گزیده خبرهای 25 آبان – 92. قسمت -2

حضور سربازان فوق لیسانس در تقاطع‌ها
 سپاه وزائده اش بسیج  ونیروی انتظامی وساندیش خوران گشت ارشاد یکه تازی می کنند ولی فوق لیسانس ها باید سربازان تقاطع خیابان ها باشند .یعنی همان مکانی که کودکان کار خیابانی یا گل وآدامس فروشی یه گدایی می کنند.
رئیس مرکز اطلاع رسانی راهور تهران بزرگ از بکارگیری محدود پلیس از سربازان دارای مدرک فوق لیسانس در تقاطعات و خیابان‌ها خبر داد.سرهنگ عین‌الله جهانی در گفت‌وگو با تسنیم، پیرامون وضعیت خدمت سربازان وظیفه در پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ اظهار داشت: متاسفانه در حال حاضر شرایط خدمت افسران وظیفه در پلیس راهنمایی و رانندگی به گونه‌ای نیست که خدمت آنها به طور کامل با تحصیلات این افسران مرتبط باشد. یعنی این‌طور نیست که اگر افسر وظیفه‌ای دارای لیسانس اقتصاد و یا کامپیوتر باشد، در واحد مالی یا کامپیوتر خدمت کند.رئیس مرکز اطلاع رسانی راهور تهران بزرگ در واکنش به چرایی استفاده از افسران وظیفه دارای تحصیلات لیسانس و بالاتر در خیابان‌ها و چهارراه‌ها گفت: جذب افسران وظیفه دارای مدرک لیسانس و بالاتر در پلیس راهنمایی و رانندگی و استفاده از این افراد به عنوان افسر راهنمایی و رانندگی در خیابان‌ها و چهارراه‌ها بیش از همه به این علت است که این افراد به واسطه دارا بودن تحصیلات دانشگاهی، طبیعتا رفتار مناسب‌تری را با شهروندان دارند و از این رو در این موقعیت از سعه صدر بیشتری برخوردار خواهند بود.وی در ادامه به ثبت تخلفات راهنمایی و رانندگی که طبق قانون در انحصار افسران پلیس است، اشاره کرد و این مساله را یکی از عوامل عمده استفاده پلیس از افسران وظیفه تحصیلکرده در خیابان‌ها و چهارراه‌ها عنوان کرد و افزود: مجازات کردن یک راننده متخلف تنها بر عهده افسران پلیس راهنمایی و رانندگی و افسران وظیفه است. بنابراین افسران وظیفه که دارای مدرک لیسانس و بالاتر هستند اجازه دارند با رانندگان متخلف برخورد کنند و لذا محل خدمت این افراد در میادین، خیابان‌ها و تقاطع‌ها تعیین می‌شود.جهانی با بیان اینکه در صورت نیاز از تحصیلات و توانایی افسران وظیفه در بخش‌های دیگر پلیس راهنمایی و رانندگی نیز استفاده می‌شود، تاکید کرد: گرچه پلیس راهنمایی و رانندگی در مواردی به تناسب نیاز خود از این سربازان متخصص و تحصیلکرده در بخش‌های دیگری به جز خیابان‌ها و چهارراه‌ها استفاده می‌کند، ولی راهنمایی و رانندگی قبل از هر چیزی نیاز به حضور این افسران وظیفه در خیابان‌ها و تقاطعات دارد.
برای دانشجویان اشتغال مهمتر است تا موجب رشد بیشتر فرار مغزها یا سرمایه ها از کشور نشود مهمتر است یا اینکه طرح اعزام عمره دانشجویی برای سال آینده؟
دانشجویان از اوایل سال 93 در قالب 120 کاروان به سفر معنوی دانشجویی اعزام می‌شوند.«زارع»، دبیر ستاد عمره دانشگاهیان در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران گفت: 17 هزار دانشجو امسال به «سفر عمره دانشجویی» اعزام می‌شوند که این دانشجویان به مدت 10 روز یعنی 5 روز در مدینه و 5 روز در مکه می‌توانند از دستاوردهای معنوی این سفر بهره ببرند.وی افزود: اعزام دانشجویان از اوایل سال 93 در قالب 120 کاروان آغاز می‌شود که البته دانشجویان پسر مجرد و دختران متاهل و استادان جداگانه به این سفر معنوی اعزام می‌شوند.
چگونه است اینگونه خبرهای  ساختگی سازمان اطلاعات و امنیت پاسداران  سربازان گمنام امام زمانی همیشه  مشکوک هیچگاه  رد ومشخصات ونشانی ندارند؟!
