گزیده خبر های 24 خرداد1 9
آوارگي 150 كودك معلول ذهني به دليل برجسازي
نمودی دیگر از اقدامات ضد انسانی رژیم فاشیستی مذ هبی کودتایی که ترکش اختلاف وجنگ قدرت وثروت وحذف کردن وغارت نمودن به انجمن کودکان استثنایی اصابت کرده است. 
يكي از با تجربه‌ترين مراكز توانبخشي تهران (با 25سال سابقه كارموفق) كه بيش از 150 كودك فلج مغزي وعقب‌افتاده را تحت آموزش دارد، تا آخر خرداد براي هميشه تعطيل مي‌شود. دليل اين تعطيلي، تصميم ستاد اجرائي فرمان حضرت امام براي مزايده و فروش زمين اجاره‌اي اين مركز است. شش سال پيش ستاد اجرائي، زمين ديگري را كه مركز توانبخشي در آن مستقر بود از آنها گرفت و پس از تحصن خانواده‌ها در مكان ستاد و شكايت آنها به تمام مراكز قانوني، قول داد كه به جاي آن، اين زمين را در منطقه ازگل دراختيار آنها بگذارد ولي حالا كه مسئولان و مربيان مركز رشد، اين بنا را به تدريج بازسازي كرده، براي آموزش و مهارت آموزي اين فرزندان آماده ساخته‌اند و تجهيزات كاردرماني و توانبخشي در آن فراهم كرده‌اند، دوباره ستاد تصميم گرفته زمين را به فروش برساند و اين كودكان بي‌زبان و بيمار و خانواده‌هاي رنج‌كشيده و بي‌پناهشان را آواره كند. مركز توانبخشي رشد كه عليرغم محدوديت‌هاي مالي، به تعداد زيادي از فرزندان خانواده‌هاي محروم و تحتِ‌پوشش بهزيستي و فرزندان ‌عقب‌افتاد? بي‌سرپرست هم خدمات ارائه مي‌كند، ضمن در اختيار‌ داشتن مربياني حرفه‌اي و دلسوز و فراهم كردن امكانات و محيط مناسب، يكي از مراكز نمونه بهزيستي است. تقدير‌هاي مكرر بهزيستي از عملكرد مسئولين مركز، نيز بيش از 25 سال خدمت صادقانه ودلسوزانه اين مركز را تاييد مي‌كند. لازم به توضيح است كه تعداد زيادي از مراكز مشابه در تهران هم به دلايلي از همين دست تعطيل شده‌اند. سئوال مهم در اين زمينه اين است كه آيا برجي كه به بهاي اشك‌هاي هرروزه مددجويان مركز و بيكارشدن بيش از سي نفر نفر از كاركنان فداكار، تخصصي و دلسوز آن، درمحل اين مركز و زمين مجاور آن ساخته مي‌شود، شيريني زندگي را براي فروشندگان و خريداران آن خواهد آورد؟ آيا در اين شهر پرهياهو، صد و پنجاه كودك معصوم حتي درحد يك سرپناه اجاره‌اي هزارمتري هم حقي براي تسكين محروميت‌هاي خود ندارند؟
لاریجانی: برخی نمایندگان در وزارت اطلاعات کار می کردند برای همین سوابق خود را ننوشتند
آخر بازار مکاره ای که پاتوق دژخیمان آدم کش وتفتیش گران  عقاید  وتیر خلاص زنان زندان  وچماقداران خیابانی ودانشگاه ها وجنگ افروزان اطلاعاتی و امنیتی وپاسداری وبسیجی شده باشد که جزو ذوب شدگان در ولایت فقیه می باشند  این چنین بازار مکاره ای می تواند در خدمت مردم وتأمین کننده مطالبات شان و مدافع منافع ملی کشور باشد؟
خبر آنلاین : بعد از ماجراهای مربوط به تصویب اعتبار نامه نماینده ها که تا متهم شدن برخی نماینده ها به جرایم سنگین نیز ادامه یافت، حالا بحث عضویت نماینده ها در کمیسیون ها نیز در بهارستان حاشیه ساز شده و امروز اعتراض ها به نحوه عضویت در کمیسیون ها ابعاد دیگری از پرونده برخی نمایندگان را آشکار کرد.