطر علاوه بر همسويي‌هاي سياسي كه در ليبي و سوريه قابل ملاحظه است، تلاش مي‌كند كه در بعد تبليغاتي و اطلاع رساني نيز تبعيت و فرمانبري خود از آمريكا و اسرائيل را بيش از پيش به اثبات برساند. اينگونه به نظر مي‌رسد، با اعلام تصميم امير قطر جهت راه‌اندازي اين دو شبكه،جنگ نرم آمريكا و مزدورش در منطقه وارد فاز جديدي شده است، به ويژه انكه تمام ترفندهاي اتخاذ شده پس از انتخابات رياست جمهوري ايران جهت ايجاد ناآرامي در اين كشور با شكست مواجه شد. همچنين هم اكنون آمريكا و رژيم صهيونيستي به خوبي دريافته‌اند، تمام توطئه‌هاي آنها در سوريه همدستي قطر و عربستان سعودي با شكست مواجه شده‌ و خروج موفق بشار اسد از بحران سوريه به معناي تقويت محور مقاومت در منطقه است كه روسيه نيز از آن حمايت مي‌كند، به همين دليل درصدد راه‌اندازي جنگ نرم جديدي از طريق راه‌اندازي شبكه‌هاي تلويويوني جديد هستند
نگراني آمريكا و فرانسه از تعامل نظامي ايران و لبنان
مگر رئیس جمهور و نخست وزیر وکابینه  ی لبنان آلت دست حزب الله لبنان هستند که در حمایت وپیشنهاد حاکمان ایران با طناب پوسیده شان توی چاه بروند واین کشور را به سوی نابودن سوق دهند برای اینکه کمک به رئیس جمهور خونریز وجنایتکار سوریه بشار اسد شود؟ 
پس از سفر موفقيت آميز "فايز غصن" وزير دفاع لبنان به ايران و ديدار با مسئولين بلندپايه كشورمان، برخي اظهارات و رفتارهاي مقامات آمريكايي و فرانسوي در بيروت از نگراني و حتي عصبانيت شديد آنها از روابط اخير ميان دو كشور حكايت دارد. به گزارش ايرنا روزنامه "السفير" چاپ لبنان با اشاره به سفر هفته گذشته "فايز غصن" وزير دفاع اين كشور به ايران و ديدارش با مسئولان بلندپايه كشورمان نوشت: اين سفر خشم "مورا كونيللي" سفير آمريكا و همچنين "دوني بيتون" سفير فرانسه در لبنان را بر انگيخته است. اين روزنامه با اشاره به خبرسازي تمامي رسانه‌هاي جريان "المستقبل" به رياست "سعد حريري" نخست‌وزير سابق لبنان و نسبت دادن سخناني به غصن در خصوص اينكه امنيت لبنان در گرو امنيت ايران است، ادامه مي‌دهد: اين خبر ساختگي، خشم اين دو سفير را بسيار بيشتر كرده است. به نوشته اين روزنامه، آمريكا مجددا در تعامل با كشورهاي مختلف خود دچار دوگانگي شده و در حالي كه برخي كشورهاي حوزه خليج فارس از جمله امارات متحده عربي با ايران سالانه حدود 60 ميليارد دلار مبادلات تجاري دارند، ايالات متحده به شدت دولت لبنان را تحت فشار مي‌گذارد كه سطح روابط خود را با ايران بالا نبرداما لبنان تمايلي به اين امر نشان نمي‌دهد. از سوي ديگر مقامات سياسي و نظامي آمريكا كه پس از سفر وزير دفاع لبنان به ايران احساس نگراني شديدي كرده اند، ژنرال "كنت توفو" فرمانده نيروهاي ويژه ارتش خود را در رأس هياتي نظامي به لبنان فرستادند تا با مسئولين بلندپايه نظامي اين كشور به رايزني بپردازد. اين مقام نظامي آمريكايي روز سه شنبه با ژنرال "جان قهوه جي" فرمانده ارتش لبنان دردفتر وي با حضور سفير آمريكا در لبنان ديدار و درخصوص روابط دوجانبه ميان ارتش‌هاي اين دو كشور به گفتگو پرداخت.
وزیر کشور: حمله به دولت مخالف مصالح ملی است.
