پلیس راهور نسبت به لغزندگی جاده‌ها به رانندگان هشدار داد

خبر گزاری دروغ پرداز  پاسداران فارس  رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور از آغاز بارش باران در جاده‌های استان های آذربایجان شرقی و غربی، گیلان و زنجان خبر داد و نسبت به لغزندگی جاده‌ها به رانندگان هشدار داد. 7 آذر - 92
 
 اینگونه هشدار دادن  از سوی راهنمایی و رانندگی به رانندگان نه از موضع دل سوزی و راه حل که نوعی نان قرض دادن است . زیرا  هدف رفع مسئولیت کردن است  که در صورت بارش باران و لغزندگی جاده‌های شمال غرب کشور و وقوع تصادفات و کشته های ناشی از آن در جاده ها  هیچگونه مسئولیتی بر عهده نداشته باشد . به ویژه اینکه  گزارش شده که رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور از آغاز بارش باران در جاده‌های استان های آذربایجان شرقی و غربی، گیلان و زنجان خبر داده است . برای همین  نسبت به لغزندگی جاده‌ها به رانندگان هشدار داده است.

سرهنگ رضا سلبی رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس گفت: برابر آخرین گزارشهای دریافتی در اکثر محورهای استانهای آذربایجان شرقی و زنجان بارش باران جریان دارد و موجب لغزندگی سطح جاده ها شده است.وی ادامه داد: همچنین در استان آذربایجان غربی محورهای خوی به ماکو، نقده و تکاب به شاهین دژ و در استان گیلان محور منجیل به رودبار بارش باران گزارش گردیده است.رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور وضعیت جوی سایر محورهای مواصلاتی کشور را آرام همراه با ترافیکی عادی و روان عنوان کرد.