دوخبر کوتاه تصویری


 دوخبر کوتاه تصویری  4 آذر - 92

تصادف هولناك سوزوكي با تير چراغ برق
 

 از در ودیور در رژیم ضد بشری وارونه ی گونه مدعی امن ترین کشور جهان ناامنی ومرگ ومیر ومصیبت و... می بارد.
يك دستگاه خودروي سواري سوزوكي در جاده ملارد نرسيده به ميدان شهيد صياد شيرازي از مسير خارج و با سرعت زياد با تير چراغ برق برخورد مي‌كند.در اين حادثه دو تن مصدوم و در خودرو محبوس شدند كه با تلاش ماموران آتش نشاني نجات يافتند

تور بدبختي" راهي براي تجربه زندگي فقيرانه
مگر کارتون خوابان خیابانی  نه بد بخت که خوش بخت اند که نهدر حا رشد است که  زنان به ویژه دختران هم به این پدیده افزوده شده است؟
بسياري در اين دنيا هستند كه از درآمدهاي زياد محروم هستند و بايد زندگي فقيرانه‌اي را دنبال كنند. اين افراد معمولا از راه‌هاي مختلف براي خود پولي جمع ميكنند و درخانه‌هاي محقر زندگي ميكنند.به گزارش باشگاه خبرنگاران، خانه‌هاي فقيرانه معمولا با تز آهن پاره يا حلبي‌هايي ساخته شده است كه تنها ديوار و سقف را تشكيل مي‌دهند. اين خانه‌ها هيچ امكاناتي ندارند و حتي تامين آب براي مردمان اين مناطق بسيار سخت است.كمتر كسي دوست دارد در چنين منطقه‌اي زندگي كنند. اما در افريقاي جنوبي يكي از شركت‌هاي مسافرتي تور زندگي بدبختانه را پيشنهاد مي‌دهد تا چند روزي با زندگي اين افراد بيشتر آشنا شويد.ثروتمندان بسياري در دنيا هستند كه اين روزها در اين تور ثبت نام ميكنند و وارد يك حلبي آباد مي‌شوند تا زندگي سخت خود را آغاز كنند. موسسه "امولي" كه يك موسسه لوكس است اين تور را ايجاد كرده است.البته اين خانه‌هاي به نظر حلبي داراي وسايل و امكاناتي هستند كه از جمله مهمترين آن‌ها مي‌توانيم به آبرساني خوب، تخت، واي فاي و گرمايش اشاره كنيم. اين خانه‌ها تنها شباهت به خانه‌هاي فقرا دارند و البته در مناطق خوبي هم بنا نشده‌اند.