قشم - خبرنگار کیهان:با هوشیاری خدمه یک فروند شناور مسافربری بمبی که در این شناور جاسازی شده بود کشف و سربازان گمنام امام زمان موفق به دستگیری عامل بمب‌گذاری شدند.یک فروند شناور مسافربری عصر چهارشنبه در حال خروج از اسکله شهید حقانی بندرعباس بود که یکی از خدمه یک بسته مشکوک در شناور پیدا کرد، ناخدای شناور با اداره بنادر هرمزگان تماس گرفت و اعلام کرد که در شناورش یک بسته مشکوک وجود دارد. شناور مسافربری به اسکله شهید حقانی بازگشت و یک تیم ضدتروریستی وارد عمل شد و یک بمب آماده فعال شدن را کشف و از شناور خارج ساخت. ماموران پس از خروج بمب، اجازه دادند شناور با 40 مسافر خود به جزیره قشم عزیمت کند. یک ساعت بعد شناور مسافربری به اسکله شهید ذاکری قشم رسید.بر اساس همین گزارش، سربازان گمنام امام زمان مستقر در قشم که احتمال می‌دادند عامل بمب‌گذاری در بین سرنشینان شناور مسافربری باشد. آنان را به سالن شماره 2 مسافربری اسکله شهید ذاکری انتقال دادند و پس از بازبینی فیلم دوربین مدار بسته شناور مزبور موفق شدند عامل بمب‌گذاری را در بین مسافران پیدا و دستگیر کنند.
وقتی مردم  با زور وتحریک وترغیب وتشویق به مکان های عدم استاندارد ایمنی کشانیده می شود تا به حساب عزاداری برای امام حسین شود .مشخص است که منتهی به فاجعه انسانی می شود .
4 جوان در مسجدسلیمان حین جابجایی علم عزاداری امام حسین(ع)، بر اثر برخورد با سیم‌های برق دچار برق‌گرفتگی شدند.گزارش خبرنگار ایرنا در روز پنجشنبه حاکی است این حادثه در حین عزاداری تاسوعای حسینی در منطقه کلگه کاروانسرای مسجدسلیمان و در هیئت عزاداری مسجد صاحب‌الزمان این منطقه رخ داد و در اثر آن 3 تن فوت کردند.براساس این گزارش روز جمعه در آیین عاشورای حسینی نیز یک جوان در منطقه چهاربیشه مسجدسلیمان به دلیل برخورد علم عزاداری با سیم برق دچار سانحه شد که برای مداوا به بیمارستان‌های اهواز انتقال یافت.این دومین باری است که در هیئت عزاداری مسجد صاحب‌الزمان مسجدسلیمان چنین اتفاقی روی می‌دهد.
تلاش براي به صحنه آوردن مجدد محمود احمدي نژاد در شكل‌هاي مختلف
مچ گیری گیری کردن از فعال شدن احمدی نژاد وبه صحنه آردنش طوریکه در حسینیه ی خمینی شیاد زیر منبر اربابش خامنه نشسته بود .
 تلاش براي به صحنه آوردن مجدد محمود احمدي نژاد در شكل‌هاي مختلف ادامه دارد. در ايام عزاداري عاشورا يكي از هيأت‌هاي عزاداري در تهران، عكس بزرگ سياه پوش و درحال عزاداري احمدي نژاد را در چند نقطه از جمله ميدان 17 شهريور ابتداي خيابان پيروزي آويزان كرده بود. اين عكس در قسمت ورودي خيابان و بالاي سر مردم و خودروها آويزان شده بود تا كاملاً ديده شود و داراي كاربرد تبليغاتي باشد. 
 انتقاد به رقابت تبلیغاتی  روحانی
 بهمین دلیل سؤال  شده که شیوه ی تبلیغاتی برای  حسن روحانی موجب شده تا را در اذهان ابهام ايجاد شود كه آيا بهتر نيست رئيس جمهوري كه در كسوت روحانيت است از تبليغاتي شدن شركت خود در محافل عزاداري و حضور در مجالس ايثارگران جلوگيري نمايد تا الگوئي براي ديگران در جهت خالصانه عمل كردن باشد؟!

* ميان عزاداري‌هاي رئيس‌جمهور روحاني نيز با دوربين‌هاي فيلم‌برداري رابطه برقرار شده است! در روزهاي تاسوعا و عاشورا رئيس‌جمهور در مجالس عزاداري شركت كرد كه فعال بودن دوربين‌هاي فيلمبرداري و عكاسي در اين محافل نشان از علاقمندي اطرافيان دكتر روحاني به تبليغاتي شدن حضور وي در اين قبيل مجالس دارند. قبلاً نيز حضور رئيس‌جمهور جديد در منزل جانبازان و شهدا تبليغاتي شد و به صورت خبري و تصويري به اطلاع عموم رسيد و اين سؤال را در اذهان ايجاد كرد كه آيا بهتر نيست رئيس جمهوري كه در كسوت روحانيت است از تبليغاتي شدن شركت خود در محافل عزاداري و حضور در مجالس ايثارگران جلوگيري نمايد تا الگوئي براي ديگران در جهت خالصانه عمل كردن باشد؟