تصاویر جاده هراز بند آمد.سئوال است که این صف طولانی خودرو هابیشتر است یا آن ساندیس خورانی که از سراسر روستا ها وشهرهای ایران به سر گور خمینی اعزام شدند؟ 16 خرداد 91 
گذشته از این که جاده های ا یران مرگ آورترین جاده های جهان  می باشد آنگونه که  برای سالیان درازیست که رکورد دار بی رقیب ا ول جهانی مرگ ومیر است. اماا کنون با 4 روز تعطیلی  به مناسبت بیست وسومین  سال مرگ خمینی شیاد  فرصت مناسب برای شهروندان تهرانی بدست آمد تا به جای شرکت در مراسم  قبر وی بسوی شهرهای شمال کشورراهی شوند تا ایام خوش وشادی داشته باشند .اما اکنون با بند آمدن جاده ی هراز وتوی صف ترافیک نگهداشتن خود رو ها بشکلی  تلافی می شود که چرا اینان تهران را ترک کردند؟. همچنین قرار است  ثابت شود که  مرده ی خمینی همچنان درد سر آفرین است ومزاحمت ایجاد می کند . بهر حال سئوال است که این صف طولانی خود ر وها بیشتر است یا آن ساندیس خورانی که از سراسر روستا ها وشهرهای ایران به سر گور خمینی اعزام شدند؟ ضمن اینکه نمایان گر این واقعیت است که نسبت موافقان ومخالفان خمینی شیاد وجانشین وی ورژیم فاشیستی مذهبی کودتایی نا متعارف چگونه می باشد؟
 
 
 
 
  
با پايان يافتن تعطيلات چند روزه و برگشت مسافران از شهرهاي شمالي، جاده هراز با ترافيك سنگيني روبرو است.امروز دوشنبه با پايان يافتن تعطيلات چند روزه، بسياري از مسافراني كه به شهرهاي شمالي رفته بودند از ظهر امروز در حال برگشت به تهران هستند كه حجم گسترده خودروها موجب ترافيك سنگين در جاده هراز شده است.به رغم آن كه پليس راهنمايي و رانندگي تردد كاميون ها و انواع تريلي ها را تا ساعت 24 امشب از اين جاده، ممنوع كرده اما حجم بار ترافيكي جاده هراز همچنان زياد است.اين حجم ترافيكي در ابتداي جاده هراز از آمل به تهران بيشتر از نقاط ديگر جاده است.به دليل حجم سنگين ترافيك در جاده هراز از آب اسك به سمت رودهن يكطرفه شد و به همين دليل از حجم ترافيك كاسته شده اما از ابتداي آمل تا كيلومتر 70 ترافيك سنگيني وجود دارد.