امروز فاطمه آلیا عضو سابق کمیسیون امنیت ملی که در مجلس نهم از اعضای کمیسیون شوراها به شمار میرود نیز در تذکری، ضمن تایید اظهارات کوچکینژاد در عدم دعوت از نمایندگان معترض در جلسات بررسی عضویت در کمیسیونها، گفت: 6 نفر از اعضای کمیسیون امنیت ملی ویژگی عضویت در آن را ندارند. کما اینکه یک نفر مدرک دکترای الهیات و سابقه عضویت در کمیسیون عمران را دارد و یک نفر دیگر مدیریت دولتی خوانده و اصلا تجربه کمیسیونی ندارد. یک نفر هم مدیر بازداشتگاه بوده و لیسانس علوم سیاسی است! یک نفر فوق لیسانس حقوق و یک نفر دیگر مدرک فوق لیسانس مدیریت دولتی دارد و مدیرکل حراست بوده. یک نفر هم با فوق لیسانس حقوق فقط یک دوره سفیر بوده است. تحصیلات و سوابق این افراد چه ربطی به کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی دارد؟وی این نحوه عضو پذیری در کمیسیون امنیت ملی را تبعیض ناروا خواند و با اشاره به اینکه در مجلس هشتم، عضو این کمیسیون بوده است، افزود: مگر شرط مذکر بودن در آیین نامه داریم که مرا در مجلس نهم به این کمیسیون راه ندادند؟علی لاریجانی، رئیس مجلس در واکنش به مرتبط نبودن سوابق و تحصیلات برخی اعضای کمیسیون امنیت ملی اظهار داشت: برخی نمایندگان سوابق امنیتی داشتند و مثلا در وزارت اطلاعات کار می کردهاند ولی مدیریت دولتی خواندهاند. این افراد با بررسی مستنداتشان به کمیسیون امنیت رفتهاند ولی سابقه اجراییشان را ننوشتهاند
دادگستري فرانسه مريم رجوي را احضار كرد
این چگونه ترس ووحشتی از مجاهدین  است که  در 33 سال گذشته تبدیل به کابوس نا تمام حاکمان  رژیم ضد بشری قرون وسطایی شده ا ست؟همانگونه که چگونه است   خبر دادگاهی گزارش شده که در پاریس برای  مریم رجوی تشکیل شده است که فقط پادوهای وزارات بد نام اطلاعات و مطبوعات تبلیغاتی وابسته به آن در این مورد خبر  دارند؟
دادگستري فرانسه به منظور انجام مراحل بازجويي و بازپرسي، مريم قجرعضدانلو (رجوي)، سركرده گروهك تروريستي منافقين را احضار كرد. مريم قجرعضدانلو، سركرده گروهك تروريستي منافقين به علت فعاليت‌هاي تروريستي، نقض حقوق بشر، مجبور ساختن اعضاي گروهش به خودسوزي‌هاي پاريس در سال 2003 و صدها شكايت قربانيان اين گروه تروريستي از وي، توسط دادگستري فرانسه احضار شد. در همين ارتباط تعداد زيادي از قربانيان و اعضاي پيشين و جدا شده از گروهك منافقين در حمايت از محاكمه رهبران اين فرقه در مقابل كاخ دادگستري فرانسه حاضر شدند و با شعارها و پلاكاردهايي كه در دست داشتند از اين اقدام دادگستري فرانسه حمايت كردند. به گزارش پايگاه اطلاع‌رساني هابيليان، برپايه اين خبر تجمع كنندگان در مقابل دادگستري فرانسه به نمايندگي از طرف خانواده‌هاي اسيران اين فرقه در پادگان اشرف و ليبرتي كه هم اكنون درمقابل پادگان اشرف تحصن كرده‌اند و هم‌چنين خانواده‌هاي اعضاي كشته شده به دست سركردگان اين گروهك، خواستار پيگرد قانوني ساير رهبران اين فرقه شدند. در هنگام تجمع انجمن‌هاي مدافع حقوق بشر ده‌ها نفر از اعضاي فرقه منافقين با اقدامات خرابكارانه سعي كردند تا مانع فعاليت تجمع‌كنندگان شوند كه اين توطئه با اقدام به موقع پليس فرانسه خنثي شد. پيش از اين نيز دادگستري فرانسه، محمد سيد المحدثين و مهدي ابريشم‌چي را به دليل شركت در فعاليت‌هاي تروريستي به دادگاه فراخوانده بود
فساد و جنگ قدرت در هییت حاکمه ضد مردمی.تمدن توپ دریافت رشوه ۵۰۰ میلیون تومانی را به زمین کامران دانشجو انداخت.