این پاسدار نجار وزیر کشور که نوچه علی خائنه ای می باشد .با وجود اینکه مأموریت مخرب توطئه حذف نامزدان وحماسه ی آرای  تقلبات مشارکتی را دنبال نمود که موجب افزایش  هجمه ها برروی دولت شده است . اکنون پس از اجرای بخش مأموریت خود در 12 اسفند برای ردگم کردن از موضع فرار به جلو مدعی حامی ومدافع دولت شده است!
 وزیر کشور با انتقاد از آنچه "تشدید هجمه‌ها به دولت در آستانه انتخابات مجلس" خواند، منافع دولت را منافع ملی خوانده و مدعی شد: "این خلاف مصالح ملی و سخنان رهبری است. " به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، مصطفی محمدنجار در گفت‌وگویی اظهار كرد: حمله و هجمه به دولتی که رییس و اعضای آن با دلسوزی و تلاش بی‌وقفه بار اجرایی کشور را به دوش می‌کشند تا مشکلات کشور را مرتفع کرده و آسایش و رفاه را برای ملت فراهم سازند اقدامی دشمن شادکن است. پاسدار محمد نجار مدعی شد: "کسانی که در این مسیر حرکت می‌کنند بدانند خلاف مصالح ملی و تاکیدات رهبری عمل می‌کنند و این قطعا برای کشور مطلوب نیست. 
وضعيت نامناسب امرار معاش چايكاران.
به جز بازاریان عضو باند مافیایی غارتگر انگلیسی مؤتلفه وحامیان دولت و شرکای دزدش وبیت رهبری واطرافیان وحامیان علی خائنه وضعیت کدامین قشر جامعه یا صنف  های دیگر مناسب می باشد که قرار است وضعیت امرار معاش چایکاران نا مناسب نباشد؟
ایسنا: مديرعامل اتحاديه چايكاران شمال اظهار كرد: امسال بابت خريد 130 هزار تن برگ سبز چاي بايد 50 ميليارد تومان به كشاورزان پرداخت مي‌شد كه تاكنون به صورت تدريجي مبالغي از اين ميزان به كشاورزان اختصاص يافته اما هنوز هم 10 ميليارد تومان از اين مبلغ باقي مانده است.وي با ابراز تاسف از وضعيت نامناسب امرار معاش چايكاران، تصريح كرد: با وجود اينكه قيمت خريد برگ سبز چاي به نازل‌ترين قيسمت و بدون هيچ افزايشي از كشاورزان خريداري شد همچنان كشاورزان منتظر دريافت بهاي محصول فروخته شده‌اشان هستند؛ اين درحاليست كه آخرين محموله‌هاي فروخته شده مربوط به مهر ماه است.هوسمي اظهار كرد: از ارديبهشت‌ماه محصول جديد بايد برداشت شود اما مبلغ خريد امسال هنوز تامين نشده است.
فرود هواپيماي آمريكايي صحت ندارد.
البته سرباز جو پاسدار حسین شریعتمداری سناریو ساز که مدیر مسئول دروغ نامه ی کیهان ونماینده ی ویژه ی علی خائنه ای در این دروغ نامه می  باشد در سایت مشرق خود به منبع خبر فرود اضطراری آمریکای دوحه به استانبول که در فرودگاه تهران نشسته و سوخت گیری داشته است اشاره نکرده بود.
ایرنا : مدیر روابط عمومی شركت فرودگاه‌های كشور خبر منتشره در پایگاه‌های اطلاع رسانی مبنی بر فرود یك فروند هواپیمای مسافربری آمریكایی در فرودگاه  خمینی را تكذیب كرد. برخی از سایت های خبری ساعاتی پیش از فرود یك فروند هواپیمای مسافربری آمریكایی به دلیل اتمام سوخت در فرودگاه  خمینی  خبر داده بودند. یدالله آقایی صائم روز جمعه در پاسخ به رد یا تایید اخبار منتشره دراین خصوص به ايرنا گفت: موضوع فرود اضطراری هواپیمای مسافربری آمریكایی در فرودگاه امام خمینی  و اخبار منتشره در این مورد صحت ندارد. (سایت مشرق که خبرهای دروغ زیاد پخش میکند منبع این خبر بود)