سردار وحیدی خبر دادپرتاب ماهواره طلوع از پایگاه فضایی امام خمینی آمادگی ایران برای پرتاب ماهواره دیگر .پکشورهاخبرگزاری فارس: پایگاه جدید پرتاب ماهواره‌ها که 80 درصد کار ساخت فیزیکی آن به اتمام رسیده است به نام مبارک حضرت امام خمینی مزین  1تحت عنوان پایگاه فضایی امام خمینی(ره) نامگذاری شد.15 خرداد 91-  
 
اینگونه ادعا کردن یک ترفند تبلیغاتی است که  بیش از حد تکراری و  نخ نما شده می باشد . زیرا که به مناسبت های گوناگون به خصوص هر زمان که حاکمان ایران در درون دچار بحران چند د ستگی و بن بست  و در گیرجنگ قدرت و ثروت می شوند واحساس خطر از فضای انفجاری جامعه و طغیان وشورش دارند .همچنین از بیرون هم احساس خطر می کنند . بابراین دست به نمایش فیل هوا کردن زده می شود تا در ادامه ی شرایط مانور تبلیغاتی قدرت کاذب فراهم گردد . به  ویژه در شرایطی که رشد بی رویه  واردات موجب رشد لجام گسیخته ی تورم وگرانی همراه با فقر وبیکاری وشکاف طبقاتی شده است . آنگونه که این واردات  اقتصاد کشورر ا با ورشکستگی مواجه ساخته و بخش کشاورزی رو به نابودی کرده است و کارخانه ها و واحد های تولید ی روز به روز تعطیل می شوند ومنجر به اخراج کارگران وبیکاری بیشتر می شود . برای همین  ادعای کمدی مسخره ی پاسدار تر.وریست وحیدی وزیر دفاع بیش از حد مسخره می باشد که مدعی شده  برای  صدور پرتاب  موشک های ماهواره ای از سوی کشور اعلام آمادگی کرده است . زیرا که به حساب خودش  تلاش کرده است  تمرین پیش در آمد تسخیر فضا  را این چنین به نمایش گذارد.
به گزارش خبرگزاری فارس، سردار احمد وحیدی وزیر دفاع و پتشیبانی نیروهای مسلح گفت: به منظور گرامیداشت یاد و خاطره، بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) و الهام از راه نورانی و اندیشه‌های بلند آْن حضرت که یادآور عزت، سربلندی و استقلال ایران اسلامی است؛ پایگاه جدید پرتاب ماهواره‌ها که 80 درصد کار ساخت فیزیکی آن به اتمام رسیده است و می‌تواند در آینده نزدیک ماهوراه‌های ساخت جمهوری اسلامی ایران و سایر کشورهای منطقه و جهان اسلام را به فضا پرتاب کند را به نام مبارک حضرت امام خمینی مزین و تحت عنوان پایگاه فضایی امام خمینی(ره) نامگذاری شد.وی افزود: فرزندان خمینی کبیر، دانشمندان و متخصان خلاق و زبده و کارآمد سازمان صنایع هوافضای وزارت دفاع از این پایگاه نسل جدید ماهواره‌های جمهوری اسلامی ایران به فضا پرتاب و در مدار زمین قرار خواهند داد.وزیر دفاع گفت: اولین اقدام در پایگاه فضایی امام خمینی(ره) پرتاب ماهواره طلوع توسط ماهواره بر سیمرغ است.وحیدی تأکید کرد: دستاوردهای سترگ و درخشان وزارت دفاع و سایر دستگاه‌های کشور مرهون اندیشه‌های بلند امام خمینی(ره) است بزرگمردی که انقلاب اسلامی ایران با نام او در جهان شناخته شده است.