مگر امکان دارد که در رژیم از رأس تا ذیل آلوده به فساد است . فقط اختلاس گران ورشوه گیران و دزدان وغارتگران درون دولت باشد و سایر نهاد وارگان های دیگر مبرا باشند در صورتیکه رئیس جمهور در  سفر خود کرمانشاه خطاب به منتقدان دولت ودستگاه فاسد قضاییه گفت اگر جرأ ت دارند سراغ اصل کاری ها بروند. یعنی اینکه کلان غارتگران ودزدان دیگری هستند که بدلیل حمایتع لی خامنه ای از حاشیه ی امنیتی بر خور دارند؟
مرتضی تمدن توپ دریافت رشوه ۵۰۰ میلیون تومانی را به گردن کامران دانشجو ریئس ستاد انتخابات در زمان کودتای انتخاباتی سال ۸۸ انداخت و گفت که در زمان دریافت این رشوه ها استاندار تهران نبوده استبه گزارش ایسنا، استاندار تهران خاطرنشان کرد: اما آنچه در این راستا با استانداری ارتباط داشت، مواردی است که در مورد آنها توضیحاتی را ارائه می‌دهم. اولا بحث تغییر کاربری اراضی در لواسان مطرح شد که در این مورد باید بگویم این موضوع از لحاظ زمانی مربوط به سال‌های ۸۴ تا ۸۶ بوده که ما در آن موقع در مجلس بودیم و اطلاع نداریم که چه گذشته استوی در ادامه گفت: نکته دومی که در این پرونده مطرح شده بود، مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان از محل تغییر کاربری‌هایی بوده که از محل یکی از فرمانداری‌ها صورت گرفته. حال باید گفت، از لحاظ زمانی این موضوع مربوط به اواخر سال ۸۶ و نیمه اول سال ۸۷ بوده است که بنده در این زمان از مجلس بیرون آمده بودم و در معاونت وزارت صنایع حضور داشتم. اصلا هم نمی‌دانیم موضوع این ۵۰۰ میلیون چه بوده است و منتظریم مراجع قضایی به تخلف کسانی که در این بحث تخلفاتی داشته‌اند، رسیدگی کنند.
مصر: ایران نباید دراموراعراب دخالت کند
آنگونه دامنه سیاست صدور تروریسم وبحران و ارتجاع به برون مرز همراه با گند سیاست مداخله گری در امور داخلی کشور های همسایه ومنطقه در آمده است که موجب اعتراضم قامات مصری به این سیاست شده است؟
رادیو فرانسه : دولت مصراعلام داشت، ایران باید ازدخالت درامورداخلی کشورهای عرب خود داری نماید.به گزارش مطبوعات عربی، دولت قاهره شرط بازگشت روابط این کشوربا جمهوری اسلامی را عدم مداخله این رژیم درامور کشورهای عربی عنوان کرد.به نوشته الشرق الوسط، محمود احمدی نژاد در دیداربا شماری از خانواده های مصری درتهران گفته بود، درصورت دریافت دعوت ازسوی مقامات مصری فوراً به این کشورسفرخواهم کردوی گفته بود، درمصرمقاماتی وجود داشتند که حضورمن را درقاهره نمی پذیرفتند اما آنها هم اکنون رفته اند.رئیس جمهوری اسلامی دردیداری که دربیست و سوم خرداد ماه با شماری از خانواده های شهدای مصر داشت گفت، ایران بدون پیش شرط به مصر کمک می کند.لازم به یاد آوری است که روابط ایران و مصرهمزمان با انقلاب ایران و سفرآخرین پادشاه این کشوربه مصرقطع شد وتاکنون ازسرگرفته نشده استدرزمان حکومت حسنی مبارک ایران بارها خواستارازسرگیری روابط شده بود، ولی مصرحاضر به پذیرش پیشنهاد تهران نشد.درتهران خیابانی به نام خالد اسلامبولی- قاتل انورالسادات رئیس جمهوری سابق مصر، درزمان انقلاب اسلامی نامگذاری شده است.